اسکیپ روم اتاق فرار کرج اتاق فرار تهران | allescape

بنا بر نظر برخی دانشجوهای این دکتر، او در حال آزمایش و کار کردن روی یک پروژه مخفیست و به احتمال قوی به کمک احتیاج دارد. زندگی کاووس و همسر او خاتون، بعد از فوت نوزاد تازه متولد شده شان دچار تغییراتی ترسناک و عجیب می شود. در زمستان ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و دارای سه بازی در دو لوکیشن است. به قدر کافی شجاع هستید و از روح و اشباح ترسی ندارید، این بازی مخصوص شما است.

اتاق فرار سیاه دخت

این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند. برای اطلاع از جدیدترین قفل های موجود مارا در اینستاگرام به نشانی escape_master_lock دنبال کنید. خیر ، گرچه بازی های ترسناک بر اساس ترس واقع شده اند ولی در کل طول بازی هیچ خطری برای بازیکنان وجود ندارد.

در سایت آساتیک به روز ترین اطلاعات در مورد ساعات کاری ، قیمت و تخفیف های مجموعه های تفریحی ورزشی ارائه شده است سبک اسکیپ روم . اگر تیم کاملی ندارید ولی دوست دارید سرگرمی اتاق فرار رو تجربه کنید، درخواست بدین و منتظر‌ خبر ما باشید. بازی‌‌ها و داستان‌‌های اتاق فرار معمولا شامل موارد زیر می‌‌شود. در این بازی پارامتری به نام درجه هوشیاری وجود دارد که بعد از چندین اتفاق با آن روبه رو خواهید شد.

  • اتاق‌های فرار هم به همین صورت هستند، با این تفاوت که شخصیت اصلی ماجرا شما و هم‌تیمی‌هایتان هستید و البته که فضای اتاق فرار هم در عین امنیت لازم تا حد ممکن شبیه به همان فیلم و بازی‌های ویدئویی مذکور هستند.
  • اتاق فرار بازگشت آنابل با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است.
  • اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد.
  • عرضۀ بلیت تفریحات کیش در مراکز و کانترهای گردشگری بر اساس قیمت مصوب سازمان منطقه آزاد کیش است.
  • در اتاق های فرار، هر کلید مخصوص یک قفل می باشد و پس از استفاده از آن لازم نیست کلید را بر روی قفلهای دیگر امتحان کنید .
این بازی متوسط و زیرکانه در یک محیط ۷۰ متر مربعی طراحی شده است. در این اتاق فرار شما در نقش سارقینی باهوش وارد ماجرا می‌شوید و قرار است الماسی ۹ قیراطی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار را بدزدید. هریورماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

اتاق فرار جنگل تاریک

اسکیپ روم اتاق فرار کرج اتاق فرار تهران | allescape

یکی از بخش های مهم اطلاعات درباره اتاق فرار اینه که اگر فردی فوبیا داره، با خودتون هر اتاق فراری نبرید. چرا اینو میگیم؟ انصراف از بازی باعث میشه تفریح کل گروه خراب بشه و اگر شما از فوبیایی که اعضای گروه دارن باخبر نباشید قطعا از رزرو اتاق فرار خودتون پشیمون میشید. مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه.

۱. اتاق فرار اتاق جنگ