همه چیز درباره ی آرایش صورت چگونه درست آرایش کنید ایرانوس-به ماتیک

برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد.

  • سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید.
  • شما خواهد داشت؛ سعی کنید از رژ لب هایی که نزدیک به رنگ لبتان هستند بزنید.
  • بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید.
  • لبخند بزنید و سپس روی گونه های برجسته را رژگونه بزنید.

ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید. سعی کنید از پاک کننده‌های ملایم و ژل‌های شست و شو متناسب با پوستتان برای شست وشو استفاده کنید. برای مالیدن یک برنز کننده براق طلایی روی صورت خود از یک بورس مخصوص برنز کننده استفاده کنید. بورس های برنز کننده با مو‌های بیشتری ساخته شده و خیلی محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود. با هر بار کشیدن آن روی پوست خود مقدار بیشتری برنزکننده روی آن قرار می‌دهید. به شما کمک می‌کند زیبایی ظاهری را که می خواهید به دست آورید.

می توانید از مراحل زیر به عنوان راهنما برای شروع استفاده کنید و پس از مدتی می توانید آن را مطابق با علایق خود تغییر دهید. در هر صورت استفاده از این مراحل می تواند بسیار مفید باشد. ترفند اصلی از همان لحظه اول مجله خبری آرایشی این است که مقدار کمی آرایش روی صورت خود بزنید، بنابراین اگر به آرایش بیشتری نیاز دارید، دیگر نیازی به تمیز کردن آن ندارید. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

کجا باید از کانسیلر استفاده کرد؟

به این صورت که در این دوران دختران نوجوان معمولا از مادرانشان وپسران نوجوان معمولا از پدرانشان الگوبرداری می کنند و این الگو به تدریج در آنها درونی می شود. با ورود نوجوان به دنیای بزرگتر و جدیدتر، او با ارزش های تازه تری از طریق همسالانش آشنا می شود و با هنجارهای جامعه مواجه می گردد. حال او باید این دو شيوه ارزشگذاری را بر هم منطبق کند.

و یکی از ترفندهای کاربردی آرایش ملایم دخترانه در استفاده از کانسیلر برای پوشاندن جای جوش و لک ها این است که از کانسیلرهای رنگی استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توان بینی را کوچکتر نشان داد، یا گونه‌ها را برجسته‌تر کرد. یکی از ترفندهای آرایش صورت لاغر، استفاده از کانتور است. شما با استفاده از کانتور رنگ تیره می‌توانید کاری کنید که صورت‌تان تپل‌تر بنظر برسد. بهتر است از محیطی با نور طبیعی برای آرایش استفاده کنید تا در استفاده از لوازم آرایشی و همچنین در انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید. این یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید زیرا باد به شما در حفظ و مراقبت از پوست کمک می کند.

آرایش صورت به سبک اروپایی

ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید.

به این صورت که در محل کار و یا مهمانی ساده بهتر از یک آرایش ساده و برای یک مراسم جشن یا عروسی می توانید از یک آرایش غلیظ تر برای چشمانتان استفاده کنید. اما به طور کلی اصول آرایش چشم به این صورت است که در مرحله اول از یک پرایمر برای ماندگاری آرایش، و در مرحله بعدی از سایه چشم استفاده کنید. سپس به سراغ خط چشم رفته و در نهایت چشمانتان را با یک ریمل مناسب تکمیل کنید. یکی از سبک های بسیار جذاب در میکاپ، GLOSS یا خیس می باشد که با نام شاین نیز شناخته شده است. نکته بسیار مهم در روند آموزش میکاپ خیس، استفاده از نوعی سایه مخصوص می باشد که به پلک ها حالت براق و خیس میدهد.