کاشت ناخن همه چیز درباره روش های کاشت ناخن و عوارض آن-به ماتیک

اما در مورد کاشتن ناخن و مژه، باید به این مسئله توجه داشت که اگر کاشت ناخن زینت محسوب شود، باید دست ها را از دید نامحرم پوشاند. مهم‌ترین و شایع‌ترین مضرات کاشت ناخن حساسیت و آلرژی به چسب نگهدارنده قالب کاشت است. استفاده از ژلیش ناخن برای افرادی که روزانه با مواد شیمیایی، الکل، استون و مانند آنها سر و کار دارند و خصوصاً برای خود کسانی که کار ناخن انجام می‌دهند، بسیار مناسب است و آسیبی به زیبایی ناخن‌های آنها نمی‌زند. خودتان خوب می‌دانید که مدت زمانی که برای خشک شدن لاک ناخن باید بنشینید و دستان خود را روی هوا نگه دارید تا ناخن به جایی اصابت نکند، چقدر آزاردهنده است! البته که بعد از این مدت هم تا زمان نیم تا حتی یک ساعت باید مراقب باشید که جسم سخت و تیزی به ناخن برخورد نکند و یا لاک به جایی کشیده نشود که قطعاً همه زحمت‌هایتان به باد می‌رود!

زمانی که از لاک معمولی استفاده می‌کنید، کار کردن مداوم و ساییدگی با وسایل به ظاهر اولیه آنها خدشه وارد می‌کند. زمانی که ظرف می‌شویید یا دستان خود را در معرض دمای بالا مانند آب گرم قرار می‌دهید، لاک ناخن از ابتدا یا انتهای صدف شروع به محو شدن می‌کند و شفافیت خود را مجله خبری آرایشی از دست می‌دهند. برای افرادی که عادت به جویدن ناخن‌ها دارند، استفاده از لاک ژلیش روشی است که باعث می‌شود عادت خود را ترک کنند. در بسیاری از سالن‌های آرایشی هم از لامپ ال ای دی استفاده می‌شود. کاشت ژل تفاوت چنداني با پودري ندارد و تنها تفاوت آن مواد مصرفي در آن است.

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود. این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد. معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت. ازآنجاکه بافت ناخن کاملاً با ترکیبات کاشت ناخن پوشیده می شود، خطر ابتلا به عفونت ها و قارچ در ناخن کاشت بیشتر است.

در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌ جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود، زیرا به دلیل بدمزگی مواد و کنده نشدنش این عادت از سر آن‌ها می‌افتد. چسب ناخن حساسیت‌زا نیست، اما ممکن است برخی به مواد کاشت حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن‌ها دچار اگزما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر کاشت را بردارند. مقدار مورد نیاز از پلی ژل را با کاردک مخصوص برداشته و روی سطح ناخن قرار می دهید. پلی ژل نوعی از ژل است که در رنگ های مختلف (کریستالی-هلویی-نود-سفید-صورتی و…) در بازار یافت می شود. درکاشت ناخن با پلی ژلاز فرمر، تیپ و قالب کاشت ناخن استفاده می شود. در این روش به‌علت استفاده از دستگاه uv ممکن است فرد دچار سرطان‌های پوست یا ریه شود.

ما در نیل آکادمی شرایطی را فراهم آورده ایم تا هنرجویان عزیز در مکانی فوق العاده خلاق بتوانند دوره های آموزشی خود را در بهترین شرایط بگذرانند و بلافاصله بعد از پایان دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند. در کاشت ناخن ژله‌ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد دست در دستگاه UV قرار می‌دهند. در این روش از انواع کاشت ناخن از قلم استفاده نمی شود و از پودر و پرایمراستفاده می شود . در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها و زدن ضد قارچ ، به سطح ناخن یک لایه پرایمر زده و تمام ناخن را عمودی در پودر فرو می برند و پس از رسیدن به ضخامت دلخواه در نهایت سوهان کشی و بافرینگ انجام داده و ناخن ها را پولیش می کنند. به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است. پس از زدن محلول ضدقارچ ابتدا کاشت پودری انجام می‌شود و سپس با کاشت ژله‌ای و خشک کردن کار پایان می‌یابد.

در این نوع از کاشت مواد را داخل قالب ناخن مصنوعی می‌گذارند تا شکل آن را به خود بگیرد. ابتدا مواد ضد قارچ را روی ناخن می‌زنند و بعد قالب را روی ناخن فشار می‌دهند تا مواد روی ناخن خشک شود بعد از چند دقیقه ناخن مصنوعی را برمی‌دارند. در این نوع کاشت دیگر سوهان‌کشی نمی‌شود و از چسب ناخن هم استفاده نمی‌شود این نوع کاشت راحت‌ترین نوع کاشت و در عین حال بی‌کیفیت‌ترین است. در این نوع کاشت به دلیل اینکه عمل سوهان‌کشی انجام نمی‌شود بعد از مدت کوتاهی به‌اصطلاح ناخن هوا می‌گیرد و جمع شدن هوا زیر ناخن کاشت یکی از مهم‌ترین دلایل برای به وجود آمدن قارچ است. در این نوع کاشت باید مراقب بود تا ناخن‌ها کمترین تماس را با آب داشته باشند. برای یک تجربه شگفت انگیز جهت استفاده از خدمات کاشت ناخن آرامش‌بخش توسط یک تکنسین ناخون با تجربه و دلسوز که برای قوی‌تر، سالم‌تر و زیباتر کردن ناخن‌های شما طراحی شده است، از سالن زیبایی مریم ستاری دیدن کنید.

دوره پیشرفته کاشت ناخن

در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود. دلیل این مساله رشد و تکثیر قارچ های میکروسکوپی است که از کراتین تغذیه می کنند. کراتین بخش سخت ناخن است، اما به دنبال کاشت مرتب ناخن و استفاده از چسب کراتین نازک و ضعیف می شود و مقاومت خود را در برابر قارچ ها از دست می دهد.

  • در میان روش های گوناگون کاشت ناخن، کاشت ناخن پودری به نوعی می توان گفت کاشت مادر است و دوام بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد.
  • این روزها داشتن ناخن های بلند و لاک زده، به یکی از سرگرمی های بانوان تبدیل شده است و آن ها سعی می کنند با کاشت ناخن، مانیکور کردن و لاک های فانتزی، به ناخن های زیبا و خواستنی برسند.
  • رعایت بهداشت ناخن پا نیز دشوار است بنابراین کاشت ناخن در پا می تواند خطرناک تر باشد.
  • منظور از مرحله ی زیرسازی ناخن کوتاه کردن و تمیز کردن ناخن می باشد.
  • امروزه با توجه به استقبال مشتریان، کاشت ناخن با ژل دارای طرفداران زیادی است.

ممکن است به مرور زمان مواد مورد استفاده نازک شوند که این مورد هم می‌تواند ناشی از مرغوب نبودن مواد پودر مورد استفاده باشد و یا قلموی‌ کار خوب به لیکویید آغشته نشده که در نهایت پودر به خوبی خیس شده و جذب صدف شود. ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود (ناخن قالبی). تا جایی که سطح ناخن داغ نشود و احساس درد نمی‌کنید، به صورت دایره‌ای به سوهان‌کشی ادامه دهید. به همین صورت لبه آزاد ناخن را نیز سوهان بکشید تا از بین برود.