همه چیز درباره ی آرایش صورت چگونه درست آرایش کنید ایرانوس-به ماتیک

قدم بعدی در آرایش ما، استفاده از کانسیلر جادویی برای پوشاندن سیاهی دور چشم، جوش ها و هرگونه لکه روی صورت است. آرایش باید طبیعی باشد نه زیاد، زیرا فرم و صورت واقعی خود را از دست خواهید داد سعی کنید آرایش قسمت های مختلف را به صورت هماهنگ افزایش دهید. اگر دوست دارید که لب هایتان براق باشد بر روی رژ لب برق لب بزنید.

ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید. خط‌هایی که می‌کشید باید مجله خبری آرایشی دقیقا در جهت رویش ابروها باشد. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید.

آموزش آرایش صورت ایرانی:

ترکیه ای، استفاده از رنگ های لایت برای قسمت های بالایی پلک و تیره کردن بخش بیرونی چشم می باشد. علاوه براین، توجه داشته باشید که در هر دو نوع ساده و غلیظ این آرایش لازم است مژه ها تا حد امکان پر و بلند و تیره باشند. البته توجه داشته باشید سایه ابرو باید رنگ طبیعی داشته باشند و در زدن آن ها اغراق نکنید. در آرایش چشم توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید.

  • بعد از سایه چشم زدن توصیه می کنیم برا طبیعی تر به نظر رسیدن چشمانتان و ایجاد بعد بهتر، آنرا محو کنید.
  • استفاده از پرایمر است؛ پرایمر منافذ شما را می بندد و با پر کردن خط و خطوط و چین های صورت کمک می کند که پوست شما یک دست به نظر برسد.
  • کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد.
  • بر اساس حالت طبیعی چهره فرد باید انجام شود تا نتیجه مطلوبی ببینید.

اگر لب های خشک دارید کمی برق لب یا چرب کننده لب بزنید تا لطافت خود را بازیابند. سپس رژ متناسب با رنگ پوست بزنید و با دستمال کاغذی اطراف لب را تمیز کنید و اگر زیادی براق است یکی دوباره دستمال را روی لب ها بگذارید و بردارید. برای اینکه رژ بیشتر روی لب ها دوام داشته باشند، یا با انگشت روی لب بمالید یا لب ها را چند بار به هم بمالید تا رژ به خورد لب ها برود. رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد.

اگر تیرگی دور چشم دارید یا لک های عمیق و تیره روی پوستتان به چشم میخورد، با کانسیلر آنها را از بین ببرید. موی فر برای صورت گرد و تپل مناسب نیست و سعی کنید از مدل موهای صاف و لخت استفاده کنید. موهای کوتاه برای این چهره می تواند آن را گردتر نشان دهد. سعی کنید از مدل موهای بلند و ساده استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. از یک میکاپ آرتیست انتظار می رود که با متدها و تکنیک های جدید آرایش آشنا باشد و بتواند متناسب با مد روز و همچنین سلیقه فرد بهترین روش را ارائه دهد تا چهره مشتری را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. مدل چشم های خود را بشناسید و آرایش چشم را متناسب با فرم چشم تان انجام دهید.

آرایش مناسب برای هر فرم صورت

در این آرایش صورت صورتی می توانید با یک رژلب صورتی و یک سایه لایت و کم رنگ صورتی بخوبی این آرایش دخترانه صورتی را پیاده سازی کرد. البته می توانید با کمک لاک ناخن صورتی این میکاپ دخترانه را تکمیل کنید. مطمئنا یکی از اساسی ترین مراحل در آرایش استفاده از کرم پودر ساده است و هیچ آرایشی بدون کرم پودر کامل نخواهد بود.

از کرم برنز کننده یا کانتور استفاده کنید و با کشیدن خط روی شیشقه ها، خط چانه و گونه ها روی صورتتان به آن رنگ بیشتری بدهید. کانسیلر را به صورت مثلثی یا نقطه ای زیر چشم بزنید و آن را به کمک براش مناسب به خوبی محو کنید. همچنین استفاده از پرایمر ماندگاری آرایش شما را بالاتر می برد؛ پس از زدن پرایمر غافل نشوید و همه جای صورت به خوبی آن را پخش کنید. قبل از انجام هر نوع آرایش روی صورت ابتدا لازم است پوست خود را آماده کنید، این کار کمک می کند که آرایش زیباتری داشته باشید.

صورت شما همچنین در معرض آسیب های عوامل محیطی، مثل نور خورشید، باد، کرم ها و لوازم آرایشی مختلف است. در صورت شما تقریبا ۱۶ عضله، تعداد زیادی استخوان و عروق خونی وجود دارد که به شما کمک می کند که کلیه این حرکات را با صورت خود انجام دهید. مانند عضلات سایر قسمت های بدن، عضلات صورت شما هم دچار خستگی و ضعف می شوند و باید آنها را تقویت کنید.

اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد.