آرایش صورت دخترانه بانه لوکس-به ماتیک

با کشیدن یک خط صاف، نوک تیز و بالدار با خط چشم،.بهتر است خط چشم شما فرمولاسیون ضد انتشار داشته باشد و سریع خشک شودتا پشمانی دلربا برای شما بسازد. برای سایه هم از یک سایه روشن و مات استفاده کنید همیشه سادگی جذاب تر از آرایش غلیظ تیره به چشم می آیید. در این آرایش بسیار مهم است که حالت طبیعی صورت حفظ شود.

اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید. مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید. در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. کمی قلم مو را در سایه قهوه ای تیره بزنید و نزدیک به بن مژه مانند خط چشم سایه بزنید.

این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. ترتیب صحیح آرایش صورت چگونه است؟ این پرسش بسیاری از کسانی است که می خواهند آرایشی حرفه ای و بی نقص داشته باشند! در این مطلب قصد داریم ترتیب درست آرایش صورت را به طور ساده اما حرفه ای بیان کنیم.

مدل آرایش عروس عربی حرفه ای | ۶۵ عکس آرایش خلیجی جدید

به این صورت که در محل کار و یا مهمانی ساده بهتر از یک آرایش ساده و برای یک مراسم جشن یا عروسی می توانید از یک آرایش غلیظ تر برای چشمانتان استفاده کنید. اما به طور کلی اصول آرایش چشم به این صورت است که در مرحله اول از یک پرایمر برای ماندگاری آرایش، و در مرحله بعدی از سایه چشم استفاده کنید. سپس به سراغ خط چشم رفته و در نهایت چشمانتان را با یک ریمل مناسب تکمیل کنید. یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است. نکته بسیار مهم در روند آموزش میکاپ خیس، استفاده از نوعی سایه مخصوص می باشد که به پلک ها حالت براق و خیس میدهد.

مطالب مشابه

به این صورت که در این دوران دختران نوجوان معمولا از مادرانشان وپسران نوجوان معمولا از پدرانشان الگوبرداری می کنند و این الگو به تدریج در آنها درونی می شود. با ورود نوجوان به دنیای بزرگتر و جدیدتر، او با ارزش های تازه تری از طریق همسالانش آشنا می شود و با هنجارهای جامعه مواجه می گردد. حال او باید این دو شيوه ارزشگذاری را بر هم منطبق کند.

اگر پلک های کشیده ندارید، بهتر است قسمت میانی پلک را سایه روشن تر بزنید و برای پایین و بالای آن از رنگ های تیره تر استفاده کنید. برای چشم های پف دار بهترین انتخاب، سایه های کمی روشن از قبیل قهوه ای می باشد. رژ گونه پس از اتمام آرایش صورت شما و در آخرین مرحله انجام می شود چون به عنوان آخرین حرکت آرایشی به بقیه آرایش های صورت شما هارمونی (هماهنگی) می دهد. از رژ گونه ای که مناسب آرایش صورت شماست استفاده کنید. هر چه رژ گونه شما تیره تر باشد مصنوعی تر به نظر خواهد رسید.

برای داشتن یک آرایش صورت شیک حتماً از خط چشم استفاده کنید. شما می­توانید برای زیبایی هر چه بیشتر چشم ­ها می­توانید یک خط چشم دنباله­ دار یا گربه­ ای بکشید. خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند. برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید.

برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه نحوه آرایش و مرتب کردن ابروها نقش زیادی دارد. سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید. ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ مجله خبری آرایشی ابروهای‌تان پر کنید. استفاده از رنگ های روشن روی پوست بر خطوط و محل لک ها تاکید می کند. حتما کرم پودر را به درستی بزنید و حتماً کرم پودر را به گردن و گوشه های خود بزنید تا تفاوت رنگی بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

  • کمی ریمل بر روی مژه­ها بزنید تا زیبایی خود را نشان دهند.
  • کانسیلر را اطراف دهان، روی بینی، زیر چشم و وسط پیشانی بزنید و به خوبی به کمک یک براش یا پد آن را پخش و محو کنید.
  • خب این اخرین مرحله از آموزش میکاپ کامل صورت است و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت شما دارد.
  • پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند.

BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد. و برعکس برای کوچک و باریک نشان دادن لب‌ها می‌توانید از رژلب‌هایی با رنگ تیره استفاده کنید.

انواع خط چشم:

ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید.