زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-به ماتیک

رنگ ها را بشناسد و تشخیص دهد که چه ترکیب رنگی جذابیت بیشتری به چهره می بخشد. گاها مواردی هستند که در آن ها بعضی از اعضای صورت، با هم هماهنگی ندارند و یک آرایشگر حرفه ای باید توانایی قرینه سازی صحیح آن ها را داشته باشد. میکاپ آرتیست بعد از شناختن نوع پوست و فرم صورت باید بتواند تشخیص دهد که چه موادی را استفاده کند که بیشترین سازگاری را با پوس داشته باشد.

  • ابروهای پرپشت و بی‌حالت چشم‌ها را بی‌حال نشان می‌دهد.
  • فرم و حالت ناخن ها روی زیبایی دستان بانوان بسیار تأثیر گذار هستند.
  • همچنین استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود علاوه بر محو شدن چین و چرو‌های اطراف آن و پخش شدن بهتر سایه بر روی پلک، خط چشم و سایه ماندگاری بیشتری بر روی چشم داشته باشند.
  • پوست های خشک با کرم پودرهایی که حالت چرب تری دارند، سازگاری بهتری دارند.

برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید.

در هر نوع آرایشی، ابروها بسیار مهم هستند و باید ظاهر مرتب و طبیعی به آن­ها بخشید. با یک ابزار مناسب مانند مداد ابروبخش­ های خالی ابرو را پر کنید و ابروهای خود را مرتب و یکدست نشان دهید. حال مداد ابرو را به آرامی در جهت رشد موهای ابرو بکشید تا ظاهر ابروها کاملاً طبیعی باشد. با برس آغشته به رژگونه ­ای با رنگ ملایم بر روی گونه­ ها ضربه ­های سبک بزنید تا رنگ زیبایی به خود بگیرند.

این نواحی معمولا قسمت هایی است که در اثر استرس روزمره دچار درد می شود.دبعد از آن ماساژ را از ناحیه گیجگاه به سمت عضلات فک و سپس به سمت گونه ادامه دهید. برای این منظور بهتر است از رنگی دقیقا شبیه به رنگ اصلی ابروهایتان استفاده کنید تا رنگ موهایتان با رنگی که تصور میکنید به چهره ی شما بیشتر می آید. با استفاده از قلم سه گوش از پودر رنگ ابرو به جهت رویش موها، روی آن بزنید.

قدم اول: مرطوب کننده

اولین مرحله ای که قبل از هر نوع آرایشی لازم است اجرا شود زدن پرایمر است؛ پرایمر با بستن منافذ، کنترل چربی و پر کردن چین و چروک ها پوست شما را آماده انجام آرایش می کند و باعث ماندگاری بیشتر آرایش میشود. تفاوت بسیار زیادی با هم دارند که در جلسه مشاوره قبل از روز مراسم این موارد بررسی میشوند. در نهایت با توجه به تجربه میکاپ آرتیست، فرم صورت مجله خبری آرایشی و سلیقه و خواسته عروس بهترین گزینه انتخاب و اجرا میشود. تا حد امکان از مواد آرایشی و کرم پودر به مقدار کم استفاده میشود. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید. هنگام خرید کانسیلر دقت کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

در آرایش دخترانه کشیدن خط چشم های پررنگ و تیره مرسوم نیست؛ به جای کشیدن خط چشم میتوانید با یک سایه تیره روی خط مژه یک خط تیره بکشید و گوشه خارجی پلک هایتان را سایه بزنید تا طبیعی تر جلوه کند. البته در صورت تمایل میتواند با خط چشم مایع یک خط چشم نازک بکشید. اگر خط چشم خراب شد صبر کنید کمی خشک شود بعد با استفاده از گوش پاک کن آنرا پاک کنید ، پلكتان را هم بزنید تا خط چشم خشک شود . آموزش میکاپ صورت با توجه به گروه سنی و شرایط پوست و فرم چهره و همچنین سبک آرایش دارای زیر مجموعه های متعددی می باشد. به عنوان مثال، آنچه که به عنوان میکاپ صورت دخترانه و ساده و زیبا ارائه میشود با آرایش های عربی و هندی و عروس متفاوت است. علاوه براین، نکاتی که در این آموزش ها ارائه میشود با توجه به اینکه در این زمینه مبتدی هستید یا خیر نیز متفاوت خواهد بود.

قدم دوم: زیرسازی پوست برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه