آموزش آرایش صورت به شکل طبیعی-به ماتیک

در آرایش دخترانه خبری از خط چشم های پررنگ، کانتورهای تیره، رژ ها و رژ گونه های پر رنگ و یا سایه های جیغ نیست؛ در این سبک آرایش باید چهره شما به طبیعی ترین حالت ممکن آرایش و آراسته شود. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند. اگر قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این بخش از صورتتان را استفاده کنید. پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و باعث شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد.

پرایمر باعث میشود ماندگاری آرایش و سایه تا حد زیادی افزایش پیدا کند. ، نکاتی را برای آرایش صورت تپل عنوان می کنیم تا بتوانید صورت های گرد و تپل را متعادل و نرمال تر سازید. با آموزش میکاپ صورت اصولی و صحیح به راحتی قادر خواهید بود تا عیوب صورت های تپل را بپوشانید و آن ها را کمی لاغرتر و نرمال تر کنید. شبنم نظیف از سال 1387 فعالیت خود را در حوزه بهداشتی و آرایشی با مجرب ترین کادر شروع کرد و در حال حاضر دارای دو شعبه ی متخصص در امور میکاپ، شینیون و لباس عروس در سعادت آباد و ولنجک است. روی استخوان گونه را با کرم پودرهای مناسب روشن تر کنید.

قدم دوازدهم: برق لب

قسمت نزدیک به پلک را سایه روشن تر و قسمت بالای آن را می توانیم سایه ای به همان رنگ اما پر رنگ تر بزنیم. خط چشمی برای چشم های فاصله دار مناسب است که از گوشه داخلی چشم هایتان بیرون آمده باشد. رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت. برای آرایش چشمان بادامی تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط زمان سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید. روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید.

اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد. چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است.

اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید. هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید.

دیدگاه در “آرایش صورت دخترانه۲۰۲۲- ۱۵ ترفند برای جذابتر شدن”

البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد.

انتخاب رژگونه بر اساس رنگ پوست

اگر به دنبال این هستید که آرایش شما یک لایه‌ی سبک به نظر برسد بهتر است از انگشتان خود استفاده استفاده کنید. در هر صورت به هیچ وجه قبل از این که دستانتان را کامل بشویید به صورت خود دست نزنید و بعد از انجام آرایش نیز دست خود را بشویید چرا که نمی‌خواهید آثار انگشت آلوده به مواد آرایشی خود را مجله خبری آرایشی در نقاط مختلف خانه ببینید. بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید. برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید. BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید.

  • برای آرایش چشم های خود می توانید از دو رنگ سایه استفاده کنید.
  • اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید.
  • یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند.
  • ترجیحا این کار را بسیار طبیعی انجام دهید و با توجه به رنگ پوست خود، رنگ قرمز یا گل‌بهی انتخاب کنید.