آموزش آرایش صورت به شکل طبیعی-به ماتیک

یکی از راه های ماندگاری آرایش و ثابت ماندن آن، استفاده کمتر از لوازم آرایشی بر روی یکدیگر است. با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فونديشن و یا پودر می توانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم. می توانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.

همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود. ابتدا با مداد لب هم رنگ رژ‌لب خود می توانید خط لب بکشید و فرم دلخواه را برای لب هایتان ایجاد نمایید. کرم پودر را در نواحی مختلف صورت به شکلی نقطه ای قرار دهید. درنهایت، با بیوتی بلندر و حرکات ضربه ای سعی کنید کرم پودر صاف و یکدست شود. بهتر است بیوتی بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید. اگر به خط چشم علاقه دارید، پس از زدن سایه می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه بکشید.

  • پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.
  • با رژ گونه های بسیار ملیح از قبیل هلویی و گلبهی و صورتی به مقدار کم برای برجسته و شاداب تر شدن گونه ها استفاده کنید.
  • اسفنج ابزاری بسیار مناسب در آرایش به شمار می رود که برای یکدست کردن مواد مصرفی روی صورت کاربردی عالی دارد.
  • موی فر برای صورت گرد و تپل مناسب نیست و سعی کنید از مدل موهای صاف و لخت استفاده کنید.
  • البته زدن رژگونه بسیار مهم است؛ باید رژگونه را با حرکات رفت و برگشتی ملایم از استخوان گونه به سمت نزدیکی چشم ها ببرید.
ماندگاری آرایش بر روی صورت کار سخت و دشواری نیست و تنها با رعایت چند روش که در این مقاله به آن پرداخته شده‌است، می‌توانید میکاپی ماندگار داشته باشید. همچنین برای داشتن پوستی نرم و لطیف که آرایش اصلاحاً بر روی آن بنشیند، بهتر است از تونر و مرطوب کننده‌های مخصوص پوست صورتتان استفاده کنید. زیرا تونر باعث تنظیم PH و تمیزی کامل صورت می‌شود و به دنبال آن کرم مرطوب کننده نیز به نرمی و لطافت بیشتر آن کمک می‌کند. یکی از مجله خبری آرایشی مشکلاتی که برای اکثر خانم‌ها به ویژه در فصل تابستان ایجاد می‌شود، ثابت نماندن آرایش بر روی پوست صورت آن‌هاست. حتی ماهرترین افراد نیز در این زمینه دغدغه دارند که باید برای تثبیت آرایش چه کنیم و این احتمال را می‌دهند که پس از چند ساعت آرایش اطراف چشم و لب‌های آن‌ها بهم ریخته شود. ۲) انگشت دوم و سوم هر دو دست خود را روی ناحیه پیشانی قرار دهید و از ناحیه ابرو تا گیجگاه را به صورت دایره وار و بسیار آرام ماساژ دهید.

برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند.

آرایش صورت اسموکی

اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید. در این مرحله می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و مژه مصنوعی بزنید. اگر هم نمی خواهید از مژه استفاده کنید، بدون چسباندن مژه به سراغ ریمل بروید.

کرم پودر

سپس به پشت چشم بزنید تا کانسیلر به خوبی ثابت شود و ماندگاری آرایشتان بیشتر شود. قسمت های دیگر صورت را نیز اگر دارای تیرگی ناشی از جوش یا ژنتیکی هستند می توانید در این مرحله از آرایش صورت با کانسیلرهای رنگی پوشش دهید و اصلاح رنگ انجام دهید تا پس از زدن کرم پودر به طور کامل این لک ها پوشیده شود. می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید. یکی از بهترین پیشنهادهای کانسیلربا قیمت مناسب از برند ایرانی مشهورکالیستا متعلق به شرکت صادرات و واردات محصولات آرایشی و بهداشتی «آریان کیمیا تک» است. این برند آرایشی به گواه مصرف‌کنندگان با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی پیش می‌رود.