آموزش میکاپ صورت انواع ارایش صورت-به ماتیک

این مدل از آموزش خط چشم به این صورت کشیده میشود که شما به نرمی خطی میان مژه های خود رسم می کنید تا به وسیله این خط، مژه های شما پر تر نشان داده شوند. با این روش چشمان شما طبیعی جلوه داده میشود و به نظر می رسد شما از خط چشم استفاده نکرده اید. بعد از سایه چشم زدن توصیه می کنیم برا طبیعی تر به نظر رسیدن چشمانتان و ایجاد بعد بهتر، آنرا محو کنید. به این صورت که به آرامی براش را از قسمت های میانی پلک بالایی به سمت گوشه های خارجی چشمان بکشید و این کار را چند بار تکرار کنید. سعی کنید قبل از شروع میکاپ چشم و صورتتان ، پوستتان را شستشو دهید تا آلودگی های سطح پوست شما از بین برود. در غیر این صورت کرم ها و سایه ها روی پوست شما جلوه زیبایی نمیدهد.

  • برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید.
  • اگر خط چشم خراب شد صبر کنید کمی خشک شود بعد با استفاده از گوش پاک کن آنرا پاک کنید ، پلكتان را هم بزنید تا خط چشم خشک شود .
  • قسمت داخلی پلک را سایه روشن بکشید و قسمت های بیرونی باید تیره تر شوند.
  • می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد.
  • چند مدل خط چشم داریم؛ یکی خط چشم مایع و مویی است که کشیدن آن نیاز به مهارت و دقت کافی دارد.
  • اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید.
سعی کنید از رنگ های مختلف یک پالت استفاده کنید و برای گوشه های بیرونی چشم ها از رنگ های تیره تر و برای قسمت های میانی از رنگ های روشن تر استفاده کنید. شما با تمرین و تکرار کاملا تسلط پیدا میکنید و به راحتی میتوانید طرح های دلخواه خود را پیاده مجله خبری آرایشی سازی کنید. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد.

بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید. البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود. با انتخاب رنگ درست ، میتوانید کانتور کردن صورت را شروع کنید. حالا که مناطق مختلف صورت تان مشخص شده است ، با ایجاد سایه ملایم میتوانید کار خود را شروع کنید.

برآمدگی روی بینی

یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. رژگونه مناسب برای پوست بژ ، صورتی ، صورتی روشن و هلویی روشن است. مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید. بهترین انتخاب برای پوست تیره رنگ کرم بژگرم و یا بژ طبیعی است. در اطراف لب و چانه باید به نحوی مرطوب کننده را بمالید که قسمت های پایینی چانه را به صورت کامل پوشش بدهد به صورتی که از چانه شروع شود و به اطراف گونه ها برسد.

هنرسرا در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت آموزشی ، شمارا برای ورود به بازار کار آماده نماید. اینکه در چه محیطی ، زیر نظر کدام مربی و با چه سابقه ای و تحت چه شرایطی آموزش ببینید تاثیر مستقیمی بر آموزش و آینده شغلی شما خواهد داشت. آموزشگاه آرایشگری هنرسرا پک تجهیزات را به طور رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد. با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. 10 ترفند ساده طبیعی و بدون عارضه برای داشتن لب هایی سرخ و زیبا.

پکیج6 عددی آبرسان مراقبت از پوست آلوورا

تا جایی که اکثر عروس­ خانم­ها نیز برای شب ازدواج خود این آرایش را انتخاب می­کنند. در این نوع آرایش همه چیز در حد ملایم به کار برده شده و با یک رژی مات یا صورتی کدر تکمیل می­شود. برای کشیدن خط چشم ابتدا زیر استخوان ابرو را هایلات کنید و از سایه های درخشان و ملایم استفاده کنید. سایه قهوه ای درخشندگی طبیعی به چشم ها می بخشد ، برای چشم های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن مناسب خواهد بود اما بهتر است از این رنگ بیش از حد استفاده نکنید.

مانند سایر آموزش هایی که برای آرایش صورت ارائه شد، برای افرادی که چهره ای گرد دارند، لازم است ابتدا پوست آنها پاکسازی شود. پس از شستشو و لایه برداری، از کرم مرطوب کننده به مقدار کم برای تمام بخش های صورت استفاده کنید. توجه داشته باشید که آرایش باید به گونه ای انجام شود که چهره کشیده تر بنظر برسد.