آرایش صورت ماه تیکه-به ماتیک

بعضی از خانم‌ها که ابروهای نازک و کم پشتی دارند برای اینکه ابروهای کشیده و پرپشتی داشته باشند از مدادها‌ی ابرو استفاده می‌کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید. بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی مجله خبری آرایشی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید. هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند.

پکیج6 عددی آبرسان مراقبت از پوست آلوورا

اگر دارای چشم های ریز هستید ، باید روی پلک بالایتان خط چشم پهن و برای پلک خط چشم نازک تر بکشید. در صورتی که خط چشم پلک پایین خود پهن بکشید چشم هایتان ریز تر دیده خواهد شد. برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید. برای چشم های monolid که فاصله بین چشم و ابرو یک سطح صاف است ، ابتدای پلک را روشن کنید و این سایه را ادامه داده و در مرکز چشم به سمت بیرون بکشید.

از اغراق آمیز کردن شکل ابرو با قوس دادن به آن یا بلندتر کردن آن خودداری کنید. سعی کنید همیشه آرایش را بر صورتی پاکیزه و تمیز انجام دهید. دقت کنید که همه ی لوازم و ابزار لازم برای آرایش را داشته باشید. برای چک کردن دقت آرایش می توانید از آینه های ذره بینی استفاده کنید. آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت با مجوز فنی حرفه ای،قصد دارد شما را در این مطلب با آموزش آرایش صورت آشنا بکند لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد.

عکس در این میکاپ، آرایش چشم و لب کاملاً با هم در ارتباط هستند و در واقع در صورت غلیظ بودن آرایش لب، آرایش چشم روشن و لایت انتخاب خواهد شد و برای آرایش لب ملایم نیز آرایش بیشتری برای چشم در نظر گرفته می­شود. تصویر شماره 6 نشان می دهد که شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بخشید و زیباتر به نظر برسید. کشیدن خط چشم به چشم سبب چند برابر شدن زیبایی چشمان و جذابیت آنها می شود اما به شرطی که مدل خط چشم خود را بر اساس فرم چشمهایتان انتخاب نمایید.

برای تثبیت آرایش چه کنیم؟

برای آرایش چشم نیز سایه اسموکی یا دیگر سایه­ هایی با رنگ قهوه­ای و مژه­ هایی با ریمل کم دیده می­شود. در این نوع آرایش صرفاً هدف از بین بردن عیب­ های صورت و به رخ کشیدن زیبایی طبیعی چهره می ­باشد. بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو ، امتداد پل بینی ، بالای لب ، روی چانه ، گوشه داخلی چشم ها نقاطی از صورت می باشند که بسیار مناسب هایلایت کردن هستند. پس از انتخاب یک رژ لب مناسب ،خط لبی همرنگ رژلب تان انتخاب نمایید وابتدا خط لب بزنید ، خط لب باعث میشود بتوانید لب های خوش فرم تری طراحی کنید و از بیرون زدن رژلب جلوگیری کنید. برای آرایش چشم های با پلک افتاده که دارای یک لایه اضافه پوست زیر ابرو هستند که روی پلک می افتد ، فقط گوشه های پلک را سایه روشن بزنید.

ساده بهتر از سایه های گرم استفاده کنید تا چهره شما شاداب تر به نظر برسد؛ زیر پلک پایین را نیز با ساده یک درجه روشن تر بزنید و به خوبی فید کنید. استفاده از فاندیشن های که پوشش مناسبی دارند و با نوع پوست شما همخوانی دارد برای یک آرایش ساده ضروری است. با استفاده از یک قلم پهن یا پد کرم پودر را به خوبی همه جای صورت پخش کنید. در این سن آنها به دنبال یافتن راهایشان هستند و با یافتن جواب آنها به تصویری هندی از خود می رسند.

برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید. اگر دارای رنگ چشم سبز هستید ، بنفش روشن،بژ ، قهوه ای و خاکستری را امتحان کنید . همچنین ته رنگهای غروب آفتاب، مانند کهربایی پر رنگ، چشمهای سبز رنگ را بیشتر نشان می دهد زیرا دو رنگ سبز و نارنجی مکمل هم هستند، بنابراین بدون برخورد، یکدیگر را تقویت می کنند.

  • در این نوع آرایش خط چشم ­های طولانی بیشتر استفاده می شود.
  • سعی کنید ابتدا آن ها را با استفاده از بالم لب یا مرطوب کننده آماده کنید سپس از یک رژ لب ملایم استفاده کنید.
  • خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود.
  • آموزش آرایش صورت مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید.

از پودر روشن برای بزرگتر نشان دادن بی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده میکنیم. بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید. استفاده از یک برق لب می تواند موجب برجسته تر شدن لب هایتان شود. اگر می خواهید تغییرات بیشتر در فرم لب ایجاد نمایید، توصیه می کنیم پیش از کشیدن خط لب روی لب هایتان را با کرم پودر یا کانسیلر بپوشانید و با خط لب شروع به کشیدن فرم دلخواهتان کنید تا طبیعی تر و حرفه ای تر به نظر برسد. کانسیلر ها باعث افزایش مدت زمان ماندگاری لوازم آرایشی ها میشوند و از پخش شدن آنها جلوگیری می کنند. شما باید از کانسیلر همرنگ پوست اطراف چشمتان استفاده کنید.