مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی-به ماتیک

از زدن کرم پودر و دیگر کرم ها به مقدار زیاد اجتناب کنید؛ چراکه آرایش صورت را از حالت طبیعی خارج می کند و هم می تواند ماندگاری آرایشتان را کمتر کند. در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند. بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید. در آموزشگاه مراقبت و زیبایی ایران رخ شما بهترین آموزش های زیبایی و آرایشگری رو دریافت خواهید کرد. در آموزشگاه شیما وفایی شما تمامی تکنیک ها و روش های تبدیل کردن به بهترین را آموزش خواهید دید. با استفاده از هایلایتر های کرمی، قسمت های فک ، پل بینی ، زیر چشم ، گونه ها ، گوشه لب ها و وسط پیشانی را هایلایت کنید و برای مرحله بعد آماده باشید.

برای میکاپ لبهایتان بهتر است در ابتدا انها را یکدست کرده و سپس از خط لب استفاده کنی. آموزش آرایش لب کار بسیار ساده ایی است که با تمرین و تکرار کاملا مسلط میشوید. در این مرحله از آموزش خودآرایی میکاپ صورت قرار است به سراغ چشمان برویم. مجله خبری آرایشی آموزش آرایش چشم از آن جهت اهمیت دارد که تاثیر زیادی بر روی حالت صورت شما می گذارد و شما می توانید با آن حالت های مختلفی به صورتتان ببخشید. آرایش چشم انوع مختلفی دارد و با توجه به مراسمی که به ان دعوت شده اید، متفاوت خواهد بود.

  • بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید.
  • بهتر است در ابتدا پوست خود را بشناسید تا با توجه به پوست خود مرطوب کننده را انتخاب کنید.
  • مدرسان این آموزشگاه از مربیان خبره و آرایشگران با تجربه تشکیل شده اند که در رشته های مختلف آرایشگری کلاس های آموزشی متنوعی را به صورت خصوص و عمومی برگزار می کند.
  • ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است.
برای ایجاد زیرساخت آرایش، دو خط باریک از کرم دو تا سه درجه تیره تر از پوست را زیر خط گونه ها، دو طرف روی بینی و بالای ابروها بکشید و با انگشتان دست آنها را محو کنید. در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند. از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید.

شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند. مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد. خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد.

ریمل بزنید

پس از انتخاب سایه بر اساس رنگ پوست، با براش نوک تیز از گوشه داخلی پلک بالا به صورت دایره ای سایه را پخش کنید. رژگونه تاثیر بسیار زیادی بر میزان شادابی و جذاب بودن صورت دارد و به همین دلیل باید رنگ مناسب و متناسب با پوست و فرم چهره را انتخاب کنید. برای آرایش های ساده رژگونه صورتی و مرجانی را انتخاب و با برس مخصوص روی گونه ها بکشید.

کرم پودر زدن: