رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد-به ماتیک

مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. اگر رژ لب مناسبی با رنگ صورت و پوست خود انتخاب کنید، شما را زیباتر و جذاب تر می‌کند.

رژ لب‌های پالتی که به نوع کاسه‌ای هم شهرت دارند، معمولاً مورد توجه میکاپ آرتیست‌ها و گریمورهای سینمایی قرار می‌گیرند. داشتن مهارت کافی و وقت‌گیر بودن دو عامل در استفاده از این نوع رژ لب هستند که معمولاً کاربرد برای افراد عادی و استفاده روزمره را کاهش داده‌اند. همچنین قیمت رژ لب کاسه‌ای یا پالتی کمی بالاتر است، بنابراین استفاده از این محصول برای استفاده روزمره شاید چندان به‌صرفه نباشد. این رژلب پالتی با استفاده از یک براش مخصوص روی لب قرار گرفته و پخش می‌شود.

برندهایی مانند گلدن رز، مک، مای، این لی، بورژوا، لدورا، لانکوم، دیور، فلورمار و … برندهای ایرانی دیگری همچون والانسی، رژلب‌های گیاهی الیزا، مِرو و سیترای از دیگر برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی محسوب می‌شوند. در اینجا برای خرید رژ لب با ویژگی‌های مختلف، انواع آن را معرفی خواهیم کرد که باید حین خرید رژ لب به آنها توجه داشته باشید.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Stay Matt شماره 24

ماده اصلی سازنده رژ لب‌های گیاهی، مواد طبیعی و گیاهی است که تقریباً هیچ تهدیدی برای سلامت ما محسوب نمی‌شوند. قیمت این رژ لب‌ها متفاوت است و معمولاً محصولات گیاهی از نوع ایرانی، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه دارند. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. زیبایی و آراستگی، مورد پسند بشر است و جنس لطیف و زیباجوی زن ، بیش از هر کس به زیبایی و تغییر اهمیت می‌دهد و به دنبال برتری و خوش جلوه کردن است.

شناخت برندهای رژ لب برای خرید رژ لب اصل

بهتر است فروشگاه اینترنتی شناخته شده و معتبری را انتخاب کنید که محصولات آرایشی اصل را ارائه می‌دهند. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید مجله خبری آرایشی باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود.

  • این روزها برندهای ایرانی همپای برندهای معتبر خارجی، با قیمتی مقرون به صرفه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
  • برند رژ لب لانکوم، طیف وسیعی از محصولات را با وزن بسیار سبک و ماندگاری بالا ارائه می‌دهد.
  • رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است.
  • قیمت این رژ لب‌ها متفاوت است و معمولاً محصولات گیاهی از نوع ایرانی، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه دارند.