دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-به ماتیک

پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید. اینکه کدام خط چشم بهتر است، بسته به سلیقه شما و میزان مهارت شما دارد. خط چشم مویی در بین خط چشم‌ها زیبایی خاصی دارد ولی نیاز به مهارت دارد. بنابراین با توجه به نیاز و مهارت خود می توانید خط چشم خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر پوست شما چین و چروک بیشتری دارد، بهتر است از کانسیلر مایع استفاده کنید. زیرا سبک تر هستند و بهتر چین و چروک صورت را می‌پوشاند.

دوره میکاپ

برای چهره های گرد و بیضی شکل ارائه می دهیم که همگی ساده و زیبا هستند. به صورت کامل و جامع با مدت زمان مقبول، با ارائه مدرک بین المللی با مناسب ترین هزینه آماده خدمت به کارآموزان است. تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید. روی قوس بینی را با هایلایتر کاملا طبیعی و با براش کوچک بکشید.

خط چشم بکشید

این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد. بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد. برای دیدن بهترین سالن زیبایی تهران اینجا را کلیک کنید.

  • همچنین برای داشتن پوستی نرم و لطیف که آرایش اصلاحاً بر روی آن بنشیند، بهتر است از تونر و مرطوب کننده‌های مخصوص پوست صورتتان استفاده کنید.
  • هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهید و در ضمن از رژ گونه های روشن استفاده کنید تا گونه های شما مشخص تر از پوست زیرین شود.
  • برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست.
  • برای حفظ سلامتی بهتر است از کشیدن خط چشم داخل چشم خودداری کنید.
  • اگر پلک های کشیده ندارید، بهتر است قسمت میانی پلک را سایه روشن تر بزنید و برای پایین و بالای آن از رنگ های تیره تر استفاده کنید.
  • دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود.
آموزش کانسیلر زدن بسیار راحت و بدون دردسر است که با تمرین و تکرار کاملا روی آن مسلط میشوید. قدم اول برای آموزش یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه صورت زیرسازی پوست است. برای این کار بهتر است بعد از شستن صورت با صابون مناسب و آب ولرم یک لایه نازک کرم مرطوب کننده طبیعی روی پوست صورت خود بمالید. مطمئن شوید که تمام پوست صورت شما مرطوب شده شده و از حالت خشکی درآمده است.

روزنامه اطلاعات: مسئولان نمی دانند قیمتها روز به روز بالاتر می رود ؟ اگر می دانند چرا کاری نمی کنند؟

اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد. در جستجوی مجله خبری آرایشی چهره بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای راجع به کرم پودر شنیده‌اید. این نکات را در نظر داشته باشید تا به چهره عالی دست پیدا کنید.