آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-به ماتیک

وقتی موضوع صحبت درباره عوارض کاشت ناخن باشد، احتمالا شما از داشتن عوارض این کار خیلی هم متعجب نخواهید شد. زیرا همانطور که می‌دانید تمام کارهایی که با آنها به صورت مصنوعی قصد تقویت یا زیباتر شدن داریم، در کنار فوایدشان عوارض و مضراتی هم خواهند داشت. مثلا حتی داروهایی که ما به دلایل مختلف از آنها استفاده می‌کنیم هم این عوارض را برای ما خواهند داشت. پس توجه شما را به چند مورد از عوارض جدی کاشت ناخن در ادامه این متن جلب می‌کنیم.

اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوسته‌هایی تشکیل می‌شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود.

برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر. کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید.

به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد.

هزینه آموزش کاشت ناخن در شهرها و حتی مناطق شهری مختلف متفاوت می باشد. دریافت این مدرک مشروط به خرید قابل توجه از آن برند بوده و بعضی از مراکز آموزشی با داشتن قرار داد با این برند ها هنرجو را موظف به خرید مواد و تجهیزات از فروشگاه طرف قرارداد می کنند و پس از خرید مدرک مورد نظر صادر می شود. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود. زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید. رنگ این نوع عفونت سبز است و زیر ناخن های طبیعی بلند هم ممکن بروز کند، اما با نفوذ آب داخل ناخن مصنوعی احتمال آن بالاتر می رود.

نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود. در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. روش ترکيبي همان طور که از نام آن نيز مشخص است ترکيبي از دو روش کاشت پودري و کاشت جليش است .

کاشت ناخن اکرلیک

سپس با توجه به بلندی مورد نظر شما و اندازه گیری هایی که روی فرمر حک شده است، مواد گذاری شده و سپس سوهان کشی می شود. این نوع از کاشت برای کسانی که ناخن های طبیعی نسبتا بلندی دارند مناسب است. نسبت به کاشت ناخن با تیپ باید گفت که فرمر دارای محبوبیت و دوام بیشتری می باشد.

نکات مهم

اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید. طراحی رنگارنگ ناخن ها در فصل تابستان بسیار مورد علاقه دختران قرار می گیرد. معرفی لوازم و مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن و کاربرد هر کدام در مراحل کاشت ناخن…

پرايمر مي تواند رطوبت و چربي باقي مانده روي ناخن را بگيرد. اين مرحله کاشت ناخن بسيار مهم است چرا كه استفاده از پرايمر بايد خوب انجام بگيرد تا چسبندگي ناخن بهتر صورت بگيرد. ولي اگر روي ناخن ها رطوبت و چربي باقي بماند چسبندگي ناخن به خوبي انجام نمي گيرد.

مدارک بین المللی قابل ارائه کلاس های مبتدی و پیشرفته آموزش دوره مجله خبری آرایشی با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره کاشت ناخن، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و همچنین قادر به دریافت مدرک GRS انگلستان، با هزینه جداگانه نیز می باشند. کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن است.

  • برای ایجاد چنین طراحی روی ناخن های خود می توانید از انواع دیزاین های ناخن مانند شابلون، استیکر(برچسب) و …
  • استون را درون ظرفی بریزید و دستتان را طوریکه تمام ناخنهایتان در ظرف قرار گیرد، داخل ظرف 6 تا 7 دقیقه نگه دارید.
  • هنرجو پس از اتمام دوره نیز اجازه استفاده از میز اختصاصی و تجهیزات مربوطه در نیل آکادمی را داشته و می تواند برای اولین مشتریان خود که حتی می توانند از آشنایان وی باشند تحت نظر مربیان مربوطه، کار کاشت را انجام دهد و رفع اشکال نماید.