رژ لب جامد،رژ لب صورتی،رژ لب بدون سرب،رژ لب مک،رژ لب قرمز،رژ لب گلدن رز،رژ لب مات،رژ لب اکلیلی،رژ لب 24 ساعته فروشگاه اینترنتی زنونه-به ماتیک

همچنین شما می‌توانید به راحتی مشخصات و ویژگی‌های هر مدل را بررسی کنید. بهتر است به دنبال خرید محصولات اصل باشید زیرا هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از ميبلين,این لی,کالیستا,مای, … استفاده از رژلب آرایش صورت شما را تکمیل می‌کند و باعث می‌شود در موقعیت‌های اجتماعی حرفه ای تر به نظر برسید. اکثر رژلب‌ها به لطف وجود آلوئه ورا و ویتامین E خاصیت مرطوب کنندگی و نرمی لب‌ها را دارند.

  • رژ لب‌های مات روی لب‌ها حالت صافی را ایجاد می‌کنند و نسبت به مدل‌های دیگر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند.
  • با وجود تنوع زیاد و طیف وسیع رنگی ممکن است در خرید این محصول با مشکل روبرو شوید، اما با شناخت انواع آن‌ها می‌توانید به راحتی رنگ و مدل مورد نظرتان را برای داشتن آرایشی بی‌نقص انتخاب کنید.
  • علاوه بر این، نظرات دیگر کاربران می‌تواند در انتخاب رنگ یا مدل به شما کمک کند.
  • این رژ لب‌ها به دلیل وجود ترکیباتی مانند ویتامین E، گلیسیرین و آلوئه ورا، باعث رطوبت‌رسانی به پوست می‌شوند.
هایلند بیوتی به عنوان اولین فروشگاه خرده فروشی تخصصی با فضای فروشگاهی “Open-Sell” در سال 1380 تاسیس شد. هایلند بیوتی با نگاهی به نمونه های مشابه موفق در سراسر دنیا و نیز تلفیق فرهنگ دیگر جوامع با فرهنگ غنی ایرانی، با هدف ایجاد تجربه برتر و خرید لذتبخش، فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از مهمترین دغدغه های هایلند بیوتی، ارائه بهترین خدمات در زمان خرید و پس از آن، به مشتریان میباشد از این رو تهیه و ارائه کالای اصل و دارای تأیید وزارت بهداشت جزوی از الزامات هایلند بیوتی است. برند رژ لب لانکوم، طیف وسیعی از محصولات را با وزن بسیار سبک و ماندگاری بالا ارائه می‌دهد. بیشتر محصولات لب لانکوم، دارای بافتی بسیار کرمی و نرم هستند و موادشان غیر چسبناک و آبرسان است.

رژلب‌های مدادی در واقع بیشتر برای کشیدن خط دور لب‌ها کاربرد دارند، اما برخی از افراد از آن‌ها برای رنگ دادن به کل لب‌های خود نیز استفاده می‌کنند. این محصولات علی رغم داشتن طیف رنگی گستره‌، دارای ماندگاری کمتری نسبت به انواع دیگر رژ لب هستند. کمپانی Revlon به دلیل ارائه محصولات با کیفیت بالا، از همان ابتدای تاسیس خود به شهرت زیادی دست پیدا کرد. مجموعه Revlon Colorstay تا حد زیادی مورد استقبال خانم‌های جوان قرار گرفته است.

برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد . در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و انواع رژ لب‌های جامد را برای سلیقه‌ها و کاربردهای متفاوت ارائه می‌دهند. قیمت رژ لب‌ها از پایین شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه می‌یابد. قیمت و خرید رژ لب جامد تا حد زیادی به برند تولید کننده آن بستگی دارد و برندهای معروف اروپایی و ایرانی معمولا محصولات بهتری را ارائه می‌دهند اما با قیمت بالاتر.

یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. مجله خبری آرایشی جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.

رژ لب قلمی (ویتامینه) دایانا آف لاندن

افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S83

به کمک این رژ لب شما در کنار مراقبت از پوست لب های خود، جلوه ای زیبا و طبیعی را به آن ها هدیه خواهید داد. یکی دیگر از برند های مطرح سازنده لوازم آرایشی، برند ایتالیایی ویولت است. رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است. یکی دیگر از ویژگی های برتر این رژ، ترکیبات مرطوب کننده آن است که بدون هر گونه مواد حساسیت زا مانند پارابن به لب ها جلوه ای زیبا را هدیه می دهد. خرید رژ لب که یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌هاست و زیبایی اون‌ها رو چند برابر می‌کنه، به دلیل تنوع زیادی که داره همیشه انتخاب رو سخت می‌کنه!

انواع رژ لب

مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. اگر رژ لب مناسبی با رنگ صورت و پوست خود انتخاب کنید، شما را زیباتر و جذاب تر می‌کند.