راه های ماندگاری آرایش صورت الانزا-به ماتیک

در آرایش دخترانه بهتر است از رنگ هایی مثل گلبهی، هلویی، مرجانی، قرمز روشن برای سایه، رژ گونه و رژ لب انتخاب کنید. بریا برجسته تر نشان دادن گونه ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه میکشیم. فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی میزنیم. زخم های کوچک، خال و لکه سیاه را با فوندیشن می توانیم بپوشانیم که بهتر است با انگشت فوندیشن را کاملا پخش کنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد.

برای تثبیت آرایش چه کنیم؟

علاوه بر این، حفظ رطوبت صورت می تواند چربی صورت را کنترل کند. خشک کنید و کمی مرطوب کننده روی صورت و گردن بمالید.اجازه دهید لوسیون جذب شود سپس کرم پودر بزنید. برای داشتن آرایش حرفه ای در خانه نباید ابروها را فراموش کنید زیرا جزء جدایی ناپذیر آرایش زیبا هستند. استفاده از سایه ابروهم کاربردی است.سایه ای که انتخاب می کنید باید دو درجه روشن تر از موهایتان باشد.

برای زیباتر دیده شدن چشم ها، پیش از ریمل زدن فر مژه بزنید. ریمل را نیز درست از ریشه مژه تا نوک آن بکشید تا بلندتر و پرتر دیده شود. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید.

در ترتیب درست آرایش صورت، پس از تمام شدن آرایش چشم استفاده از اسپری فیکس توصیه می شود. فرم و حالت ناخن ها روی زیبایی دستان بانوان بسیار تأثیر گذار هستند. از یک قلم موی کوچک و یا یک پد آرایشی برای کم کردن اثر خطوط کشیده شده استفاده کنید و طرح خود را تکمیل کنید.

لزومی ندارد که ای بزرگتر یا بلند تر جلوه دادن لبها، خطهای خارج از لب بکشید. اگر می خواهید رژ لبتان با دوام باشد و مدت زیادی بماند، مقدار زیادی از آن روی لبها اليد و با زبان آنرا پاک نکنید چون حتی قبل از اینکه از خانه خارج شوید چند لایه روی آن را می برد. مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید. خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید.

۶ مرحله ساده و قدم به قدم آموزش آرایش ملایم صورت

سالن زیبایی شبنم نظیف در ادامه نکات مهم و کاربردی در آموزش میکاپ صورت جدید از پایه برای مبتدیان و کمی پیشرفته تر را معرفی خواهد کرد. پیش از هر اقدامی مرطوب کننده spfدار یا ضدآفتاب مرطوب کننده به پوست خود بزنید که انواع پوشش دهنده ها به نرمی روی پوست حرکت کنند. سپس از کرم های دور چشم برای پوش کامل تیرگی های زیر چشم یا کرم پودر برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید. باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد.

حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید. برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند.

  • معمولا روشن ترین رنگ به انتهای پلک و لبه ی ابروها زده می شود.
  • تفاوتی ندارد که صورت لاغر استخوانی یا گرد و تپل داشته باشید، در هر صورت در اولین مرحله از پرایمر متناسب با جنس پوست استفاده کنید.
  • هدف برداشتن ابرو ایجاد قوس مصنوعی نیست بلکه باید در جهت قوس طبیعی ابرو آن را بردارید.
اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. حتما سایه را خوب روی پوست پخش کنید که خط اطراف آن به وضوح قابل مشاهده نباشد. ترتیب صحیح آرایش صورت را در این بخش از مجله سین دخت بررسی کردیم. می توانید با پیش رو گذاشتن این لیست به راحتی و حرفه ای آرایش کنید. یادتان باشد در کنار آرایش کردن صحیح استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت نیز بسیار مهم است.

آموزش کشیدن ابرو با مداد

در این مرحله بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده کنید. به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند.

در سالن شبنم نظیف هم به صورت خصوصی و هم نیمه خصوصی برگزار می شوند و تعداد جلسات بسته به موضوعاتی که ارائه می شود حدودا بین ۸ تا ۱۶ جلسه طول می کشد. ابتدا با پرایمر تمام صورت را بپوشانید تا لک و تیرگی و جای جوش مجله خبری آرایشی و آکنه به طور کامل از بین برود و روی صورت نمایان نباشد. به طور گسترده به همراه جزئیات ارائه می شوند و این اطمینان را می دهد که افرادی که این دوره را به طور اصولی و صحیح بگذرانند به راحتی وارد بازار کار شوند.