آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-به ماتیک

یکی از راه های پاک کردن پوست، بخور دادن آن است که به وسیله آن منافذ پوست باز شده و آماده تغذیه از ماسک های مورد نظر می گردد. بعد از عمل بخور می توان دانه های سر سیاه و جوش های صورت را فشار داد. این کار باید در نهایت دقت و با دستمال کاغذی انجام گیرد و نباید برای این کار از ناخن ها استفاده کرد.

با ما همراه باشید تا ترتیب صحیح آرایش صورت را گام به گام و مراحل آرایش صورت با تصویر را در اختیارتان قرار دهیم. اکنون که کار شما با خطوط کانتورینگ و هایلایت ها تمام شده است نوبت به محو کردن که میتواند کمی برایتان دشوار باشد می رسد. با استفاده از یک براش کوچک و کرکی مخصوص کانتورینگ ضربات کوچک به پیشانی خود بزنید تا هایلایتر را پخش کنید.

چگونه با آرایش صورت خود را لاغر کنیم؟

زیر استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد. رژگونه مناسب برای پوست روشن صورتی سایه روشن و خوبی است. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است.

خط چشمی موازی در بالا و پایین چشم در این آرایش کشیده شده و تا یک بند انگشت بعد از بخش انتهای پلک ادامه پیدا می­ کند. آرایش عربی همیشه یک آرایش غلیظ و پررنگ است و در آن رنگ­ های گرم و تیره خود را به خوبی نشان خواهند داد. آرایش عربی را می­توان یکی از شلوغ­ ترین و پرکارترین نوع آرایش به شمار آورد. در این نوع آرایش، تمرکز زیادی بر روی برجسته نشان دادن لب و گونه خواهد شد.

  • برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد.
  • با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید.
  • توجه کنید که فقط در قسمت هایی که خودتان می خواهید از مات کننده استفاده کنید و از پخش شدن آن به قسمت های دیگر جلوگیری کنید.
  • حتما شنیده اید که استفاده از لباس های رنگ شاد و روشن باعث بزرگتر و چاق تر دیده شدن و رنگ های تیره برای لاغر دیده شدن مناسب هستند.
  • اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند.
  • قبل از انجام آرایش توصیه میکنیم با مواد شوینده مناسب پوستتان، صورتتان را به خوبی بشویید و پس از خشک کردن آن از یک کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.

کرم پودری را انتخاب کنید که هماهنگی کاملی با پوست شما داشته باشد و با استفاده از (اسفنج آرایشی) یا برس کرم پودر روی صورت خود بمالید تا پوست شما یکدست شود. اگر تا به حال آرایش نکرده اید و قصد انجام آن را دارید، این قسمت از سایت عشق آرایش را بخوانید و پس از انجام این مراحل عالی به نظر خواهید رسید. کاری که باید انجام دهید این است که آرایش طبیعی و آرایشی داشته باشید که روی صورت شما مصنوعی به نظر نرسد. برای این کار باید آرایشی را انتخاب کنید که هم در روز و هم در شب بتوانید از آن استفاده کنید و بتواند صورت شما را اصلاح کند و زیبایی آن را افزایش دهد.

برای بخش های روشن تر پلک می توان از سایه های نقره ای و طلایی نیز استفاده کرد. پس از پاکسازی پوست،از پرایمر مناسب پوست خود استفاده کنید. اگر پوست سالم و بدون لک دارید، استفاده از کرم ضد آفتاب با رنگ ملایم کفایت می کند. در صورت تمایل به استفاده از کرم پودر، گزینه هایی را انتخاب کنید که تا حد امکان براق نباشند. استفاده از رژ لب تیره باعث میشود صورت گرد و تپل جلوه کند و بهتر است تا حد امکان رنگ های روشن و حتی برق لب را انتخاب کنید.

سایه چشم را با توجه به رنگ چشم می توانید انتخاب نمایید. البته انتخاب سایه چشم به عوامل دیگر مثل نوع چشم نیز بستگی دارد؛ برای مثال،‌ برای چشم های بیرون زده و بزرگ توصیه می کنیم سایه چشم اسموکی بزنید. همانطور که می دانید خودآرایی صورت مراحل به خصوصی دارد که بهتر است رعایت شود تا آرایشتان منسجم و طبیعی تر به نظر برسد. اگر علاقه زیادی مجله خبری آرایشی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید. قبل از استفاده از کانسیلر متمایل به زرد از کرم پودر متناسب با پوستتان استفاده کنید.

هنرجویان میتوانند شهریه شرکت در این دوره را طی سه قسط پرداخت کنند. برای تاسیس آرایشگاه باید مدرک دوره آرایش و پیرایش را نیز دریافت کنید. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بعد از اینکه آرایش‌تان تکمیل و بررسی شد، با اسپری فیکساتور آن را روی صورت تثبیت کنید تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورد و خراب نشود.

آرایش ملایم دخترانه:

برای پوشاندن قرمزی پوست و لکه‌های باقی مانده و جای قرمز جوش‌ها می‌توانید از کانسیلر هم‌رنگ پوست هم استفاده کنید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد. برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب.

شوینده آرام بخش صورت سنت ایوز حاوی بابونه مناسب پوست حساس حجم 189 میلی لیتر