هیدروفیشیال چیست و چگونه انجام میشود؟ مدیکال راد-به ماتیک

شما ممکن است لایه برداری و سفت سازی ملایم را احساس کنید که پوستی سالم و صاف بجا می گذارد. همچنین، رطوبت ترکیبات موضعی احساس خنکی و طراوت در پوستتان بسیار القاء می بخشد. بر اثر عبور این امواج و حرارت حاصله از آن به داخل لایه‌های پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین منقبض می‌شوند و نتیجه نهایی آن سفت شدن و لیفت پوست است.

با انرژی های زیستی و ایجاد قطبش مولکولی در سطح پوست و نفوذ به اعماق پوست و ایجاد گرما در لایه ی زیرین پوست بافت های مرده پوست را زنده کرده و تحریک به کلاژن سازی میکند. این احیای شگفت انگیز تنها و تنها با دسته آر اف امکان پذیر میباشد که نتیجه آن شروع مجدد کلاژن سازی میباشد که پوست را جوان و شفافتر و سفت میکند. درما اف یا اتوی صورت با کمک امواج فرا صوتی باعث تولید یون های حبابی می شود که سبب پاکسازی عمیق پوست ، جوانسازی ، تغذیه پوست و … می شود . (۳) پس از اتمام استفاده از ابزار، دستگیره را در موقعیت C برای تمیز کردن تیوب میکرودرم انتخاب کنید. ابتدا سطح جریان را با حداکثر شدت انتخاب کنید و سپس سطح فشار را به حداکثر انتخاب کنید. سپس دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره را روشن کنید و سری میکرودرم را روی پروب میکرورم قرار دهید.

وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوانسازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است.

• برای کسانی که لایه شاخی پوست نازکی دارند یا رگه های خونی قرمز شدید روی استخوان گونه دارند، زمان استفاده از RF نباید خیلی طولانی باشد. (۴) دکمه روی تفنگ اسپری را فشار دهید سپس تفنگ شروع به کار کرده و ناحیه درمان را هدف قرار می دهد. در این قسمت به تفصیل و با شرح کامل جزئیات توضیح داده شده است.جهت راحتی کار با دستگاه به تصاویر نیز دقت کنید. قرمزی/خارش پوست را درمان می کند، رنگدانه و سایر اثرات را برطرف می کند. توجه داشته باشید که بطری‌های دستگاه همگی برای هندپیس میکرودرم هستند.

لایه برداری کامل پوست:

در این دستگاه یک باتل برای دورریز و یک باتل برای آب اکسیژنه تعبیه شده. اصولا یک باتل (معمولا باتل C) را برای پاکسازی لوله‌ی میکرودرم استفاده می‌کنند و در آن از آب مقطر و الکل رقیق (برای پاک کردن بهتر لوله‌ی میکرودرم) استفاده می‌کنند. پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد. در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند.

یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد. لیفتینگ پوست ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید. اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست. یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک، یک نوع سیستم درمانی است که کار اصلی آن تولید گرما در لایه های زیرین پوست و کمک قابل چشم گیر در رفع چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم می شود.

پوست شما را پاکسازی می کند و یک پوست تمیز از آلودگی و غبار به شما تحویل می دهد ، آلودگی ها و غبار بر روی پوست موجب لکه های پوستی می شود . •تا ۲۴ ساعت پس از درمان از محصولات مجله خبری آرایشی مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. از بین بردن کک و مک، بهبود قرمزی پوست، درمان خارش، جایگزینی رنگدانه ها.

گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند. به همین دلیل است که هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمانی ملایم‌تر و تاثیرگذارتر شناخته می‌شود. در دستگاه هیدروفیشیال 9 کاره وگنر، مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزات مختلف پوستی گنجانده شده است و دیگر نیاز به خرید جداگانه دستگاههای مختلف ندارید. هنگامی که از ورتکس برای هیدراته کردن پوست استفاده می‌شود همزمان با لایه‌برداری پوست آنتی اکسیدان‌های قوی را نیز بر روی پوست اعمال ‌می‌کند. این کار باعث کاهش چین و چروک‌ها، خطوط ظریف، هیپرپیگمانتاسیون و چربی پوست می‌شود. سوابق پزشکی شما به دقت بررسی می‌شود تا پزشک شما مطمئن شود که هیچ دلیلی برای عدم انجام هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای شما وجود نداشته باشد.

  • اصولا یک باتل (معمولا باتل C) را برای پاکسازی لوله‌ی میکرودرم استفاده می‌کنند و در آن از آب مقطر و الکل رقیق (برای پاک کردن بهتر لوله‌ی میکرودرم) استفاده می‌کنند.
  • اطلاعات تکمیلی راجع به هر محصول را می توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر در بخش فروشگاه نوآوران سلامت بیابید.
  • پس از یک جلسه درمان فوراً شاهد بهبودی خواهید بود و نتایج درمان جلسه به جلسه پیشرفت داشته و بهتر خواهد شد.
  • با انتقال اکسیژن خالص بسیار متمرکز به اپیدرم ، این روش درمانی بیماران را تحویل می دهد و درخشش طبیعی به پوست می دهد.

محلول هیدروژن بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است. کارشناسان و متخصصان پوست تایید کرده اند که این دستگاه ها کارآمد و کاملا ایمن هستند. فقط کافی است بر طبق راهنمای کاربر ارائه شده همراه با محصول عمل کنید. این روش بدون درد که در داخل سالن ها و مطب انجام می شود، برای افراد با هر نوع پوست به سرعت نتایج ماندگاری ایجاد می کند .

هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین اورجینال