راه های ماندگاری آرایش صورت الانزا-به ماتیک

از آموزش های ویدیویی همراه با دستورالعمل استفاده کنید و از براش های با کیفیت خوب استفاده کنید. کافی است رژ لب مورد علاقه تان را به صورت رژ لب مات و مخملی بردارید و روی لب هایتان بزنید و در ده مرحله از آرایش ساده و شیک خود لذت ببرید. برای داشتن یک آرایش ساده و لایت بهترین حالت استفاده از رژی به رنگ ملایم مانند رژهای نود و خنثی است. البته در صورتی که علاقه دارید آرایش شما کمی بیشتر به چشم آید می­ توانید جسارت به خرج داده و با یک رژ قرمز کار را تمام کنید.

  • برای زیرسازی آرایش از کرم پودر یا پنکیکی به رنگ اصلی پوست خودتان استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد.
  • یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید.
  • این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد.
یادتان باشد نباید کانسیلر یا کرم پودر را زیاد و به طور افراطی روی صورت زد. قرار گرفتن بیش از اندازه و لایه و لایه کرم ها می تواند در آرایش صورت اختلال ایجاد کند. با استفاده از یک پودر تثبیت کننده آرایش و یک براش ، به آرامی قلم مو را روی پوست تان فشار داده و بچرخانید. برای رنگ و لعاب بخشیدن میتوانید از کمی رژگونه و برنزه کننده استفاده کنید. اولین گام در آموزش کانتور صورت آماده سازی پوست و ایجاد لایه نازک به کمک کرم پودر به عنوان زیرسازی کار شما است. قبل استفاده از محصولی که برای پرکردن ابروی خود خریدید، باید به حالت ابرو های خود دقت کنید.

آموزش نحوه آرایش صورت

خط چشم کشیدن برای صورت های گرد بهتر است به صورت شکسته به سمت بالا باشد تا چشم هایتان را درشت تر از حالت معمول نشان دهد. انتخاب رژ لب های رنگ روشن و ملایم بهترین انتخاب برای صورت های گرد است. ابزار و وسایل دوره آموزش آرایش صورت شامل فون، کرم مرطوب کننده، رژ لب، خط چشم، ریمل، سایه، مداد ابرو، پیش بند و هد بند، رژ، ژگونه، پرایمر، براش، پالت های کرم پودر، پالت های کانتور، پالت های سایه، قلمو و ..می باشد. خب این اخرین مرحله از آموزش میکاپ کامل صورت است و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جذابیت شما دارد. زیرا لب ها یکی از اعضایی هستند که در مراحل اولیه دیدار، جلب توجه زیادی می کنند. شما می توانید از هر رنگ دلخواهی برای آرایش لب هایتان استفاده کنید اما همیشه سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با حالت چهره و نوع میکاپتان تناسب داشته باشد.

آرایش مناسب برای هر فرم صورت

می‌توانید از براش کوچک‌تر برای افزودن کرم‌پودر به مناطقی که دچار لک است یا از سایر قسمت‌های پوست تیره‌تر است استفاده کنید. اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر مجله خبری آرایشی می‌رسد. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود.

پیشنهاد ما برای شما عزیزان رژ گونه کیس بیوتی می باشد. یکی از لذت ­بخش­ترین کارها برای اکثر خانم­ های شیک و جذاب، آرایش کردن است. در واقع آرایش صورت یکی از کارهایی است که بیشتر خانم­ ها با انجام آن انرژی گرفته و حس بهتری خواهند داشت. این لذت زمانی با خرید لوازم آرایشی صورت ارزان دو چندان خواهد شد که خود بتوانند در خانه یک آرایش زیبا را بر روی چهره خود انجام دهند.

آموزش میکاپ حرفه ای