انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب-به ماتیک

به دلیل قالبی بودن این نوع مجله خبری آرایشی، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. کاشت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد.

برخی روش های مختلف کاشتن ناخن عبارتند از کاشت ناخن قالبی، پودری، ژله ای، میکس، فیبر یا گیاهی، دیپینگ، گریم، سیلک، بیبی بومر و کاشت هایلایت، تیپ گذاری، کروم، ماربل و بسیاری انواع دیگر. کاشت ناخن مراحل خاص خود را دارد که به ترتیب عبارتند از آماده سازی پودر کاشتن ناخن، زیرسازی ناخن، استفاده از پرایمر ناخن، چسباندن ناخن، مرحله ی آخر نیز کاشتن ناخن می باشد. برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید.

وقتی موضوع صحبت درباره عوارض کاشت ناخن باشد، احتمالا شما از داشتن عوارض این کار خیلی هم متعجب نخواهید شد. زیرا همانطور که می‌دانید تمام کارهایی که با آنها به صورت مصنوعی قصد تقویت یا زیباتر شدن داریم، در کنار فوایدشان عوارض و مضراتی هم خواهند داشت. مثلا حتی داروهایی که ما به دلایل مختلف از آنها استفاده می‌کنیم هم این عوارض را برای ما خواهند داشت. پس توجه شما را به چند مورد از عوارض جدی کاشت ناخن در ادامه این متن جلب می‌کنیم.

  • کاشت ناخن در انواع مختلف و با طرح های متنوع و زیبا بسیار محبوب است.
  • ممکن است برخی از افراد هر دو هفته مجبور باشند برای ترمیم مجددا به آرایشگاه مراجعه کنند.
  • با خیالی آسوده دوره کاشت ناخن را بگذرانید، حرفه ای شوید و برای خود کسب درآمد کنید.

نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشت ناخن قالبی بیشتر است‌، ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش‌های دیگر کاشت ناخن، مواد بیشتر مصرف میشود. در این روش از انواع کاشت ناخن حالت طبیعی ناخن ها حفظ شده و با چسباندن لایه ای از جنس ابریشم با چسب و قلموی مخصوص بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاری شده به ایجاد ضخامتی مناسب بر روی ناخن ها می پردازیم. روش ترکيبي همان طور که از نام آن نيز مشخص است ترکيبي از دو روش کاشت پودري و کاشت جليش است .

مواد و تجهیزات مورد نیاز در آموزش کاشت ناخن

مدارک بین المللی قابل ارائه کلاس های مبتدی و پیشرفته آموزش دوره کاشت ناخن با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره کاشت ناخن، هنرجویان جهت دریافت مدرک معتبر توسط آموزشگاه به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند و همچنین قادر به دریافت مدرک GRS انگلستان، با هزینه جداگانه نیز می باشند. کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن است.

اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید. طراحی رنگارنگ ناخن ها در فصل تابستان بسیار مورد علاقه دختران قرار می گیرد. معرفی لوازم و مواد مورد نیاز برای کاشت ناخن و کاربرد هر کدام در مراحل کاشت ناخن…

هزینه آموزش کاشت ناخن در شهرها و حتی مناطق شهری مختلف متفاوت می باشد. دریافت این مدرک مشروط به خرید قابل توجه از آن برند بوده و بعضی از مراکز آموزشی با داشتن قرار داد با این برند ها هنرجو را موظف به خرید مواد و تجهیزات از فروشگاه طرف قرارداد می کنند و پس از خرید مدرک مورد نظر صادر می شود. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود. زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید. رنگ این نوع عفونت سبز است و زیر ناخن های طبیعی بلند هم ممکن بروز کند، اما با نفوذ آب داخل ناخن مصنوعی احتمال آن بالاتر می رود.

بازار کار کاشت ناخن در ایران و خارج از کشور