آرایش صورت + آموزش آرایش صورت ساده و زیبا آموزشگاه شفیع رسالت-به ماتیک

برای اینکه بدانیم سایه چشم چه رنگی خوبه به ی سری نکات بستگی دارد. مثلا می‌توانیم با توجه به رنگ و مدل لباسی که می پوشیم انتخاب کنیم. البته بعضی ها با رنگ چشمانشان ست می‌کنند و بعضی ها با رنگ لباسشان. برای لباس‌های شب با رنگ تیره، سایه چشم ترکیبی، مشکی طلایی خیلی زیباست و جلوه ای خاص به چشمان شما می‌بخشد. استفاده از کرم پودر چند لایه اصلا برای پوست شما خوب نیست و پوست شما را شبیه کیکی می کند که با لایه های زیادی کرم پوشانده شده است. استفاده از کرم پودر روی تمام نواحی صورت ضروری نیست، فقط کافی است کمی روی گونه ها و بینی بمالید.

تمیز کردن انواع مبلمان منزل با راحت‌ ترین و سریع ترین روش

با این کار زیبایی چهره دوچندان شده و صورتی بی نقص را به نمایش می گذارید. با وجود اینکه چهره هر کسی منحصر به فرد است و هر کسی ویژگی های خاص خود را دارد باید میکاپ آرتیست حرفه ای بتواند هر سبک از میکاپ را بر هر فرمی از صورت انتخاب کند. برخی دارای صورت های گرد و نپل بوده و برخی دیگر صورت های باریک و کشیده. انتخاب مدل آرایش مناسب با فرم های مختلف می تواند با ایجاد خطای دید چهره را کاملا متعادل سازی کند.

رنگ استخوانی باعث بلند دیده شدن پشت چشم می شود و اگر اصطلاح نکرده باشید، ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند و نشان نمی دهد. برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید. اگر دوست دارید پشت چشم براقی داشته باشید لایه داخل چشم را نیز سایه بزنید. اگر سایه چرب روی پلک شما حرکت می کند و به اصطلاح سایه می ریزد، از فیکساتور برای دوام بیشتر سایه استفاده کنید. ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد. با همین خط چشم و سایه می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر یا ریزتر جلوه دهید.

به برند و کیفیت لوازم آرایشی اهمیت زیادی بدهید، چون پوست به شدت آسیب پذیر بوده و به مرور لک و تیرگی و جوش و آکنه روی آن ایجاد میشود. با بهره مندی از میکاپ آرتیست های حرفه ای تمام آموزش های لازم برای آرایش صورت از پایه تا پیشرفته و تکنیک های آرایش عروس را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های پایین صفحه تماس بگیرید. به کمک لایه برداری و استفاده از کرم پودر و کانسیلر باید در اولین مرحله انجام شود. 11.مرحله ی آخر انتخاب رژ لب طبیعی و متناسب با آرایش تان است.

اشتباهات آرایش ابرو

مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید.

  • از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید.
  • با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید.
  • با یک برس اسفنجی تمام پشت چشم را تا زیر ابروها سایه شیری با استخوانی بزنید این سایه تیرگی پشت چشم را می بوساند و چشمها را درخشانتر از آنچه هست نشان میدهد.
  • هدف شما از استفاده کرم پودر این است که تمام دورنگی های سطحی پوست خود را از بین برده و تمام رنگ را یکنواخت کرده و آنها را به نوعی بی رنگ کنید و به یک رنگ تقریبا زرد کمرنگ برسید.
  • برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند.
سپس یک نقطه کوچک از کرم پودر را به سایه بزنید و آن را مخلوط کنید. سایه صورتی یا قهوه ای بسیار روشن و گلبهی در این سبک آرایش کاربرد زیادی دارد. از گوشه داخلی چشم با براش سایه را روی پلک قرار داده و تا گوشه خارجی ادامه دهید.

بعد از شستشو و خشک کردن صورتتان بهتر است از یک پریمر چشم استفاده کنید. پریمر ها به دلیل ترکیباتی که دارند باعث یکدست شدن پلکتان شده و آنرا آماده یک میکاپ جذاب میکنند. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است. استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید.

چگونه با آرایش صورت خود را لاغر کنیم؟

کنار سایه های روشن و صورتی و هلویی چشم ها را بسیار جذاب و چهره فرد را تپل و گردتر نشان دهید. به همین سادگی می توانید نواقص صورت را با میکاپ پنهان کنید. بعضا با هدف توانایی آرایش درست و اصولی در منزل وارد این دوره می شوند، اما تعداد زیادی هم می خواهند وارد این حرفه شوند و کسب درآمد کنند. کسانی که می خواهند به عنوان یک آرایشگر حرفه فعالیت کنند باید با تمامی مدل های مجله خبری آرایشی ایرانی و اروپایی، عربی و غیره آشنا باشند.