آموزش کاشت ناخن با تیپ کامل‌ترین راهنمای تیپ ناخن-به ماتیک

به طور کلی می‌توان گفت قیمت کاشت ناخن از حدود 100 هزار تومان شروع می‌شود و در بعضی سالن‌ها تا 500 هزار تومان نیز می‌رسد!! البته بالا یا پایین بودن قیمت کاشت ناخن به معنای بهتر یا بدتر بودن کیفیت کار نیست. با این حال به طور کلی می‌توان گفت قیمت کاشت ناخن از حدود 150 تا 250 هزار تومان متغیر است. البته این قیمت برای دفعه اول کاشت ناخن است و هزینه ترمیم کاشت ناخن حدود 30 درصد ارزان تر است. به‌طور کلی بهترین شیوه کاشت پودر با قلم است، زیرا شما می‌توانید انواع ناخن‌ها را به‌راحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف کنید. همچنین محکم‌تر و مقاوم‌تر از کاشت قالب است و کمتر هوا می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید فرم مورد نظر خود را به آن بدهید.

رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشـت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. تکنینک ها بر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد. از آنجایی که فرم و جنس ناخن های ذاتی خودمان دست ما نیست ،میتوانیم هر فرمی که دلخواه خود ماست به دست هامان زیبایی را هدیه بدهیم. تکنینک هابر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد. در این مقاله سعی شده است به خوبی به سوالاتی که ممکن است قبل از کاشت ناخن ذهن شما را درگیر کند پاسخ داده شود.

کاشت ناخن پا

مراحل کاشت ناخن با ژل کاسه ای یا ژل بیلدر مانند مراحل کاشت ناخن با پلی ژل می باشد. ژل کاسه ای حالت شل تر و کشسانی تری از پلی ژل دارد که این امر باعث می شود مواد گذاری متفاوت و سخت تر باشد. در این کاشت برای بلند کردن قد ناخن می توان از تیپ های جدید که تیپ های فیبری نامیده می شود استفاده کرد.حرکات قلم در مواد گذاری این نوع کاشت ناخن بسیار مهم می باشد.

این نوع کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است زیرا به علت بد مزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن ها می افتد. افرادی که به مواد مجله خبری آرایشی حساسیت دارند و پوست آن ها دچار اگزما می شود باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند. توجه داشته باشید که بعضی مراکز بسته به نوع کاشت، مثلا کاشت قالب، ممکن است مراحل بیشتری انجام دهند، با این حال مراحل اصلی و پایه که در روش های مختلف کاشت ناخن مشترک است، هشت مرحله می‌باشد. دلایل بسیار است، ولی اگر مراحل را به دقت انجام دهید مواد نه ترک می‌خورد و نه می‌شکند. در کاشت ناخن، موادگیری مهم‌ترین بخش ترمیم یا کاشت است و نیاز به تمرین بسیار دارد.

چه افرادی نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد. فرمر در واقع وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. اگر در کاشت پودری، مواد کمی به کار رود، امکان ایجاد ترک در ناخن کاشت وجود دارد. اکنون که با انواع روش های کاشت ناخن آشنا شدید، می خواهیم درباره خطر و عوارض کاشت ناخن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. اگر خیلی حوصله منتظر ماندن ندارید، بهتر است این نوع کاشت ناخن را انتخاب نکنید. کاشت ناخن پودری برای کسانی مناسب است که حوصله و وقت کافی دارند؛ زیرا تقریباً یک ساعت و نیم وقت می گیرد.

درنهایت، لایه ای محافظ روی ناخن قرار می گیرد و پودرهای اضافی هم پاک می شود. در این شیوه، روی ناخن فرمر می گذارند؛ فرمر وسیله ای با جنس کاغذی است. سپس مواد کاشت را روی آن قرار می دهند و از پودرهای رنگی و ژل استفاده می کنند. فیبرها را که به صورت رشته هایی نازک هستند، روی ناخن می گذارند. بعد از هر مرحله، دست را در دستگاه UV قرار می دهند و مانند همیشه سوهان می کشند. کاشت ناخن ژله ای برای افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می کنند، مناسب نیست.

آشنایی با مزایا و معایب روش های کاشت ناخن

شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. با شناخت کامل قلم ها شما می توانید قلم مناسب را برای انجام کاشت ناخن استفاده کنید. راحتی ناخن کار برای کار با قلم (تخت یا اشکی) و سایز ناخن می تواند در این انتخاب تاثیر گذار باشد. چندی پیش دو نمونه سرطان پوست در انگلیس گزارش شد که دقیقا مرتبط با کاشت ناخن بود.

  • برای اینکه شما به عنوان یک متخصص آن را درست و درجه یک انجام دهید، یا به عنوان یک مشتری و مخاطب این کار دچار عوارض ناخوشایندی روی ناخن‌هایتان نشوید، بهتر است از توجه و رعایت این اصول غافل نشوید.
  • کاشت ناخن براي افرادي که ناخن هايي با صدف بد فرم دارند بسيار مناسب بوده و مي توان فرمي بسيار زيبا و مطلوب به آن ها ببخشد .
  • شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف اشکال فست فود ها را مانند سیب زمینی، پیتزا و انواع دیگر فست فود ها با استفاده از شابلون، قلم طراحی و استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید.
  • معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت.

زیرا تا زمان فرا رسیدن جلسه‎ی ترمیم ناخن، ناخن‌هایی زیبا و شیک دارید. اکستنشن ناخن روشی ایده آل برای اصلاح فرم ناخن‎های شما می‌باشد. برای کاشت ناخن در منزل باید کاشت هایی را انتخاب کنید که پس از مواد گذاری نیازی به سوهان کشی نداشته باشد. آموزش کاشت ناخن در منزل بدون نیاز به سوهان کشی به سه روش به شما آموزش داده خواهد شد. کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود.