آموزش آرایش صورت به شکل طبیعی-به ماتیک

ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. مجله خبری آرایشی برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید.

اگر پلک های کشیده ندارید، بهتر است قسمت میانی پلک را سایه روشن تر بزنید و برای پایین و بالای آن از رنگ های تیره تر استفاده کنید. برای چشم های پف دار بهترین انتخاب، سایه های کمی روشن از قبیل قهوه ای می باشد. رژ گونه پس از اتمام آرایش صورت شما و در آخرین مرحله انجام می شود چون به عنوان آخرین حرکت آرایشی به بقیه آرایش های صورت شما هارمونی (هماهنگی) می دهد. از رژ گونه ای که مناسب آرایش صورت شماست استفاده کنید. هر چه رژ گونه شما تیره تر باشد مصنوعی تر به نظر خواهد رسید.

  • پوست صورت را با یک کرم پودر متناسب با نوع پوست خود، پوشش دهید.
  • اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است.
  • هایلات کردن میکاپ یکی از تکنیک های اساسی در آموزش میکاپ است که در سالن شبنم نظیف توسط میکاپ آرتیست حرفه ای به شما آموزش داده خواهد شد.
  • از پودر روشن برای بزرگتر نشان دادن بی کوتاه، چشمان گود رفته کوچک، صورت باریک و بلند، چانه عقب رفته، گردن باریک و بلند و پوشاندن حلقه سیاه دور چشم استفاده میکنیم.
  • در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود.
به این صورت که در محل کار و یا مهمانی ساده بهتر از یک آرایش ساده و برای یک مراسم جشن یا عروسی می توانید از یک آرایش غلیظ تر برای چشمانتان استفاده کنید. اما به طور کلی اصول آرایش چشم به این صورت است که در مرحله اول از یک پرایمر برای ماندگاری آرایش، و در مرحله بعدی از سایه چشم استفاده کنید. سپس به سراغ خط چشم رفته و در نهایت چشمانتان را با یک ریمل مناسب تکمیل کنید. یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است. نکته بسیار مهم در روند آموزش میکاپ خیس، استفاده از نوعی سایه مخصوص می باشد که به پلک ها حالت براق و خیس میدهد.

آموزش هایلایت بنفش زیبا بر روی موها

به این صورت که در این دوران دختران نوجوان معمولا از مادرانشان وپسران نوجوان معمولا از پدرانشان الگوبرداری می کنند و این الگو به تدریج در آنها درونی می شود. با ورود نوجوان به دنیای بزرگتر و جدیدتر، او با ارزش های تازه تری از طریق همسالانش آشنا می شود و با هنجارهای جامعه مواجه می گردد. حال او باید این دو شيوه ارزشگذاری را بر هم منطبق کند.

چطور برای میکاپ دخترانه سایه چشم بزنیم تا چشمانمان زیباتر شوند؟

BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد. و برعکس برای کوچک و باریک نشان دادن لب‌ها می‌توانید از رژلب‌هایی با رنگ تیره استفاده کنید.

استفاده از رژ تیره