دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-به ماتیک

پس حتما در انتخاب سالن و ناخن کار خود دقت زیادی به خرج دهید. کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است که اغلب در آن از مواد مختلف برای این کار استفاده می‌شود. در حالت کلی برای آموزش کاشت ناخن طبیعی بایستی به مراحل زیر توجه نمایید. به لطف اکستنشن ناخن شما دیگر نگران شکستن ناخن و یا دیر خشک شدن لاک‌های خود نیستید. کاشت ناخن یک روش جذاب و ایده آل برای داشتن ناخن‌هایی مرتب‌تر و دستانی زیباتر است. همانطور که دست‌ها تاثیر بسیار زیادی در آراسته‎تر دیده شدن دارند.

صدف سازی انجام می شود و بعد تو قسمت فرنچ از مرمریت های آماده برای دیزاین استفاده میشود . مرمریت از سنگ ریزه هایی بسیار براق و زیبا تشکیل شده و زیبایی قابل اعتنایی را در ناحیه فرنچ ناخن ها ایجاد می نمایند. مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده و یا آغشته نشدن قلموی کار به لیکویید سبب ترک خوردن ناخن ها می شود. اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد. با قرارگیری ناخن مصنوعی روی ناخن فرد، ریشه از بین می رود و ناخن دچار تغییر شکل می شود.

لبه ناخن‌ مصنوعی اکریلیک به این راحتی‌ها نمی‌شکند و برای خانم‌هایی که زندگی پرتحرکی دارند توصیه می‌شود. با کمی تمرین و حوصله، تهیه مواد و وسایل مورد نیاز و یادگیری مراحل آن می‌توانید این کار را در خانه برای خودتان یا دیگران انجام دهید. شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است.

آموزش کاشت ناخن : مرحله چهارم : طراحی ناخن

برای جلوگیری از هوا نگرفتن کاشت ناخن باید درنهایت، سوهان کشی به طور دقیق و با زاویه 45 درجه داشته باشید. برخی از خانم ها به مواد چسبی یا ترکیبات کاشت ناخن حساسیت نشان می دهند و پوستشان ملتهب و قرمز می شود. در این شرایط، فقط با از بین بردن علت ان که مواد کاشت و ناخن مصنوعی است، می توانید این حساسیت را برطرف نمایید. شکل طبیعی ناخن ها در کاشت ناخن سیک حفظ می شود، فقط روی ناخن طبیعی لایه ای ابریشمی قرار می دهند. سپس سطح ناخن را با چسب مخصوص محکم می کنند و از اسپری فیکس استفاده می کنند.

آموزش اول (آموزش کامل در یک جلسه)

در این نوع کاشت نیازی به سوهان کشی نیست اگر لبه های ناخن نامنظم بود، با استفاده از سوهان دستی ناهمواری ها را از بین ببرید و فرم بغل و بالای ناخن را درست کنید. کاشت ناخن آیتک به شما عزیزان آموزش می دهد که چگونه در منزل کاشت ناخن خود را انجام داده و حتی برای دوستان و نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دست هایشان را زیبا کنید. در بین انواع ناخن‌های مصنوعی موجود در بازار، ناخن‌هایی از که ترکیبات اکریلیک ساخته می‌شوند را می‌توان در گروه قوی‌ترین ناخن‌های مصنوعی قرار داد.

در کاشت ناخن پودری از پودر اکریلیک استفاده می شود که انواع مختلفی دارد. کاشت ناخن با پودر به تنهایی زیرشاخه های زیادی دارد از جمله کاشت ناخن با پودر کلیر، کاشت ناخن هلویی، کاشت های گریم، کاشت بیبی بومر، کاشت ماربل و کاشت فرنچ. نکته مهم این است که اصول همه این موارد یک چیز است و آن کاشت مادر است. شما به عنوان ناخن کار باید انواع فرم ناخن را به درستی بشناسید و قادر به ایجاد آن باشید تا بتوانید فرم دلخواه مشتری را ایجاد کنید.

کاشت بیبی بومر یا آمبره به کاشتی گفته می شود که در آن از دو رنگ مواد استفاده می شود و این دو رنگ در محل تلاقی در هم اصطلاحا فید یا محو می شوند. کاشت بیبی بومر به خاطر فرم زیبایی که دارد نیاز به طراحی ندارد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند. این کاشت ناخن معمولا با ترکیب دو رنگ هلویی و سفید اجرا می شود اما محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر رنگ پودری که دوست دارید استفاده کنید. کاشت ناخن بیبی بومر گزینه مناسبی برای عروس خانم های عزیزی است که ناخن های زیبا می پسندند. کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود.

برای جدا کردن کوتیکول بهتر است ناخن ها را خیس کنید زیرا راحت تر جدا می شود. استفاده از پرایمر ناخن یک مرحله ی بسیار مهم و حساس می باشد. پرایمر رطوبت و چربی باقی مانده روی ناخن را از بین می برد. در صورتی که از پرایمر به درستی استفاده کنید چسبیدن ناخن ها بهتر انجام می شود. نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید.

در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست مشتری در دستگاه یو وی قرار میگیرد تا ژل خشک شود. ما با آموزش کاشت ناخن در منزل قصد داریم به شما که به هر دلیلی علاقه یا امکان رفتن به سالن های زیبایی را ندارید آموزش کاشت ناخن در منزل را یاد دهیم که چطور با وسایل اولیه در منزل برای خود ناخن بکارید و ناخن کار خود باشید. نیل آکادمی به طور کامل به شما می آموزد که خودتان نیز می توانید در منزل، کاشت ناخن خود را انجام داده و حتی برای نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دستان آنها را نیز زیبا کنید. کاشت بیبی بومر زیر مجموعه ای از کاشت گریم است که امروزه طرفداران زیادی دارد.

  • ما در این مقاله هر آنچه برای آگاهی بیشتر شما از رسیدگی به وسیله تکنیک کاشت ناخن را لازم بود، گفتیم و سعی کردیم به سوالات شما در این باره پاسخ دهیم.
  • کاشت ناخن عروس و کاشت ناخن دخترانه از خدمات دیگر سالن زیبایی بیوسا می باشد.
  • درصورتی که مجبور به کاشت شدید حتما به ناخن‌کار خود پیشنهاد دهید از مواد مرغوب و یاکیفیت عالی استفاده کند.
  • با این حال ناخن های ژله ای معمولاَ انعطاف پذیرتر بوده و می توانند نیرو و ضربه ی بیشتری را نسبت به انواع آکریلیک تحمل کنند.

در بعضی مواقع کاشت ژله ای برای کسانی که عادت به جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می شود زیرا به دلیل بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. چسب ناخن حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشـت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر مجله خبری آرایشی را بردارند. های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است.