آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن تابستان۹۹-به ماتیک

روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. همانطور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند. پس از اتمام دوره کاشت ناخن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است. کاشت ناخن با پلی ژل از تکنیک های جدید در آموزش کاشت ناخن می باشد که سختی و استحکام کاشت با پودر را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن است و ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند. این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد.

با توجه به اینکه اکثر بانوان توجه زیادی به زیبایی و سلامتی ناخن های خود دارند، لاین های کاشت ناخن به یکی از فعال ترین لاین های زیبایی تبدیل شده است. بنابراین برخی به دنبال کسب درآمد از این راه هستند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا این حرفه را برای رسیدگی به ناخن های خود فرا بگیرند. از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است. ما در این مقاله به شما چندین شیوه کاشت ناخن را آموزش خواهیم داد. کسانی که دارای بیماری‌های قارچی و عفونی هستند نباید کاشت ناخن انجام دهند.

این روزها داشتن ناخن های بلند و لاک زده، به یکی از سرگرمی های بانوان تبدیل شده است و آن ها سعی می کنند با مجله خبری آرایشی، مانیکور کردن و لاک های فانتزی، به ناخن های زیبا و خواستنی برسند. پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد (ناخن پودری). ناخن به عنوان عضوی مهجور و در حاشیه مانده از بدن ما، دارای محاسن و فوائد بسیار زیادی می باشد.

احتمالا شمایی که این مطلب را می‌خوانید نیز یکی از افرادی هستید که تمایل به کاشت ناخن دارند. برای اینکه کاشت ناخن بدون دردسری داشته باشید و با خیالی راحت اقدام به این کار کنید لازم است به نکاتی که قبل از کاشت ناخن باید بدانید توجه کنید. زمانی که شما به دنبالخرید لوازم آرایش ناخنمی‌روید باید هدف خود را بدانید. دانستن این که به دنبال چه نوع آرایشی برای ناخن‌های خود هستید به شما کمک می‌کند که انتخاب بهتری داشته باشید. در لمینت ناخن کار مواد گذاری باید پس از اتمام کار یک ناخن به سراغ ناخن دیگری بروید.

هر آنچه لازم است در مورد کاشت ناخن بدانید

در این روش نیز از ناخن مصنوعی در سایز مناسب شما استفاده میشود، ضد قارچ و در نهایت مواد پودری روی ناخن گذاشته میشود. کاور ناخن (یالمینت ناخن) یکی از انواع کاشت ناخن است که روی ناخن طبیعی انجام می شود. همانطور که از اسمش مشخص است با مواد کاشت ناخن (ژل یا اکرdلیک) ناخن طبیعی مشتری کاور می شود و بیشتر برای مقاومت ناخن در مقابل شکستن (برای ناخن های شکننده) و دوام بیشتر لاک بر روی ناخن اجرا می شود. در کاور یا لمینیت ناخن از تیپ گذاری و یا فرمر استفاده نمی شود و بلندی قد نهایی کاشت ناخن به اندازه قد ناخن مشتری می باشد. پلی ژل یا ژل پمادی نوعی از مواد کاشت ناخن با ژل است که به صورت تیوپی در بازار عرضه می شود. پلی ژل نیز مانند سایر ژل ها در ۲ نوع هارد ژل و سافت ژل و در رنگ های مختلف موجود است.

آموزش ریمو کردن کاشت ناخن در خانه تنها با ۱ روش ساده

در این شرایط زمانی که مواد شیمیایی ناخن مصنوعی روی سطح نازک ناخن قرار می گیرد، احتمال جذب این مواد سمی از روی سطح ناخن و پوست بالا می رود. کاشت ناخن با تیپ نیاز به دقت زیادی دارد و مهم‌ترین مرحله، انتخاب سایز دقیق است. توصیه می‌کنیم که این مرحله را جدی بگیرید و سپس به فکر موادگذاری ناخن با تیپ باشید.

  • در ادامه تعدادی نمونه کاشت ناخن یا طاحی ناخن را برای شما آماده کردیم.
  • با استفاده از قلم توپی از مواد بردارید و داخل قالب قرار دهید.
  • سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد.
  • نمونه های مختلفی از کاشت ناخن در فصل های مختلف رایج می‌شود.