آموزش آرایش صورت از صفر تا صد یک میکاپ حرفه ای آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی-به ماتیک

موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. شاید خانم‌های بسیاری را دیده باشید که با وجود کک و مک در صورت‌شان بعد آرایش چهره‌ای زیبا و جذاب دارند؛ زیرا ترفندهای جالب برای مجله خبری آرایشی ملایم و جذاب وجود دارد که به ترتیب در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اگر پوست خشکی دارید، حتما قبل از آرایش از مرطوب کننده استفاده کنید، زیرا پوست خشک در آرایش باعث می شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما به نظر برسد. استفاده از لوازم آرایشی روی پوست خشک اشتباه بزرگی است.

آموزش شنیون خطی + ویدئو

اولین مرحله ای که قبل از هر نوع آرایشی لازم است اجرا شود زدن پرایمر است؛ پرایمر با بستن منافذ، کنترل چربی و پر کردن چین و چروک ها پوست شما را آماده انجام آرایش می کند و باعث ماندگاری بیشتر آرایش میشود. تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند. در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود. تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید. هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

  • با مداد یا خط چشم از ابتدای پلک پایین شروع به خط چشم کشیدن کنید و آن را تا انتهای چشمتان ادامه دهید و دنباله خط چشم بالا را مشخص کنید.
  • بهتر است بیوتی بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید.
  • با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد.
  • انتخاب یک مرطوب کننده مناسب یک تکه حیاتی این پازل است.
  • تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید.
در آرایش دخترانه کشیدن خط چشم های پررنگ و تیره مرسوم نیست؛ به جای کشیدن خط چشم میتوانید با یک سایه تیره روی خط مژه یک خط تیره بکشید و گوشه خارجی پلک هایتان را سایه بزنید تا طبیعی تر جلوه کند. البته در صورت تمایل میتواند با خط چشم مایع یک خط چشم نازک بکشید. اگر خط چشم خراب شد صبر کنید کمی خشک شود بعد با استفاده از گوش پاک کن آنرا پاک کنید ، پلكتان را هم بزنید تا خط چشم خشک شود . آموزش میکاپ صورت با توجه به گروه سنی و شرایط پوست و فرم چهره و همچنین سبک آرایش دارای زیر مجموعه های متعددی می باشد. به عنوان مثال، آنچه که به عنوان میکاپ صورت دخترانه و ساده و زیبا ارائه میشود با آرایش های عربی و هندی و عروس متفاوت است. علاوه براین، نکاتی که در این آموزش ها ارائه میشود با توجه به اینکه در این زمینه مبتدی هستید یا خیر نیز متفاوت خواهد بود.

آرایش مناسب برای هر پوست (نحوه آرایش صورت)

کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند. کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند. بعضی‌ها رژلب را براساس رنگ لب انتخاب می کنند، و بعضی‌ها هم براساس رنگ لباس خود، ولی انتخاب رنگ رژلب کاملا سلیقه‌ای است و بنظر من باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به چهره شما می‌آید. و رنگ صورتی مناسب برای آرایش صورت دخترانه صورتی می باشد. استفاده از کانسیلر و کانتور یکی از جذاب ترین ترفندهای آموزش کامل آرایش صورت دخترانه است و جزو لوازم آرایشی جدید می‌باشد.

بیبی بومر چیست؟ آموزش کاشت و لاک بیبی بومر

رنگ ها را بشناسد و تشخیص دهد که چه ترکیب رنگی جذابیت بیشتری به چهره می بخشد. گاها مواردی هستند که در آن ها بعضی از اعضای صورت، با هم هماهنگی ندارند و یک آرایشگر حرفه ای باید توانایی قرینه سازی صحیح آن ها را داشته باشد. میکاپ آرتیست بعد از شناختن نوع پوست و فرم صورت باید بتواند تشخیص دهد که چه موادی را استفاده کند که بیشترین سازگاری را با پوس داشته باشد.

این نواحی معمولا قسمت هایی است که در اثر استرس روزمره دچار درد می شود.دبعد از آن ماساژ را از ناحیه گیجگاه به سمت عضلات فک و سپس به سمت گونه ادامه دهید. برای این منظور بهتر است از رنگی دقیقا شبیه به رنگ اصلی ابروهایتان استفاده کنید تا رنگ موهایتان با رنگی که تصور میکنید به چهره ی شما بیشتر می آید. با استفاده از قلم سه گوش از پودر رنگ ابرو به جهت رویش موها، روی آن بزنید.