آموزش تصویری کاشت ناخن-به ماتیک

در روش کاشت ناخن قالبی، نسبت به روش های دیگر، مواد بیشتری مصرف می شود. آموزش کاشت ناخن با پودر یکی از اصلی ترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد. به علت تنوع در روش های کاشت ناخن، در مباحث آموزشی آن نیز تنوع زیادی وجود دارد. همین امر باعث شده شما عزیزان به دنبال یاد گرفتن و ارائه خدمات کاشت ناخن از جمله آموزش کاشت ناخن هلویی و کاشت ناخن مادر باشید. برخی ناخن‌ها دچار مشکل هستند یا به صورت مادرزادی ناقص‌اند که بر زیبایی پا تأثیر می‌گذارند.

چند مدل ترند دیزاین ناخن ۲۰۲۱

از طرفی مواد کاشت ناخن روی ناخن‌ها پوششی ایجاد می‌کنند که در صورت پیشرفت عفونت یا قارچ روی ناخن‌ها ممکن است دیر تشخیص داده شده و مشکلاتی را برای فرد به وجود بیاورد. اگر فرد پر مشغله‌ای هستید احتمالا دانستن زمان لازم برای کاشت ناخن قبل از انجام آن برای‌تان مهم است. باید در نظر بگیرید که در بهترین حالت، یعنی اگر در سالن زیبایی معطل نشوید و ناخن‌کارتان همه وسایل مورد نیاز را داشته باشد و خودش هم فردی حرفه‌ای باشد حدود ۴۵ دقیقه الی ۱ یک ساعت زمان برای کاشت ناخن لازم است.

  • اکنون تاپ کت بزنید و روی ناخن را به سمت کناره های ناخن بزنید.
  • قطعاً زمانی که از مواد دیگری برای طراحی ناخن استفاده کنید و یا روی هر ناخن بخواهید طرحی متفاوت داشته باشید، این هزینه بیشتر می‌شود.
  • در این مطلب تلاش کردیم انواع کاشت ناخن و عوارض کاشت ناخن را در کنار فواید کاشت ناخن بیان کنیم تا به کمک راهنمای پیش رو بتوانید کاشت ناخن مناسب خود را پیدا کنید و با آگاهی از عوارض آن برای کاشت ناخن دلخواهتان اقدام کنید.
  • سپس دستتان را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخنتان را تمیز کنید و دوباره دستتان را درون استون قرار دهید.

سپس یک مانیکور سطحی انجام دهید به این صورت که اطراف ناخن را چرب کنید تا بتوانید پوست های اضافی ناخن را عقب بزنید و مرتب کنید. سطح ناخن را با پد مخصوص و کلینزر تمیز می کنید که هیچگونه چربی روی سطح ناخن نباشد. تميز كردن ناخن و كوتاه كردن آنها براي يك کاشت موفق بسيار مهم است. مي توان براي مجله خبری آرایشی مرتب سازي ناخن ها از سوهان ناخن استفاده كرد. اگر تنها برای زیبایی ناخن می‌خواهید کاشت انجام دهید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به راهکارهایی برای زیبایی ناخن را مطالعه کنید. نکته آخر، برای پیشگیری از چنین خطراتی از کاشـت ناخن در طولانی مدت و استفاده از ناخن مصنوعی پرهیز کنید.

در بسیاری از سالن های آرایشگری یا آموزشگاه هایی که تدریس دوره های کاشت ناخن را انجام می دهند، هنرجو مجبور به خرید تجهیزات یا مواد از خود آموزشگاه می باشد. در برخی از این مکان ها هم که تجهیزات و مواد به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد، معمولا مواد و تجهیزات کم کیفیت برای آموزش انتخاب می شود و همین امر به طور جدی سلامت هنرجو و حتی خود مربی را تهدید می کند. در نیل آکادمی با کیفیت ترین مواد و تجهیزات بازار برای سلامتی هنرجو در حین یادگیری و تمرین به صورت رایگان در اختیار او قرار می گیرد. همچنین سه فروشگاه واقع در بازار تهران موظف به ارائه مواد و تجهیزات با نازل ترین قیمت و تخفیف ویژه به فارغ التحصیلان نیل آکادمی می باشند و فارغ التحصیلان می توانند در صورت تمایل پس از تحقیقات خود از آنها خرید کنند. برای قرار دادن ناخن مصنوعی با انجام کاشت باید روی ناخن طبیعی را با سوهان های برقی خاص صاف و ریز کنند. این کار سبب نازک شدن لایه سطحی ناخن و ضعیف و آسیب پذیر شدن آن می شود.

در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. مواد این کاشت به صورت ژله آماده بوده و با استفاده از قلم مویی روی ناخن اعمال می شود. این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود. کاشت ناخن قالبی، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، مقداری از مواد مخصوص کاشت ناخن را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار می دهیم و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میداریم. روش‌های زیباسازی ناخن‌ها به انواع مدل کاشت ناخن مانیکور محدود شده که دارای قابلیت هایی مختلف در ایجاد زیبایی در ناخن‌ها می‌باشند از زیبایی باشند.

لوازمی که برای کاشت ناخن در سالن زیبایی مریم ستاری استفاده می شود:

در اين روش پس از اين که همه مراحل کار مطابق روش کاشت پودري انجام شد پس از روغن زدن ناخن ها آماده شده سطح ناخن هاي کاشت شده را با مواد جليش کاور مي کنند و در دستگاه UV قرار مي دهند تا کاملا خشک شود . هر چند که باید این نکته را ذکر کنیم که توانایی های یک ناخن کار حرفه ای و موادی که برای کاشت ژله ای استفاده می‌کند میتواند کاشت ژله ای را ماندگارتر کند، جدا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد! پس انتخاب ناخن‌کار حرفه ای می‌تواند تصور شما را از کاشت ناخن ژله ای و عدم ماندگاری آن در محیط خشک تغییر دهد، هر چند این ماندگاری یک یا نهایت دو ماه بیشتر نیست.

آموزش کار با تیپ ناخن