یادگیری کاشت ناخن از صفر تا صد با 20 درس رایگان هنر فردی-به ماتیک

با توجه به منطقه مورد نظر در شهر و همچنین برند و وسایل مورد استفاده این هزینه می‌تواند از ۴۰-۱۲۰ هزار تومان متغیر باشد. قطعاً زمانی که از مواد دیگری برای طراحی ناخن استفاده کنید و یا روی هر ناخن بخواهید طرحی متفاوت داشته باشید، این هزینه بیشتر می‌شود. برای مثال هزینه لاک کروم که به شکل پوششی فلزی به نظر می‌رسد، به ازای استفاده در هر ناخن محاسبه می‌شود. لاک ژلیش مانند لاک معمولی در معرض هوا خشک نمی‌شود و بعد از قرار گرفتن زیر نور لامپ مخصوص است که به حالت جامد در می‌آید. بعد از آنکه در زمان تعیین شده ناخن‌های خود را ریز نور لامپ LED یا UV قرار دادید، لاک سفت می‌شود. اگر حس می‌کنید که باید یک لایه دیگر هم از لاک ژلیش روی ناخن خود استفاده کنید، مجدد باید بعد از هر لایه، ناخن‌ها را در معرض نور لامپ قرار دهید تا خشک شود.

در مرحله بعدی باید سطح روی ناخن رو خیلی آهسته با سوهان برقی کمی سوهان کشی کنید تا سطح براق روی ناخن از بین رود. در این مرحله بهتره که پوست های اضافی اطراف و دور ناخن رو هم برش بزنید تا اطراف ناخن صاف و یکدست بشه. پس از ایجاد سطح و فرم مناسب ناخن را به مدت ۲ دقیقه داخل دستگاه UV و پس از خارج کردن ناخن با پد آغشته به کلینزر رو سطح ناخن می کشید تا چسبندگی آن برطرف شود. انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش مي تواند خطر آفرين باشد. پس براي انجام کاشت ناخن ابتدا نياز به آموزش و بررسي تمام مراحل انجام آن را داريد.

مراحل آموزش ناخن کاری

خصوصاً اینکه در این مدت زمان باید قسمت جدید و رشد یافته ناخن طبیعی خودتان به شکل هلالی را هم در انتهای صدف ناخن، به ظاهرشان اضافه کنید. به هیچ وجه سعی نکنید لایه‌های خراب شده ژلیش را با دست به شکل نواری از روی ناخن بکنید، چون به بافت ناخن خود آسیب می‌زنید. کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. در این نوع کاشت اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند.

جالب است بدانید در این روش پس از مدتی لایه نازکی در بالای ناخن مصنوعی خود می‌بینید که نشان از سالم بودن و رشد طبیعی ناخن شما دارد. روش کاشت ژله‌ای یکی از پرطرفدار و پرفروش‌ترین روش‌های کاشت است. جنس آن یه شکلی است که باعث ترک عادت جویدن ناخن می شود چراکه مزه تلخ و بدی دارد. به دلیل ضخیم بودن کاشت ، کار از حالت طبیعی خود خارج می شود. کاشـت ناخن قالبی را می توان روی انگشت های استاندارد کار کرد. نکته مهم این است که احتمال هوا گرفتن کاشـت ناخن قالبی بیشتر است.

  • مواد لمینیت ناخن فقط زیر دستگاه UV خشک می شود به همین دلیل شما برای بازی با مواد به اندازه کافی زمان دارید.
  • کاشت ناخن با فرمر بسیار راحت بوده و نسبت به کاشت ناخن با تیپ سریع تر انجام می شود.
  • البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

سپس با سوهان برقی شروع به صاف کردن سطح مواد روی ناخن و دور ناخن می کنیم. این مواد کاشت را می‌توان از فروشگاه های حضوری در سطح شهر یا فروشگاه های آنلاین تهیه کرد. برای شروع کار ابتدا باید دستها و ناخن هاتون رو به خوبی تمیز کنید تا هیچ آلودگی و چربی روی ناخن ها نباشه.

حساسیت پوستی

دورگیری و برداشتن کوتیکول ها باید با دقت بالایی انجام شود تا از تشکیل حباب هوا و بلند شدن مواد در انتهای ناخن جلوگیری شود. چند هفته بعد از کاشت حتما برای ترمیم به متخصص‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید. پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود. گاهی افراد دچار بیماری‌های معده در اثر جوییدن ناخن مجله خبری آرایشی و رسیدن مواد غیراصولی به بدن خواهند شد. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. بهتر است که در فاصله های زمانی مثلا یک تا دو سال ناخن ها ریموو شود تا ناخن اصلی از نو رشد کند و اگر دچار آسیب یا نازکی شده رفع گردد.