اشنایی با کاشت ناخن و انواع آن-به ماتیک

این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد. برای زیبایی بیشتر دست ها و داشتن ناخن های زیبا، بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند، بسیار مناسب است.

اولين مزيت کاشت ناخن زيبايي و جذابيت بالاي ناخن هاي کاشت شده است که مي تواند هر کسي را وسوسه کند . اگر کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید، فرم درخواست زیر را تکمیل کنید. در ادامه به تعدادی از سؤالات رایج در زمینه کاشت ناخن پاسخ می‌دهیم. هیچ تفاوتی در نوع کاشت وجود ندارد فقط ممکن است اندازه حساسیت‌ها به مواد در افراد متفاوت باشد که در این‌صورت آن موردی که کمتر حساسیت‌زاست ارجحیت دارد، اما در اصل هیچ تفاوتی ندارد.

  • در برخی از این مکان ها هم که تجهیزات و مواد به صورت رایگان در اختیار هنرجو قرار می گیرد، معمولا مواد و تجهیزات کم کیفیت برای آموزش انتخاب می شود و همین امر به طور جدی سلامت هنرجو و حتی خود مربی را تهدید می کند.
  • در کاشت ژله ای ،مواد ژله‌ای به صورت آماده قابل خریداری است که بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد، دست در دستگاه UV قرار می‌ گیرد.
  • قوام هارد ژل شبیه یک لاک بسیار ضخیم است و در چند لایه اعمال می‎‏شود که در نهایت برای خشک شدن زیر لامپ UV و یا LED قرار می‌گیرد.
  • خیلی از بانوان به دنبال آموزش کاشت ناخن در منزل هستند، چرا که بعضی خانم ها علاقه ای به حضور در سالن های زیبایی ندارند.
  • برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد.

یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند.

کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی

مجله خبری آرایشی یک نوع آرایش و تزیین شیک ناخن می‌باشد برای فانتزی کردن ناخن های دست و پا. که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند.

راهنمای خرید بهترین مایع دستشویی

فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است. کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند و قصد ترک این عادت بد را دارند یکی از مزایای این کار می باشد. با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید. شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه برآورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. باید بدانید که قبل از زیبایی، سلامت ناخن‌ها اهمیت بسیاری دارد ،ناخن‌ها به جز جذابیت ظاهری که به دستان شما می‌دهند وظایف دیگری نیز دارند.