معرفی اسکیپ روم مجموعه فرهنگی تفریحی دیاکو | allescape

معرفی اسکیپ روم مجموعه فرهنگی تفریحی دیاکو | allescape

این‌جاست که کارمندان شما می تونن تجربۀ لذت بخش اتاق فرار رو به طور ناخوداگاه وارد روابط کاری خودشون کنن و از شور و حال بیشتری برای اتاق فرار همکاری برخوردار شن. یه قطعۀ فلزی که الکترون های آزاد توی تمام نقاط شبکه‌ش در جریان هستن و باعث میشن اون قطعه رسانای جریان برق باشه. توی اتاق فرار هم اعضای تیم باید مثل الکترون‌ها جنب و جوش داشته باشن و جریان ارتباطی رو حفظ کنن.

  • شاید برایتان جالب باشد که تجربه سناریوهای مختلف در اسکیپ روم ها به مرور باعث میشوند تا از خودگذشتگی در شما تقویت شود.
  • طبیعتا اگر در انتخاب تیم خود هم گروهی هایی را انتخاب کنید که ویژگی های مشابه با یکدیگر دارند شاید در طول بازی به مشکل برخورد کنید.
  • بلکه من می‌گم هر کدوم از اعضای تیم باید عاشق هم‌تیمی‌هاشون باشن!
  • اتاق فرار (اسکیپ روم) یک مخمصه و بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، نکات و استراتژی‌ها برای حل مسائل و دستیابی به اهداف خود، یک سری از پازل‌ها و معماها را حل می‌کنند.
  • اما اگر هر کدام از شما و دوستان تان، برای خودتان بگردید و هر کس اشیایی را برای خودش پیدا کند، درست مثل این است که تکه های یک پازل را از هم مخفی کنید و خودتان مانع از حل کردن پازل شوید.
  • تلاش کرده باشند، و یا به علت عدم رعایت موارد بالا، از ادامه بازی ناامید می شوند و انصراف می دهند..

این دسته از بازی‌ها و فعالیت‌های تیم‌سازی برای اجرا در فضای شرکت یا سازمان طراحی می‌شوند و بنا بر شکل بازی و درخواست سازمان، ممکن است از یک ساعت تا بیش از شش ساعت مخاطبان را درگیر کند. در هر حال، این یه حقیقته که همه از این که احمق به نظر برسن می‌ترسن. خیلی از مردم همیشه می‌خوان قهرمانِ قصه باشن یا یه عدۀ زیادی فقط می‌خوان ایده‌هاشون شنیده شه. اما ما باید به این درک رسیده باشیم که اتاق فرار جای خودخواهی نیست. فرض کنید می خواهید با دوستان خود و با چند خودرو به مسافرت بروید. اگر در هر خودرو وسایلی مشابه قرار دهید، در طول سفر یک بار اضافی و حتی بلا استفاده را همراه خواهید داشت.

اتاق فرار‌های مجموعه اسکیپ‌می

توی بازی اتاق فرار مهم نیست که چه کسی بلندترین صدا رو داره، بلکه مهم اینه چه کسی حرف درست رو میزنه! معماهای بازی طوری طراحی میشن که همیشه کسایی که ایده های عالی دارن، به بهترین وجه میتونن اون ها رو حل کنن و این به اعضای گروه کمک می کنه تا به دنبال بهترین راهکار برای حل معماها و خروج از اتاق ها باشن. اتاق فرار نه تنها پر از ترس و هیجان و استرس است، بلکه در عین حال به تمرکز بالایی هم نیاز دارد. بنابراین مهم از که بازیکنان بتوانند در تمام طول بازی بر این عوامل تسلط و کنترل کافی داشته باشند.

اتاق فرار راز

وقتی در کنار هم، تیکه های گمشده پازل رو پیدا می کنین و از چالش ها می گذرین، تمرینی عالی برای مواجهه با موانع در خارج از بازی مثل چالش های شغلی میتونه باشه. اگر فکر می‌کنید شغل شما در معرض خطر قرار دارد، ریسک کردن ممکن است بسیار ترسناک یا زیان آور باشد. اما اتاق‌های فرار فضایی امن برای آزمایش ایده‌های بمب و جدید شما فراهم می‌کنند که نتایج مثبت بسیاری دارد.

میتونی نقاط قوت و ضعف تیمت رو شناسایی کنی

جهت رزرو سانس ها می توانید با پشتیبانی نیز تماس حاصل فرمایید. “اکیپ شیم” فقط برای بازی های شهر تهران قابل استفاده‌ست. مطمئن باشید که با تلاش، به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. تلاش کرده باشند، و یا به علت عدم رعایت موارد بالا، از ادامه بازی ناامید می شوند و انصراف می دهند.. دلیل مواجه شدن با برخی از معماهای سخت، پیش از این که به اندازه کافی. مدت بازی بسته به سناریوهای مختلف ممکن است از ۴۵ دقیقه تا ۹۰ دقیقه تعریف شده باشد..