آرایش صورت ماه تیکه-به ماتیک

مهم ترین اصول برای آرایش چشم در خانه برای مبتدی ها که جذابیت چشم هایتان را دوبرابر می‌کند. بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند. اگر پوست خشک است، توصیه می کنیم اسپری آبرسان روی صورت بزنید.

برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و مجله خبری آرایشی ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. برای جذابیت بیشتر چشم ها، با کمک قلم یا مداد قهوه ای که برای ابروهای خود استفاده می کنید، پشت چشم یک خط تیره بکشید و چشم را به سمت بالا حالت دهید. سپس دو لایه از ریمل بلند و پرپشت کننده به مژه های بالا و پایین بزنید. اگر ابروهای شما پر و پهن نیست باید با مداد ابرو آنها را پر کنید و با برس ابرو نیز موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید.

ژل شستشو صورت گارنیر مدل زغالی حجم 150 میلی لیتر

پس از انتخاب سایه بر اساس رنگ پوست، با براش نوک تیز از گوشه داخلی پلک بالا به صورت دایره ای سایه را پخش کنید. رژگونه تاثیر بسیار زیادی بر میزان شادابی و جذاب بودن صورت دارد و به همین دلیل باید رنگ مناسب و متناسب با پوست و فرم چهره را انتخاب کنید. برای آرایش های ساده رژگونه صورتی و مرجانی را انتخاب و با برس مخصوص روی گونه ها بکشید.

به ابروها حالت دهید

اگر لب‌های شما خشک شده و ترک خورده است، حتما از یک نرم کننده لب ملایم استفاده کنید تا پوست مرده را از روی لب ها بردارید. در مرحله بعد از نرم کننده یا مرطوب کننده لب برای نرم کردن بیشتر لب ها استفاده کنید. بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکه‌های باقی مانده روی لب ها را پاک کنید.

بازنشر مطالب سایت سوربان با ذکر منبع و لینک مستقیم مطلب در سایتsoorban.com مجاز و قانونی می باشد. آموزش آمبره مو چیست ؟ قطعا تا حالا این اسم به گوش هایتان خورده است… استفاده از عطر و بوی خوش برای بدن بسیار لازم است و شاید اهمیت آن به‌اند ازه استراحت کافی برای بدن است.

ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای پرپشت و بی‌حالت چشم‌ها را بی‌حال نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد.

  • شینیون خطی یکی از جدیدترین مدل های آرایشی مو است که ظاهر فوق‌العاده شیکی به…
  • قبل از انجام هر نوع آرایش روی صورت ابتدا لازم است پوست خود را آماده کنید، این کار کمک می کند که آرایش زیباتری داشته باشید.
  • ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید.
  • با توجه به تناژ پوست باید کرم پودر مناسب پوستتان را بزنید؛ در آرایش دخترانه بسیار مهم است که کرم پودر همرنگ پوستتان باشد در غیر اینصورت آرایش شما غیر طبیعی جلوه می کند.
  • بعد از شستشو و خشک کردن صورتتان بهتر است از یک پریمر چشم استفاده کنید.
رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید.

کانسیلر برای پوشاندن نواقص صورت مانند تیرگی دور چشم، پوشاندن لک‌های پوستی و همچنین پوشاندن چین و چروک صورت می‌باشد. در حالیکه کانتور برای پوشاندن معایب صورت و زاویه‌دار کردن آن می‌باشد. برای داشتن ظاهری طبیعی می توانید از رنگ های مات یا رژلب های رنگی استفاده کنید. همچنین می توانید از برق لب برای برجسته کردن لب ها استفاده کنید. با مجموعه عشق آرایش دیگر نگران آرایش صورت زیبای خود در خانه نباشید,ما مرحله به مرحله کنار شما خواهیم بود. می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید.

آموزش شنیون خطی + ویدئو