یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-به ماتیک

روی ناخن مواد ضد قارچ را می‌زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می‌کنند و بعد از آن باسوهان کشی برقی به ناخن شکل می‌دهند. نحوه ژلیش ناخن این گونه است که بعد از آنکه ژلیش مورد نظر را کاملاً روی همه ناخن‌ها زدید، باید دست خود را برای مدت ۱۵-۶۰ ثانیه در دستگاه ژلیش ناخن مجله خبری آرایشی یعنی زیر لامپ LED قرار دهید. همچنین می‌توان از لامپ UV یا همان ماورای بنفش هم برای یک یا چند دقیقه استفاده کنید. زمان ذکر شده برای استفاده از لامپ‌ها با توجه به نوع لامپ و یا برند خود لاک‌ها متغیر است. لاک ژلیش در اثر حرارت و واکنش‌هایی که ایجاد می‌شود از حالت مایع به جامد تبدیل می‌شود و خودش را می‌گیرد.

شما به عنوان ناخن کار حرفه ای باید اصول صحیح ضدعفونی ابزار و محیط کار خود را بدانید. گاه می توان با زدن یک تاپ شاین ساده، کاشت ناخن را به اتمام رساند، گاهی مشتری درخواست طراحی دارد و بسته به درخواست او ناخن هایش را براساس رنگ و مدل دلخواهش طراحی می کنید. کاشت ناخن دارای چند مرحله است که برخی از این مراحل در تمامی کاشت ها مشترک است. در هر دوره آموزشی ابزار کار باید به صورت کامل به شما معرفی شده و کاربرد ابزار و نحوه صحیح استفاده از ابزار نیز به شما آموزش داده شود. زمانی که شما ابزار کار خود را بشناسید کار با آن ابزار برای شما راحت تر می شود. امروزه کاشت ناخن یکی از فعال ترین و پرطرفدارترین لاین های زیبایی می باشد.

این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا، بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند، بسیار مناسب است.

آموزش کاشت ناخن هلویی فرنچ

یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند.

کاشت ناخن یکی از محبوب‎ترین روش‌های زیبایی است که در آراسته‌تر بنظر رسیدن شما تاثیر بسزایی دارد. این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که برای یک بار هم که شده اکستنشن ناخن را تجربه نکرده باشد. اگر ناخن‌های بلند اما شکننده‌ای دارید، اگر رشد ناخن‌هایتان کم است اما دوست دارید ناخن‌هایتان بلند باشد، اگر فرم ناخن‌های خود را دوست ندارید و… می‌توانید از اکستنشن ناخن برای زیباتر بنظر رسیدن استفاده کنید. به لطف اکستنشن ناخن با تنوع‌ بالای طرح مانند بیبی بومر، فرنچ دائم، دیزاین زیر کاشت و… دیگر نگران یک نواختی انگشتانتان و شکستن ناخن و یا دیر خشک شدن لاک‌های خود نباشید.

کاشت ناخن با هارد ژل (ژل کاسه‌ای)

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین شیک ناخن می‌باشد برای فانتزی کردن ناخن های دست و پا. که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند.

البته این مسئله به دلیل وجود تیپ‌ ها یا همان ناخن‌ های مصنوعی قابل مشاهده نخواهد بود. سپس با استفاده از سوهان دستی کناره ها و روی سطح ناخن را به صورت کامل سوهان میزنیم و سپس روی سطح ناخن را حتما ضد قارچ بزنید. ابتدا دستان خود را بشویید و با مواد ضدعفونی‌کننده تمیز کنید. اگر لاک و چسب و هرچیز اضافه دیگر روی ناخن های خود دارید آنها را به طور کامل پاک کنید. با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کار‌های روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید.

  • اگر در کاشت پودری، مواد کمی به کار رود، امکان ایجاد ترک در ناخن کاشت وجود دارد.
  • زیرسازی کاشت ناخن در منزل برای هر سه نوع روشی که گفته شد یکسان است.
  • بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها در این نوع کاشت احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند.
  • در واقع میت‎وان گفت که دوام این تکنیک از سایر تکنیک‌ها بیشتر است.
  • چون با یادگیری کاشت ناخن مادر، هم کاشت ناخن با پودر و هم کاشت ناخن با ژل را یاد گرفته اید.