آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-به ماتیک

برای زیباتر دیده شدن چشم ها، پیش از ریمل زدن فر مژه بزنید. ریمل را نیز درست از ریشه مژه تا نوک آن بکشید تا بلندتر و پرتر دیده شود. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید.

  • اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است.
  • تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید.
  • رژ گونه کمی تیره را از روی استخوان گونه تا نزدیک چشم بکشید.
  • علاوه براین، توجه داشته باشید که در هر دو نوع ساده و غلیظ این آرایش لازم است مژه ها تا حد امکان پر و بلند و تیره باشند.

آموزش بالیاژ مو چیست ؟ اگر شما نیز به هایلایت مو و رنگ مو علاقه… استفاده از لاک‌های زرق و برق دار برای همه ناخن‌ها نه‌تنها جلب توجه نمی‌کند بلکه می‌تواند برای افراد زننده هم به نظر برسد. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود. استفاده زیاد از کانسیلر بر روی گودی زیر چشم باعث می‌شود شما مسن‌تر به نظر برسید.

برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد. بسیار مهم است؛ با استفاده از سایه ابرو، مداد ابرو یا ماژیک های هاشوری رنگ متناسب با ابروهایتان بزنید تا آرایش شما زیباتر به نظر برسد. استفاده از کرم پودر تیره روی استخوان بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. بهترین انتخاب، کرم پودر روشن برای روی استخوان و پودرهای تیره برای دو طرف بینی می باشد. تفاوتی ندارد که صورت لاغر استخوانی یا گرد و تپل داشته باشید، در هر صورت در اولین مرحله از پرایمر متناسب با جنس پوست استفاده کنید.

از رژ گونه در چه قسمت‌هایی از صورت استفاده می‌شود؟

در این مرحله بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده کنید. به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند.

نكات طلايي در رابطه با مرطوب‌کننده‌ها

می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب مجله خبری آرایشی کنید. هایلایترها موادی که برای ایجاد سایه روشن روی پوست بکار می روند در این مرحله استفاده می شوند و بعد از انها نوبت به کانتورینگ پوست برای عمق دهی به صورت است و در نهایت با یک رژ گونه آرایش چشمانتان را تکمیل کنید. رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد.

آموزش آرایش صورت ایرانی