کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی-به ماتیک

برای مات کردن اختلال رنگ های پوست مثل کک مک ها، خال ها و لکه های قرمز، از مات کننده استفاده کنید که به رنگ پوست خودتان یا فقط کمی روشنتر از آن باشد. آموزش آرایش صورت یکی از مسائلی است که در دنیای امروز، هر زنی باید با آن آشنا باشد. نکته ی مهمی که خانم ها در هنگام آرایش صورت باید در نظر بگیرند این است که حتما حالت صورت و رنگ پوست خود را مد نظر قرار داده و دست به انتخاب مواد آرایشی بزنند. همچنین برای داشتن یک میکاپ جذاب و طبیعی بهتر است اصول پایه و ترتیب استفاده از لوازم آرایشی را حفظ کنند تا در نهایت یک چهره جذاب و زیبا برای خود خلق کنند.

ترتیب درست آرایش صورت با عکس و مرحله به مرحله

این رنگ ها روی پوست های سبزه جلوه بسیار زیبایی دارد و نباید از آنها غافل شد. تا حد امکان از رنگ های روشن برای کرم و سایه و رژ گونه فاصله بگیرید. هر اندازه رنگ های روشن تری استفاده کنید، صورت تپل تر جلوه می کند. استفاده از ریمل میتواند زیبایی چشم ها و چهره شما را چند برابر کند؛ برای آرایش ساده چندین لایه ریمل زدن مناسب نیست و در حدی که مژه ها تیره تر دیده شوند کافی است. ترکیب این رنگ از تون زردی که در پایه هر موستی قرار دارد و کمی سبزی که تنها مختص این گروه می باشد، تشکیل شده است. شما به کمک عضلات صورت به جهات مختلف نگاه می کنید، صحبت می کنید، غذا می جوید، می خندید، اخم می کنید و شکلک در می آورید.

علاوه براین، رژ گونه های تیره بر روی گونه ها نیز می تواند فرم بهتری به چهره تان بدهد. می تواند بسیار متنوع باشد زیرا عوامل زیادی در قیمت آموزش میکاپ صورت تاثیر دارند. مدت زمانی که برای آموزش صرف می کنید تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن دارد. دوره های آموزشی با مدت زمان خیلی کوتاه به دلیل اشاره کوتاه و کلی به سبک ها و مدل های آرایشی نتیجه خوبی نخواهد داشت و همچنین طولانی تر شدن زمان آموزش نیز نمی تواند اثر بهتری داشته باشد.

پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند. وقتی آرایش یک چشم تمام شد، چشم دوم را مانند همان چشم آرایش کنید. این روش کمک می کند ارایش چشمتان قرینه و شبیه به هم شود. درنتیجه،‌ ناهماهنگی در آرایش چشم و صورت به وجود نیاید. آموزش هایلایت مو یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هر آرایشگری باید به…

نكات طلايي در رابطه با مرطوب‌کننده‌ها

رژگونه های براق پودری که با برس روی گونه اعمال می شوند را فراموش کنید. ابتدا سیب گونه را پیدا کنید و برای این منظور می توانید لبخند بزنید تا گونه هایتان برجسته و گردی آن مشخص شود. کمی مجله خبری آرایشی رژ یا کرم قرمز رنگ روی گونه قرار دهید و با انگشتان آن را در گردی گونه محو کنید. ترجیحا این کار را بسیار طبیعی انجام دهید و با توجه به رنگ پوست خود، رنگ قرمز یا گل‌بهی انتخاب کنید.

در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان کردن مو های ریز زیر ابرو ، خطوط ابروی شما منظم و زیباتر جلوه دهد. استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد.

پس از پر کردن فضاهای خالی ابرو خود، متوجه اشتباهات احتمالی خود خواهید شد. در این مرحله شما باید مجددا ابروهای خود را با کمک شانه به سمت بالا شانه کنید و اگر قسمتی خالی مانده است را مجددا پر کنید و دوباره ابروهای خود را به حالت اول بازگردانید. برای تشخیص اینکه ابرو های شما چطور شده است، میتوانید از آیینه استفاده کنید. به این صورت که از آیینه چند قدم فاصله بگیرید و از دور نواقص ابرو خود را ببینید.

اگر که از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به کمک محصولات آرایشی چهره‌ای طبیعی داشته باشید و نقص‌های چهره‌ی خود را کمتر کنید پس حتما برای یادگیری نحوه‌ی صحیح آرایش صورت ملایم با ما همراه باشید. شروع به زدن برق لب از وسط لب های خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید. سعی کنید از کشیدن هرگونه براق بالای خط طبیعی لب خودداری کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما می‌رسد.

  • دقت کنید که همه ی لوازم و ابزار لازم برای آرایش را داشته باشید.
  • بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید.
  • همچنین بهتر است بدانید انواع فیکساتور و پودر بیک از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم‌ها و لب‌های شما جلوگیری می‌کند.
  • می توانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.
  • پیشنهاد می کنیم از کرم های مرغوب با چربی کم استفاده کنید.
برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید. سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود. اگر می خواهید آرایش لب شما زیاد نباشد، می توانید تنها از یک برق لب استفاده نمایید یا رژ لب هایی با رنگ هایی مثل رنگ گوشتی انتخاب کنید تا هم لب هایتان زیباتر به نظر برسد، هم آرایش لبتان مشخص نباشد. وقتی سایه زدن چشم هایتان به پایان رسید، برای ماندگارتر شدن آرایش چشم در این مرحله از ترتیب صحیح آرایش صورت بهتر است از اسپری فیکس استفاده نمایید و پشت پلک ها را اسپری فیکس بزنید.