راهنمای جامع خرید لپ تاپ، نکات مهم در مشاوره انتخاب لبتاب تکنولایف | behtarin-laptop

در مورد کیفیت ساخت نیز استفاده از متریال مناسب، تاچپد و صفحه‌کلید با کیفیت، طراحی ارگونومیک قاب و … در عمر و کارایی لپ‌تاپ تاثیر بسزایی خواهند داشت پس در زمان خرید حتما به آنها توجه نمایید. برای خرید و مقایسه لپ تاپ‌های مخصوص طراحی به بخش فروشگاه اینترنتی آداک مراجعه نمائید. گزینه دوم برای این بازه لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G14 GA402RK-A می‌باشد. این لپ تاپ با ظاهر ساده و شیک یکی از بهترین گزینه‌ها در بازه قیمتی 65 تا 70 میلیون است. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به باتری 4 سلولی این لپ تاپ اشاره کرد. که با ظرفیت 76 وات ساعت تا 4 ساعت هنگام انجام امور سبک شارژدهی خواهد داشت.

بهترین لپ تاپ تا 80 میلیون تومان؛ راهنمای خرید لپ تاپ زیر هشتاد میلیون

باتری این لپ تاپ ۴ سلولی با توان خروجی ۶۵ وات ساعت است که قابلیت نگهداری شارژ تا ۵ ساعت را دارد. این لپ تاپ قدرتمند گیمینگ با صفحه نمایش ۱۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و کیفیت FHD بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تولید شده است. رفرش تایم یا همان نرخ تازه سازی تصویر در این لپ تاپ ۳۶۰ هرتز بوده که لذت تماشای تصاویر بدون پارگی را دو چندان می‌کند.

  • به‌طور کلی این سیستم عامل عملکرد مشابهی با ویندوز 10 ارائه می‌دهد، امّا از رابط کاربری متفاوتی استفاده می‌کند که یک از یک نوارابزار در پایین صفحه به‌عنوان منوی استفاده می‌کند.
  • رم‌های لپ‌تاپ با ظرفیت 4GB برای امور ساده، 8 و 12 گیگابایت برای انجام امور روزمره، رم 16 تا 32 گیگابایت برای امور پردازشی و تحلیلی عرضه می‌شوند.
  • ایسوس TUF DASH F15 FX517ZR یک لپ‌تاپ گیمینگ است که برای کارهای سنگین مانند ویرایش ویدئو، رندر و بازی ساخته شده است.
  • در این محصول ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و به صورت NVMe استفاده می‌شود.
  • کمپانی لنوو سال 2020 لپ تاپی در ابعاد 15.6 اینچ با مدل ThinkPad E15-Gen 2 در وزن 1.7 کیلوگرم و رنگ مشکی وارد بازار کرد.
چرا که این آپشن بلا استفاده مانده و فقط قیمت تمام شده لپ‌تاپ شما را افزایش می‌دهد. و باعث می‌شود تا کاربر نتواند به خوبی تصاویر را مشاهده کند پس پیشنهاد ما صفحه‌نمایش مات است. شرکت Intel طیف وسیعی از پردازنده‌ها را عرضه می‌کند و سهم بیشتری از بازار را در اختیار دارد. برای کاربران مبتدی، امور سبک و وبگردی پردازنده‌های Celeron، Pentium و Core i3 را وارد بازار کرده است. این پردازنده‌ها با فرکانس پایین، تعداد هسته کم و حافظه کش نسبتا کم قیمت تمام شده پایین‌تری دارند.

به همین دلیل به سخت‌افزار ارزان‌تری نیز نسبت به دیگر پردازنده‌ها نیاز دارند. لپ تاپ ZenBook Pro Duo 14 UX8402ZE-A در حال حاضر یکی از قوی‌ترین لپ تاپ های سری ZenBook شرکت ایسوس می‌باشد. این لپ تاپ با وزن و کانفیگ ایده آل برای بسیاری از کاربران گزینه ایده آلی محسوب می‌شود. همچنین نوع پنل نیز OLED می‌باشد و نزخ بروزرسانی آن نیز 120 هرتز می‌باشد. در این بخش نیز دو لپ تاپ جذاب قرار دارند که هر دو دارای پردازنده و گرافیک خوبی هستند.

آیا لپ تاپ دل خوب است؟

راهنمای جامع خرید لپ تاپ، نکات مهم در مشاوره انتخاب لبتاب تکنولایف | behtarin-laptop