آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-به ماتیک

برای دریافت هزینه دوره آموزش کاشت ناخن می بایست با سالن زیبایی نیلسا تماس بگیرید و بسته به شرایط به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی قیمت دوره اعلام می شود. به طور کلی کاشت ناخن نوعی آرایش ناخن است که در انواع مختلفی انجام گرفته و ماندگاری طولانی مدتی دارد و برای افرادی که وقتی برای لاک زدن مداوم ناخن‌های خود ندارند یا ناخن‌های شکننده‌ای دارند بسیار مناسب است. در واقع با انجام دادن کاشت ناخن، علاوه بر اینکه ناخن‌هایی زیبا و آراسته خواهید داشت از استحکام و ماندگاری بالای آن نیز بهره‌مند خواهید شد. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد.

انتخاب ناخن کار مناسب

لمینت ناخن، زیبایی خاصی به ناخن‌ها می‌دهد، اما مانند سایر روش‌های زیبایی، استفاده طولانی‌مدت از آن عوارضی هم به دنبال دارد. بنابراین توصیه می‌شود به صورت مدام از این روش و سایر روش‌های زیبایی ناخن استفاده نکنید؛ چراکه در طولانی‌مدت باعث ایجاد عفونت‌های قارچی و فساد و فرسودگی مجله خبری آرایشی ناخن می‌شوند. پس هرچند وقت یکبار به ناخن‌هایتان استراحت داده و تغذیه مناسب برای تقویت ناخن‌ها و استحکام آن‌ها را در اولویت قرار دهید و به خوبی از ناخن‌هایتان در برابر آسیب‌های محیطی و شیمیایی مراقبت کنید. در مرحله بعدی باید بر روی تمام ناخن ها یک لایه بیس ژل بزنید.

در میان روش های گوناگون کاشت ناخن، کاشت ناخن پودری به نوعی می توان گفت کاشت مادر است و دوام بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد. البته دوام هر کدام از روش های کاشت ناخن به نحوه کاشت ناخن و مواد اولیه مرغوب دارد. اگر در مناطق شرجی زندگی می کنید، روش کاشت ژله ای برای شما مناسب تر است و حدود یک ماه دوام دارد.

بیس کات ژل را مانند لاک روی ناخن می زنید و ناخن را داخل دستگاه UV قرار می دهید. در صورت نیاز به تیپ گذاری یا استفاده از فرمر این مرحله را طبق اصول انجام می دهید. يكي از مشكلاتکاشت ناخنغير اصولي اين است كه در اصطلاح ناخن هوا مي گيرد و جمع شدن هوا زير ناخن يكي از مهمترين دلايل به وجود آمدن قارچ مي باشد. برای ازبین‌ بردن بیماری قارچی هر سه ماه یکبار می‌توانید چند قطره از اسانس ضدقارچ را با ۱۰ قطره روغن زیتون یا نارگیل مخلوط و برروی ناخن قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه ناخن‌ها را بشورید. بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.

ناخن اغلب آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی ناخن رشد می کند و نیاز به ترمیم وجود دارد؛ یعنی رشد ناخن متوقف نشده و سالم است. برای اینکه بدانید کدام روش کاشت نان بهتر است، لازم است تا به چند نکته دقت کنید. ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید. جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید.

متخصصان دلیل این موضوع را استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن اعلام کردند. در روش کاشت پودری اگر کمتر از حد معمول از مواد استفاده شده باشد امکان ترک خوردن وجود دارد. نتایج روش کاشت ژله‌ای معمولا در مکان‌های خشک ترک می‌خورند.

کاشت ناخن چیست؟

در نهایت با کمک مربی، ترمیم و ریمو کاشت ناخن را روی مدل انجام می دهید. در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید. سپس مربی به توضیح در مورد انواع روش های کاشت ناخن می پردازد. ناخن بیضی مربع، فرم طبیعی تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد.

  • روش‌های زیباسازی ناخن‌ها به انواع مدل کاشت ناخن مانیکور محدود شده که دارای قابلیت هایی مختلف در ایجاد زیبایی در ناخن‌ها می‌باشند از زیبایی باشند.
  • 1- شخصى که اصلاً ناخن ندارد و مى خواهد ناخن مصنوعى بکارد، آن ناخن جزو بدن او نمى شود، چون رشد و نموّ ندارد و از اوّل این کاشتن جایز نیست، چون اضطرار ندارد.
  • اگر دوست دارید کاشت را خودتان بدون کمک متخصص انجام دهید نیاز است وسایل و مواد آن را آماده کنید و حتما قبل از اینکار نزد متخصص مربوطه آموزش ببینید.
  • بعد از سوهان کشی ناخن، تمام پودرهای اضافه بر روی دست و ناخن ها باید با استفاده از برس مخصوص از روی ناخن ها پاک شوند.
  • سپس با لیکویید یا استون بر رنگ های مشکی مانند سنگ مرمر رگه هایی ایجاد می شود.
  • این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد.

ممکن است فکر کنید که کاشت ناخن ظاهر غیرطبیعی به ناخن های شما می دهد که شاید آن را دوست نداشته باشید. امروزه روش های مختلفی برای کاشت ناخن حرفه ای وجود دارد که می تواند تمام نیازها و خواسته های شما را برآورده کند. اگر دوست دارید ناخن شما حالت طبیعی داشته باشد، می توانید از روش کاشت ناخن طبیعی یا نچرال در سالن زیبایی مریم ستاری استفاده کنید. فرمر، رول های موایی هستند که که هر ورقه از آن ها دارای اندازه گیری و چسب هستند که به زیر ناخن طبیعی شما برده می شود.

تیپ گذاری ناخن چیست

هر کاوری که روی ناخن‌تان انجام می‌دهید را می‌توانید با ژل کروم تبدیل به المانی ویژه در استایل‌تان کنید. موارد نام برده شده در بالا عوارض احتمالی استفاده و تمدید مداوم کاشت ناخن بودند و ممکن است نسبت به کیفیت ناخن‌های شما و وضعیت سلامتشان، شما دچار این موارد شوید یا نه. قبل از قرار دادن دست داخل دستگاه، اگر مواد از کناره های قالب بیرون زده با قلم مواد را جمع کنید. پد کلینزر را با کلینزر خیس کنید، با قرار دادن قلم روی پد مقداری از کلینزر جذب قلم می شود و هنگام پخش کردن مواد با قلم پلی ژل به قلم نمی چسبد.

تمامی این مراقبت های زیبایی و بهداشتی زمانی که روی پا اعمال شود، پدیکور نامیده میشود. لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود. ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند. ناخن‌های گرد که دارای طولی کوتاه با لبه‌هایی گرد هستند، برای انگشتان پهن و کوتاه بهترین گزینه‌ به حساب می‌آیند.