آموزش آرایش صورت در خانه آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم-به ماتیک

با انگشتان خود می‌توانید پرایمر را روی پوست پخش کنید. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند. اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید. استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده رنگی که در ترکیبات خود ضد آفتاب هم دارد، می تواند انتخابی عالی به عنوان کرم پودر باشد؛ چراکه خاصیت مراقبتی برای پوست را هم دارد.

رژ لب

برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید. برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید. خط چشم پلک پایین را باریک و خیلی ظریف بکشید زیرا با خط چشم پهن، به نظر می رسد که ریمل روی پلک ریخته و پخش شده است. اگر رنگ چشمان شما طوسی است ، هر رنگ سایه ای مناسب شما نیست .

برای آرایش صورت دخترانه با چه چیزی کرم پودر بزنیم؟

برای میکاپ لبهایتان بهتر است در ابتدا انها را یکدست کرده و سپس از خط لب استفاده کنی. آموزش آرایش لب کار بسیار ساده ایی است که با تمرین و تکرار کاملا مسلط میشوید. در این مرحله از آموزش خودآرایی میکاپ صورت قرار است به سراغ چشمان برویم. مجله خبری آرایشی آموزش آرایش چشم از آن جهت اهمیت دارد که تاثیر زیادی بر روی حالت صورت شما می گذارد و شما می توانید با آن حالت های مختلفی به صورتتان ببخشید. آرایش چشم انوع مختلفی دارد و با توجه به مراسمی که به ان دعوت شده اید، متفاوت خواهد بود.

لایت مو دخترانه زیبا و شیک

برای ایجاد زیرساخت آرایش، دو خط باریک از کرم دو تا سه درجه تیره تر از پوست را زیر خط گونه ها، دو طرف روی بینی و بالای ابروها بکشید و با انگشتان دست آنها را محو کنید. در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند. از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید.

از زدن کرم پودر و دیگر کرم ها به مقدار زیاد اجتناب کنید؛ چراکه آرایش صورت را از حالت طبیعی خارج می کند و هم می تواند ماندگاری آرایشتان را کمتر کند. در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند. بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید. در آموزشگاه مراقبت و زیبایی ایران رخ شما بهترین آموزش های زیبایی و آرایشگری رو دریافت خواهید کرد. در آموزشگاه شیما وفایی شما تمامی تکنیک ها و روش های تبدیل کردن به بهترین را آموزش خواهید دید. با استفاده از هایلایتر های کرمی، قسمت های فک ، پل بینی ، زیر چشم ، گونه ها ، گوشه لب ها و وسط پیشانی را هایلایت کنید و برای مرحله بعد آماده باشید.

شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند. مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد. خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد.

برای استفاده از هایلایتر می‌توانید از نوک انگشت یا براش‌های کوچک مخصوص هایلایتر استفاده کنید. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید. یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند. برای داشتن آرایش صورت کامل و بی‌نقص، این مراحل آرایش صورت با تصویر را به ترتیب دنبال کنید.

  • اگر لب‌های خشکی دارید می توانید قبل از زدن رژلب از ماسک و یا اسکراب لب استفاده کنید؛ ولی اگر زمان کافی برای اینکار را ندارید می‌توانید از بالم لب استفاده کنید، و بعد از آن از رژلب استفاده کنید.
  • این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است.
  • برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید.