آموزش کاشت ناخن در منزل با 3 روش ساده با کمترین امکانات-به ماتیک

به عنوان مثال شاید بتوان برخی مباحث طراحی ناخن را در سه ساعت آموخت اما به هیچ وجه نمی توان در دو جلسه سه ساعته کاشت ناخن با پودر را فراگرفت. بنابراین مدت زمان آموزش یکی از مواردی است که می توان بر اساس آن، آموزشگاه مورد نظر را رد و یا تأیید نمود. معمولا در حین آموزش، تأمین و تهیه مواد و ابزار به عهده هنرجو می باشد و برخی از مراکز آموزشی هنرجو را مجبور به خرید تجهیزات و مواد از آن مرکز می کنند.

این نوع از کاشت ناخن از مشتقات کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از اکلیل های مختلف در قسمت فرنچ ناخن ها، به طراحی دائم ناخن ها اقدام می شود. استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن ممکن است موجب ابتلای فرد به سرطان پوست شود بنابراین لازم است تمام کسانی که کاشت ناخن انجام می دهند، زیر نظر متخصص پوست باشند تا با بروز هر نوع علامت مشکوک آن را بررسی کنند. در کاشت ناخن مصنوعی، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن نمی رسد بنابراین رنگ ناخن تغییر کرده و کدر می شود و رشد ناخن کاهش می یابد. در این روش ، فرمر که یک وسیله با جنس کاغذی است را روی ناخن ها نصب می کنند و سپس مواد را بر روی آن قرار داده و از ژل و پودر های رنگی استفاده می کنند.

مزایا و معایب کاشت ناخن

به این شیوه که پنبه را به آستون ۱۰۰ درصد آغشته کرده و روی ناخن کاشته شده قرار دهید، سپس با فویل طوری روی آن را بپوشانید که هوا به درون آن نفوذ نکند. بعد از گذشت ۲۰ دقیقه ناخن‌های کاشته شده شل می‌شوند و به راحتی جدا خواهند شد. اگر خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید بهتر است که به ناخن‌کار‌تان مراجعه کنید و از اعمال فشار به ناخن‌های خود خودداری کنید، این کار ممکن است موجب آسیب به ناخن‌‌های طبیعی شما شود.

  • آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن پودری می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد.
  • در اين روش که روشي بسيار ساده بود پس از انتخاب سايز مناسب ،ناخن هاي مصنوعي با استفاده از چسب ها مخصوص روي صدف ناخن ها چسبانيده مي شد و پس از فيکس شدن با استفاده از لاک به رنگ مورد نظر در رمي آمدند .
  • پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود.
  • سپس شما باید فرمر را از ناخن جدا کنید و به وسیله‌ی کلینزر و پد کلینزر، چسبناکی سطح ناخن را از بین ببرید.

این نوع مجله خبری آرایشی نیاز به سوهان کشی زیاد ندارد و اگر با تکنیک کاشت ناخن قالبی انجام شود زمان مواد گذاری هم کوتاه تر خواهد بود. همانطور که گفتیم کاشت ناخن روشی موقت برای افزایش زیبایی ناخن‎ها و دستان شما ‌می‌باشد. اکستنشن ناخن روش درمانی و کلینیکی محسوب نمی‌شود و در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. مثلا فرم ناخن‌ها که اتفاقا تاثیر قابل توجهی در زیبایی و آراستگی ظاهر شما دارد. حالا فکر کنید آنقدر خوش‌شانس نباشیم که ناخن‌هایمان در فرم و شکل و کیفیت دلخواهمان باشد!

در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد. در کاشت اوليه تيپ يا همان ناخن مصنوعی از زير ناخن با چسب ناخن چسبانده مي شود و تا اندازه دلخواه كوتاه مي شود. یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد خصوصا خانم‌ها داشتن ناخن‌های زیبا و بلند است. امروزه بیشتر افراد به دلایل مختلف مثل زیبایی ناخن، از بین بردن مشکلات آن، نجویدن، تصمیم به کاشت ناخن می‌گیرند که عوارض و فواید زیادی دارد. در این مطلب تصمیم گرفتیم درمورد متدهای کاشت ناخن‌ها بیشتر صحبت کنیم.

اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود. اگر در مراحل اولیه، درمان صورت گیرد ناخن مجدد رشد خواهد کرد اما اگر زمان زیادی گذشته باشد زیر ناخن پوسته‌هایی تشکیل می‌شود که دیگر مانع از چسبیده شدن ناخن به پوست می‌شود.

بررسی انواع کاشت ناخن

شاید به این مسئله فکر کنید که چطور باید همه‌ی این اطلاعات را از یک ناخن‌کار به دست آورد. می‌توانید از مشتری‌های قبلی هر ناخن‌کار در مورد او تحقیق کنید، همچنین اگر هنگام مراجعه به یک ناخن‌کار نگرانی‌های خود را برای او مطرح کنید، خود او اگر فردی باتجربه و حرفه‌ای باشد سعی می‌کند در مورد کار خود بیشتر به شما توضیح دهد. لاک ژل کروم یکی از ترندهای محبوب طراحی ناخن ۲۰۲۱ است که در سال ۲۰۲۰ نیز ردی از آغاز این ترند دیده میشد.