کاشت ناخن و هر آنچه که باید بدانید! کاشت ناخن و راز و رمزهای آن-به ماتیک

برای انجام اکستنشن ناخن با ژل ابتدا باید ناخن‌ها را مانیکور کنید. پس از مانیکور و سوهان کشی نوبت به استفاده از پرایمر و ضد قارچ می‌رسد. سپس ناخن کار با استفاده از ژل و فرمر، قد و فرم ناخن را به دلخواه مشتری تغییر می‌دهد. سپس باید ناخن‌ها در مدت زمان معینی در دستگاه UV قرار گیرند تا به استحکام قابل قبولی برسند و به اصطلاح خشک شوند. سپس شما باید فرمر را از ناخن جدا کنید و به وسیله‌ی کلینزر و پد کلینزر، چسبناکی سطح ناخن را از بین ببرید.

  • سطح تکنسین ناخن و رنگ و طرح های جدید مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • برای کاشت ناخن در منزل باید کاشت هایی را انتخاب کنید که پس از مواد گذاری نیازی به سوهان کشی نداشته باشد.
  • ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا تا وقتی که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است.

کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می شود که کاشـت ناخن انجام ندهند چون این کار باعث می شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و چون آن ها خودشان مستعد تمام بیماری های ناخن هستند، با کاشـت ناخن بیماری را تسریع می کنند. افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند نیز باید از کاشت ناخن خودداری کنند.

روش کاشت پودری روشی است که در ۸۰ درصد موارد انجام می‌شود. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد. البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد.

دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید. زیرا چسب ناخن بسیار قوی است و بعد از چسباندن نمی‌توانید تیپ را جابه‌جا کنید. تیپ‌ها شماره‌های گوناگونی دارند که شماره 1 بزرگ‌‌ترین سایز و شماره 10 کوچک‌ترین سایز آن محسوب می‌شود. انتخاب سایز و شماره درست اهمیت بالایی دارد و باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید. توجه داشته باشید که کاج نیل هیچ شعبه ای ندارد و تنها راه های ارتباطی با فروشگاه برای خرید حضوری و اینترنتی در قسمت تماس با ما ذکر شده است.

انواع موچین چیست و کدام موچین با نیاز شما مطابقت دارد؟

لمینت ناخن برای افرادی که از فرم و قد ناخن خود راضی هستند اما ناخن های شکننده دارند و یا دوام لاک روی ناخن آنها کم است گزینه مناسبی است. دقت کنید مقدار مواد به میزانی باشد که نتیجه نهایی کار خیلی ضخیم و یا خیلی نازک نشود. استفاده از این ابزار برای مانیکور ناخن بسیار ضرروی است و باعث می شود ناخن ظاهر زیباتری داشته باشد. اگر میخواهید نیپر بخرید، از نیپرهایی با لبه های تیز استفاده کنید تا برای مانیکور کمتر اذیت شوید. عقب زن یا پوشر یکی از ابزارهای مجله خبری آرایشی است که برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های روی ناخن استفاده می شود. عقب زن دو سر دارد که از یک سمت برای عقب زن پوست ها و از سر دیگر برای برداشتن کوتیکول ها و یا تمیز کردن زیر ناخن استفاده می شود.

دقت داشته باشید که زمانی که می خواهید اقدام به ثبت نام کنید حتما مباحث آموزشی دوره مورد نظر را بررسی کنید و بعد به مقایسه قیمت آنها بپردازید. برای مثال دوره صفر تا صد آموزش کاشت ناخن تعاریف متفاوتی دارد. در نیل آکادمی این دوره شامل هشتاد ساعت آموزش بوده و تمام موارد نظیر آموزش های مقدماتی کاشت ناخن، انواع کاشت ناخن با پودر، انواع کاشت ناخن با ژل و انواع متدهای طراحی ناخن به شما تدریس می گردد و تحت عنوان دوره نیل مستر ارائه می شود. حال اینکه در برخی از سالن ها یا آموزشگاه های آرایشگری دوره مبتدی تا حرفه ای آموزش کاشت ناخن، دوره ای ده تا پانزده ساعت بوده و کمتر از ۳۰٪ از مباحث مورد نیاز برای نیل مسترینگ را آموزش می دهند.

نکات مهم در حین کاشت و ترمیم ناخن

در کاشت ناخن ژله ای بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها میزنند و دست را می گذارند توی دستگاه یووی تا خشک شود. شیوه ی کاشـت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری یکی است و فقط تفاوت در مواد آنهاست. یکی از دغدغه‌های اساسی افرادی که کاشت ناخن انجام می‌دهند این است که اصلا اکستنشن چقدر دوام دارد. واضح است که کاشت دائم نیست و نیاز است که شما بعد از گذشت مدتی دوباره به آرایشگاه مراجعه کرده و ناخن‌های خود را ترمیم کنید. فاصله‌ی زمانی مراجعه به آرایشگاه بطور دقیق مشخص نیست و با توجه به هر فرد، متفاوت است.

پزشکان معتقدند خانم های باردار نباید در بارداری کاشت ناخن انجام دهند زیرا در دوران بارداری حساسیت بدن و جنین به مواد شیمیایی افزایش یافته و این مواد از طریق ناخن وارد بدن مادر شده و به جنین انتقال می یابد و خطراتی برای او دارد. گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. علایمی مانند اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی از علائم این نوع مسمومیت است .

توقف رشد ناخن

کاشت ناخن قالبی نیز به دلیل اتصال به بافت اطراف ناخن و تحریک آن می تواند ناخن را سست و مستعد عفونت و قارچ کند. یکی از مهم ترین عوارض کاشت ناخن، التهاب دور ناخن، خرد شدن ناخن، التهاب دور ناخن، خط خط شدن و تغییر رنگ ناخن از بستر آن (انیکولیز) است. هنگام کاشت ناخن حتماً باید دقت کنید که از وسایل چند بار مصرف و غیراستریل برای طراحی و کاشت ناخن شما استفاده نشود؛ زیرا موجب عفونت و ایجاد قارچ می شود. برای افرادی که به جویدن ناخن عادت دارند، کاشت ناخن انتخابی مناسب است. در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند.

در کاشت ناخن کروم، از پودر گچی استفاده می شود و روی آن با خط های نامتوازن مشکی رنگ پوشیده می شود. سپس با لیکویید یا استون بر رنگ های مشکی مانند سنگ مرمر رگه هایی ایجاد می شود. در این شیوه، ناخن کار با کمک الکل، ناخن و اطراف آن را ضد عفونی می کند. سپس اندازه سر ناخن ها را مشخص می کند و هر سری را حدود 20 ثانیه با زاویه 45 درجه نگه می دارد و قسمت های اضافی را سوهان می کشد و کوتاه می کند. کاشت ناخن شیک و پرطرفدارلوازم آرایش ناخن را در این بخش می توانید مشاهده نمایید.