آموزش آرایش صورت در خانه آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم-به ماتیک

برای این منظور مقداری از کرم پودر را روی اسفنج مخصوص ریخته و مقداری از آن را به صورت نقطه نقطه و یک دست روی صورت بگذارید. بعد این نقطه های کرم را به خوبی روی سطح پوست و حتی پشت پلک چشم ها مالیده و پخش کنید و بعد با استفاده از اسفنج، پوست را خوب صاف و هموار کنید تا کرم کاملا به بافت پوست نفوذ کند. دقت کنید که به هیچ عنوان از این کرم بر روی گردن و زیر چانهه نکنید. اسفنج ابزاری بسیار مناسب در آرایش به شمار می رود که برای یکدست کردن مواد مصرفی روی صورت کاربردی عالی دارد.

  • با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید.
  • اگر پوستی چرب و مختلط دارید نیز استفاده‌ی پودر بیک به شما پیشنهاد می‌شود.
  • هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد.
  • باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد.
  • بعد از کشیدن خط لب، داخل لب را با همان مداد لب پر نمایید.
  • هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد.

دقت کنید که انتهای خط چشم پلک پایین با خط چشم بالا به هم وصل شوند. با مداد یا خط چشم از ابتدای پلک پایین شروع به خط چشم کشیدن کنید و آن را تا انتهای چشمتان ادامه دهید و دنباله خط چشم بالا را مشخص کنید. بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید. اضافه کردن به خط چشم خیلی راحت تر از پاک کردن آن است.

این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد. در ترتیب صحیح آرایش صورت، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است. شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد.

اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید. این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. با کانتورینگ، سایه‌هایی مجله خبری آرایشی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید.

مرحله دوم آموزش آرایش صورت: ابروها

اگر لکه های تیره روی پوست خود دارید و می خواهید آن را بپوشانید، این مرحله بسیار مهم است. مدل جدید کاشت ناخن عروس به همراه آموزش کاشت ناخن د… همیشه هر فردی نقاط قوت چهره خود را در آرایش بهتر همه می شناسد پس بهتر است برای آرایش روی نقاط قوت صورتتان بیشتر از همه نقاط کار کنید تا شما جذاب ترین صورت بانو ایرانی را داشته باشید. در این سبک از میکاپ، بیشتر از رنگ­های شاد و جیغ استفاده می ­شود.

آموزش آرایش صورت برای مبتدیان

اگر پوست گندمی دارید بهتر است از رژلب های بژ ، کالباسی ، شرابی، نارنجی، بنفش ، مسی ،ارغوانی و تمشکی استفاده نمایند. ابتدا در مقابل یک آینه ابرو ها را با برس مخصوص آن شانه بزنید و با یک قیچی مخصوص ابرو موهای بلند ابرو را با دقت فراوان قیچی کنید. شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند. رنگ های سفید و نقره ای برای چشمان سبز رنگ مناسب نیست.

ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید. این مرحله به پودر کمک می کند تا راه خود را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌تر باز کند.

سومین قدم : همیشه آرایش را با یک پلایمر شروع کنید :