کاشت ناخن با ژل یا پودر؟ کدام بهتر است؟ وبلاگ نیکارو-به ماتیک

بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود. امروزه مجله خبری آرایشی از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند. این عمل به زیبایی، مرتب بودن و حتی سلامتی ناخن های شما افزوده و در مجموع باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و روحیه ای بهتر در بانوان می شود. جالب است بدانید کاشت ناخن این روز ها انواع و روش های مختلفی پیدا کرده است که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند. اگر کاشت پودری باشد یا کمتر از حد مواد گذاشته‌اید و با کار‌های روزمره خانه آسیب‌پذیر شده یا زیاد سوهان‌کشی کرده‌اید و مواد نازک شده یا مواد پودرتان مرغوب نیست احتمال خشک شدن و خراب شدن آن زیاد است. برخی خانم ها نیز به علت واکنش های حساسیتی بدن به چسب و مواد کاشت دچار نوعی از التهاب و قرمزی و خارش پوست می شوند که فقط با از بین بردن عامل آن که ناخن مصنوعی و مواد کاشت بوده این التهاب درمان می شود.

نسبت به لاک های عادی و دیگر لاک ها از دوام خوبی برخوردار است. بعضی افراد ترجیح می دهند روی کاشت خود، از ژلیش برای طراحی استفاده کنند. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی‌بیند، زیرا بعد از جدا شدن ناخن از بستر که ناخن رشد می‌کند و فرد احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند یعنی ناخن سالم است در بعضی مواقع کاشت برای کسانی که عادت به‌جویدن ناخن دارند هم پیشنهاد می‌شود.

آرایش چشم صورتی برای روزهای خاص

آنچه در مورد لاک ژلیش در این مرحله مهم است، این است که این لاک باید به خوبی و در زمان تعیین شده خشک شود، حتی در برخی مواقع اگر احساس شود که لاک کاملاً خشک نشده، باید مجدد در زیر نور لامپ قرار گیرد. چون هیچ روش دیگری به غیر از این لامپ‌های مخصوص قادر نیست که ژلیش ناخن را خشک کند. همانطور که از اسمش معلوم است کاشـت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. کاشـت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

مراحل آموزش کاشت ناخن در منزل

البته دوام هر کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. این نوع کاشت زمانبر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می‌گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان‌بر احتیاج به سوهان‌کشی دارد، این کاشت برای کسانی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمی‌شود. ۳ ماه پس از کاشت، به شخص کاربلد مراجعه تا برای رسیدن هوا به ناخن، مدت کوتاهی آن را از روی ناخن طبیعی شما بردارد. برای درمان عفونت های قارچی حاصل از کاشـت ناخن از آنتی بیوتیک ها استفاده می شود اما گاهی ریشه ناخن به حدی آسیب می بیند که شکل طبیعی ناخن به طور کامل از بین می رود. کسانی که به این کار مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند.

  • زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد.
  • کاشت پودری کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد.
  • کاشت ناخن فیبر یا اکستنشن ناخن فایبر گلاس یکی از روش‌های محبوب اکستنشن ناخن است که طرفداران بسیاری دارد.
  • حتما بسیاری از شما از اقوام و آشنایان خود که در خارج از کشور زندگی می کنند شنیده اید که خدمات آرایشگری در خارج از ایران به شدت گران می باشند.

برخی مراکز آموزشی برای ارائه این مدرک هزینه ای اضافه بر هزینه دوره آموزشی دریافت می کنند و مدرک را پس از دریافت هزینه به هنرجو تحویل می دهند. در نیل آکادمی شما بدون پرداخت هزینه اضافه مدرک بین المللی دریافت می کنید که مورد تأیید کنسولگری و دادگستری می باشد و در خارج از کشور نیز دارای اعتبار می باشد. مدارکی که برندهای مربوط به مواد و تجهیزات کاشت ناخن ارائه می دهند.

مراحل انجام کاشت ناخن قالبی با پودر در منزل