آرایش صورت + آموزش آرایش صورت ساده و زیبا آموزشگاه شفیع رسالت-به ماتیک

زیرا پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست، پایداری آرایش و همچنین مانع چرب شدن کرم پودر روی پوست شما می‌شود. بهتر است برای آرایش کردن از محیطی با نور طبیعی استفاده کنید تا در میزان استفاده از لوازم آرایشی و همچنین انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند.

  • پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند.
  • کاری که باید انجام دهید این است که آرایش طبیعی و آرایشی داشته باشید که روی صورت شما مصنوعی به نظر نرسد.
  • مقداری کرم پودر به گونه ، بینی ، چانه و پیشانی بزنید و سپس با پد کرم پودر را روی صورت پخش کنید .
  • مشکل امروز، تنها در از بین رفتن مرزهای آرایشی و پائین آمدن سن آرایش است.
  • کانسیلر برای پوشاندن نواقص صورت مانند تیرگی دور چشم، پوشاندن لک‌های پوستی و همچنین پوشاندن چین و چروک صورت می‌باشد.

عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود. کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود هستند و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید.

مقداری از آن را در قوس کوچک داخل گوشه ی چشمانتان بمالید. با استفاده از انگشت با قلم مو، آن را به سمت خارج صاف کنید. توجه کنید که فقط در قسمت هایی که خودتان می خواهید از مات کننده استفاده کنید و از پخش شدن آن به قسمت های دیگر جلوگیری کنید. می توانید از مات کننده روی پشت پلک چشم ها نیز استفاده کنید، چون باعث می شود تیره بودن خود را از دست داده و سایه بهتر روی آن بنشیند.

چون در این سبک تاکید بر براق و شیشه ای بودن چهره وجود دارد که با این نوع رژ لب می توانید به این هدف برسید. مهم ترین ویژگی در آرایش صورت دخترانه، ساده بودن آن است. در این نوع آرایش صورت سایه های تیره، رژ لب تیره و رژ گونه زیاد و خط چشم کشیده کاربرد ندارد. در مقابل، تلاش میشود با رنگ های کاملا ملایم حالت طبیعی و زیبا به صورت داده شود. یکی از مهم ترین و پر دقت ترین قسمت آموزش آرایش ساده دخترانه، کشیدن خط چشم است. چشم‌ها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارند و مهم ترین گزینه برای ارتباط موثر هستند.

طرز آرایش چشم بر اساس فرم چشم ها!

اگر پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه چشم یا خط چشم بزنید بدون اینکه قبل از آن پرایمر زده باشید، ممکن است آرایش شما تکه تکه و غیر یک دست شود. از هایلایتر مناسب روی استخوان گونه، لب بالایی، نوک بینی و گوشه داخلی چشم استفاده کنید. اگر هایلایتر ندارید، یک سایه روشن و براق روی پوست بزنید.

مرحله اول : شانه ابرو به سمت بالا

بهتر است رژ گونه را به شکل مثلث بزنید و بخش بیرونی استخوان های گونه را تیره تر کنید و اجازه ندهید از قسمت بالای صورت رژ گونه شما به چشم ها نزدیک شود. ها و طرح های مختلف آن به همراه انواع خط چشم را فراخواهید گرفت. هایلات کردن میکاپ یکی از تکنیک های اساسی در آموزش میکاپ است که در سالن شبنم نظیف توسط میکاپ آرتیست حرفه ای به شما آموزش داده خواهد شد. نکته ای که باید اشاره کنیم فیکس کردن آرایش برای افزایش ماندگاری آن است که معمولا در آموزش میکاپ به آن نیز پرداخته می شود. اگر ابروها دارای نقص است، با کمک سایه دو درجه روشن تر از رنگ موها می توانید به آنها حالت و فرم بدهید.

موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. شاید خانم‌های بسیاری را دیده باشید که با وجود کک و مک در صورت‌شان بعد آرایش چهره‌ای زیبا و جذاب دارند؛ زیرا ترفندهای جالب برای مجله خبری آرایشی ملایم و جذاب وجود دارد که به ترتیب در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اگر پوست خشکی دارید، حتما قبل از آرایش از مرطوب کننده استفاده کنید، زیرا پوست خشک در آرایش باعث می شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما به نظر برسد. استفاده از لوازم آرایشی روی پوست خشک اشتباه بزرگی است.

کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند. کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند. بعضی‌ها رژلب را براساس رنگ لب انتخاب می کنند، و بعضی‌ها هم براساس رنگ لباس خود، ولی انتخاب رنگ رژلب کاملا سلیقه‌ای است و بنظر من باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به چهره شما می‌آید. و رنگ صورتی مناسب برای آرایش صورت دخترانه صورتی می باشد. استفاده از کانسیلر و کانتور یکی از جذاب ترین ترفندهای آموزش کامل آرایش صورت دخترانه است و جزو لوازم آرایشی جدید می‌باشد.

تونر گارنیر حاوی گل رز حجم 200 میلی لیتر