کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی-به ماتیک

برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.

مشکل امروز، تنها در از بین رفتن مرزهای آرایشی و پائین آمدن سن آرایش است. اگر در گذشته آرایش از سن وسال خاصی و به صورت کم، متوسط و تنده در موقعیتهای مختلف کاربرد داشت. درطول به قرن گذشته و سرخاب و سفيدابه برای سود را به انواع و اقسام لوازم آرایشی داده اند.

خانم های آمریکای شمالی و جنوبی، درصد پایینی از خانم های دورگه آفریقایی – آمریکایی و برخی از خانم های سواحل پلینزی، قاليا تا حدودی لکه های قرمزی در پوست خود دارند. این خانم ها باید به طور کلی نظریه استفاده از کرم های بی رنگ و خنثی را به طور کلی فراموش کنند. به این دلیل که پوست آنها به طور طبیعی دارای قرمزی است به همین دلیل باید به دنبال کرم پودرهایی باشند که رنگ قرمز آنها را ملایم تر کرده و به نوعی آنرا در تمام قسمت های صورتشان بخش کند تا زیاد توی ذوق نزند. و انتخاب رنگ های سایر لوازم آرایش بطوریکه به پوستتان بیایند هنگامیکه به محله های مد و لباسی نگاه کنید، چهره ها به این دلیل زیبا به نظر میرسد که از رنگ مناسب استفاده کرده اند. هال برگ، و آنجا باست، از رنگ های خنثی و طبیعی استفاده می کنند، مثل؛ صورتی کمرنگ، قهوه ای روشن، و مرجانی بی حال.

عروس سرا و سالن زیبایی آفتاب تهران

برخی از خانم ها برای پوشاندن لک ها از کرم پودر استفاده می کنند که اشتباه است و برای این کار باید از کانسیلر استفاده کنند. حتی اگر مهارت زیادی در آرایش ندارید و در عین حال نمی خواهید برای آرایش زیبا به آرایشگاه بروید، باز هم می توانید آرایشی ساده و زیبا را تنها با چند مرحله در خانه انجام دهید. در زیر آموزش آرایش خانگی را خواهیم داشت که کافی است ده مرحله معرفی شده در آن را انجام دهید یا برخی از آنها را حذف کنید.

در آخر یک خط چشم باریک کشیده و قسمت انتهایی آن را کمی ضخیم تر کنید. بالای این خط را سایه با رنگ متوسط بزنید تا از انتهای چشم فراتر رفته و حالت گردی به چشم بدهد. برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید. برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید. اگر صورت قلبی شکل دارید برای کوچک تر نشان دادن گونه هایتان باید رژگونه را به شکل کشیده از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش و از روی استخوان زیر گونه کمی به سمت دهان بزنید.

نیاز اساسی به پرایمر آرایشی

این مجموعه با آخرین متدهای روز دنیا انواع سبک های آرایشی را با بهترین مواد آرایشی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت قبلی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. کانسیلر مجله خبری آرایشی بزنید؛ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد. کانسیلر را اطراف دهان، روی بینی، زیر چشم و وسط پیشانی بزنید و به خوبی به کمک یک براش یا پد آن را پخش و محو کنید.

  • آموزش میکاپ یکی از پردزآمد ترین مشاغلی است که شما میتوانید با آن کسب درآمد کنید.
  • آموزش هایلایت مو یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هر آرایشگری باید به…
  • شما باید از کانسیلر همرنگ پوست اطراف چشمتان استفاده کنید.
  • بعد این نقطه های کرم را به خوبی روی سطح پوست و حتی پشت پلک چشم ها مالیده و پخش کنید و بعد با استفاده از اسفنج، پوست را خوب صاف و هموار کنید تا کرم کاملا به بافت پوست نفوذ کند.
  • بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است.