کاشت ناخن انواع کاشت ناخن آموزش کاشت ناخن پودری شادلین بیوتی-به ماتیک

افرادی که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند بهتر است کاشت ناخن را انجام ندهند. افراد مبتلا به بیماری عفونی و قارچی نباید کاشت ناخن انجام دهند زیرا این کار سبب تشدید بیماری آنها می شود. در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV قرار می دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها ( فرنچ ناخن ) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می نمائیم.

در کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن می توان از چند روش استفاده کرد. کاشت ناخن با فرمر به کاشت ناخنی گفته می شود که در آن برای بلند کردن قد ناخن از فرمر استفاده می شود. کاشت ناخن با فرمر بسیار راحت بوده و نسبت به کاشت ناخن با تیپ سریع تر انجام می شود. از فرمر در کاشت ناخن با پودر (اکرلیک) و کاشت ناخن با ژل نیز می توان استفاده کرد. آموزش کاشت ناخن با ژل یکی از مهمترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن می باشد. آموزش کاشت ناخن دارای بخش های تئوری و عملی می باشد که هر دو بخش علاوه بر آموزش، نیاز به تمرین و تکرار در حضور مربی دارد.

کاشت ناخن گیاهی یا فیبر

اگر به جویدن ناخن هایتان عادت دارید، توصیه می کنیم مجله خبری آرایشی ژله ای را امتحان کنید. طعم مواد کاشت ناخن بد مزه است و این عادت را از سرتان می اندازد! افراد دارای پوست حساس و اگزما باید کاشت ناخن را به سرعت از ناخن خود پاک کنند تا از ایجاد حساسیت جلوگیری کنند. خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند. بعضی دیگر نیز به دلایلی نظیر مشغله های کاری فرصت رفتن به سالن های زیبایی را ندارند. از طرفی نگرانی هایی نظیر شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا نیز موجب شده خیلی از خانم ها برای کاشت ناخن خود نتوانند به سالن ها مراجعه کنند.

  • روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می‌دهند.
  • به خصوص اگر ناخن‌هایی کشیده و انگشتانی زیبا داشته باشید.
  • خانم هایی که علاقه مند به کاشتن ناخن می باشند اما طرفدار سادگی هستند می توانند از کاشت طبیعی ناخن استفاده کنند.
  • کاشت ناخن با تیپ نیاز به دقت زیادی دارد و مهم‌ترین مرحله، انتخاب سایز دقیق است.

بعد از اتمام پروسه‌ی کاشت ناخن نیز بلافاصله می‌توانید طراحی ناخن را انجام دهید. برای خشک شدن اکرلیک بر روی ناخن به لامپ UV و یا LED نیاز است. قابل ذکر است که در این روش از اکستنشن ناخن هر چقد که ناخن‌های بلندتری بخواهید باید مواد اکرلیک ضخیم‌تر باشد. استفاده از اکرلیک در برخی از سالن‌های زیبایی خطرناک تلقی می‎شود زیرا حاوی ماده شیمیایی MMA (متیل متاکریلات) است. در این روش با لاک ناخن یا استیکر برای طراحی ناخن استفاده می کنند. کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری را می توانید در خانه به راحتی انجام دهید.

خرید لوازم کاشت ناخن با تخفیف‌های ۵۰% کمدایی

این طراحی دخترانه و زیبا طرفداران بسیاری در فصل تابستان دارد. لمینت یا کاور کردن ناخن که در واقع همان کاشت ناخن است، با این تفاوت که در کاور کردن ناخن از تیپ استفاده نمی شود و تمامی موارد روی ناخن طبیعی شما انجام میشود. در دوره حرفه ای کاشت ناخن، کاور کردن ناخن هم اموزش داده میشود.

مشکلات ناخن در صورت کاشت غیر اصولی ناخن

اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید. مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد.