راه های ماندگاری آرایش صورت الانزا-به ماتیک

برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید. این مرحله اجباری نیست ولی اگر می‌خواهید آرایش‌تان مدت بیشتری دوام بیاورد، از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند.

سایه را با یک برس صاف و با حرکات راست و چپ یا کوبه ای روی پلکتان بزنید. ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما تا انتهای چشم خط چشم را بکشید. رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید. اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید.

در هر صورت، اگر ابروهای کم پشت و باریکی دارید در این مرحله می توانید آنرا بازسازی کنید. برای اینکار، می توانید از سایه و یا یک مداد ابرو هماهنگ با ابرو و رنگ موهایتان استفاده کنید. از نظر اصولی بهتر است در ابتدا اطراف انرا با خطوط و یا نقطه هایی مشخص کنید، سپس با خطوط نازکی نواحی داخلی ابروهایتان رو پر کنید. دقت کنید که این کار را به ارامی انجام دهید تا خطوط به نازکی ابروهیتان و در جهت ان باشد. برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود. نحوه رژگونه زدن برای یک آرایش طبیعی بسیار اهمیت دارد.

تکنیک هایی که آرایشگران به شما نمی گویند

در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود. مجله خبری آرایشی زنانه حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت دارا می باشد. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید.

  • یکی باید خیلی نزدیک به رنگ پوستتان باشد و برای پوشاندن نقاط تیره، جوش‌ها و دیگر لک‌های صورت بکار رود.
  • با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند.
  • روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید.
  • اگر هم نمی خواهید از مژه استفاده کنید، بدون چسباندن مژه به سراغ ریمل بروید.
هر چه رنگ رژ تیره و براق تر باشد، صورت گرد و تپل تر بنظر میرسد. برای محیط های کاری و عمومی، با توجه به فرهنگ ایران استفاده از آرایش های هندی و عربی گزینه مناسبی به شمار نمی روند و بهترین گزینه، آرایش های ساده و ملایم است. با براش از قسمت پایین استخوان گونه به سمت بالا و شقیقه ها را هایلایت کنید.

(آموزش گریم و میکاپ)

علاوه براین، از ریمل زدن بیش از اندازه برای مژه های ردیف پایین خودداری کنید. اگر پوستی چرب و مختلط دارید نیز استفاده‌ی پودر بیک به شما پیشنهاد می‌شود. این محصول را حین و پس از آرایش می‌توانید بر روی صورتتان، به ویژه نقاطی که بیشتر تعریق دارند بزنید تا میکاپ با دوام‌تری داشته باشید.

به ابروها حالت دهید