آموزش آرایش صورت به شکل طبیعی-به ماتیک

کالیستا که در زبان لاتین به معنای «زیباترین» است از آغاز کار، استفاده از مرغوب‌ترین و خالص‌ترین مواد اولیه با کیفیت اروپایی و پیروی از بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است. برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید. داشتن یک آرایش و میکاپ روزانه ملایم مجله خبری آرایشی و طبیعی به گونه‌ای که هم آرایش داشته باشید و هم انگار که هیچ آرایشی ندارید یک کار هنرمندانه و نیازمند آگاهی از ترفندهای هنر ساده و طبیعی آرایش کردن است. ۶ نکته و ترفند ساده برای آموزش یک آرایش ملایم صورت روزانه را از سرویس سبک زندگیدر مجله کوروش بخوانید. حتی اگر از یک سایه بسیار ملایم استفاده کنید، اگر راه درست محو شدن را ندانید، غیرطبیعی به نظر می رسد. آرایشی که به درستی محو نمی شود بسیار مضحک به نظر می رسد.

  • با ورود نوجوان به دنیای بزرگتر و جدیدتر، او با ارزش های تازه تری از طریق همسالانش آشنا می شود و با هنجارهای جامعه مواجه می گردد.
  • برای مات کردن اختلال رنگ های پوست مثل کک مک ها، خال ها و لکه های قرمز، از مات کننده استفاده کنید که به رنگ پوست خودتان یا فقط کمی روشنتر از آن باشد.
  • از کرم برنز کننده یا کانتور استفاده کنید و با کشیدن خط روی شیشقه ها، خط چانه و گونه ها روی صورتتان به آن رنگ بیشتری بدهید.
  • اگر حداقل 5% از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود.

گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر. کرم پودر باید با رنگ گردن و بالاتنه شما هماهنگی داشته باشد در نتیجه نباید رنگی را انتخاب کنید که با سایر بخش‌های بدن‌تان تفاوت رنگی واضح دارد. مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. ابتدا روی دستتان قلم مو را سبک نمایید تا اضافه پودر فیکس جدا شود.

بخش سوم: اضافه کردن رنگ به لب‌ها

برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد. داشتن پوست صاف و بدون لک از مهم ترین اصول در میکاپ کره ای می باشد. با پرایمر می توانید تا حد زیادی پوست خود را صاف و زیبا کنید. در مرحله بعد در صورت تمایل می توانید از خط چشم استفاده کنید. خط چشم برای دختران باید کاملا ظریف و کوتاه و در امتداد رویش مژه ها کشیده شود. خط چشم های پهن و دنباله دار و گربه ای گزینه مناسبی نمی باشند چون چهره را غیر طبیعی نشان می دهند.

پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند. اگر پوست به محض استفاده از کرم پودر آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از کرم پودر چرب تری استفاده شود. اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است. و سبک های متفاوت، علاوه بر آرایش ایرانی، آرایش های اروپایی و عربی و خلیجی و غیره نیز در کشور ما مورد توجه بسیار قرار گرفته است. به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود.

با توجه به حالت طبیعی ابرو، فضاهای خالی ابرو خود را پر کنید. دقت کنید به صورت آرام محصول خریداری شده را روی ابرو خود بکشید زیرا با این کار ابروی شما طبیعی تر جلوه داده میشود. خط بالا را با فاصله کمی از تاج ابرو بکشید و خط پایین ابرو را با کمی فاصله از قسمت اول ابرو بکشید.

زیبایی لب ها – آموزش آرایش صورت

در حقیقت کلید اصلی یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه استفاده از مرطوب کننده است تا پوست شما حالتی طبیعی پیدا کند و ضد‌آفتاب یا کرم‌پودر بهتر و طبیعی‌تر روی پوست شما بنشیند. ولی بهترین راه برای آرایش ملایم دخترانه استفاده از اسفنج‌های آرایشی و یا بلندر آرایشی می‌باشد. آرایش صورت دخترانه ملایم نوعی سبک آرایش است، که در ان ما از اقلام آرایشی زیادی استفاده نمی کنیم زیرا برای آرایش ساده دخترانه نیاز به استفاده از کرم پودرهای حرفه ای برای پوشاندن معایب صورت نداریم.

آموزش آرایش صورت در خانه