دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی-به ماتیک

گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. مجله خبری آرایشی BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد.

حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب. این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد. آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند. رابوطب، نماینده فروش تجهیزات پزشکی زیبایی و لاغری، با سال‌ها تجربه در تست و فروش این تجهیزات، به منظور بهره‌برداری هرچه بهتر کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، اقدام به فروش آن‌ها با کیفیت اصلی نموده است. اگرچه برخی از افراد پس از درمان در حدود یک ساعت کشیدگی و قرمزی را تجربه می کنند، اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند. این روش کاملا بدون درد که در داخل سالن ها و کلینیک های زیبایی انجام می شود، برای افراد با هر نوع پوست به سرعت نتایج ماندگاری ایجاد می کند و قطعا به زمان استراحت نیاز ندارد.

HydraFacial از فناوری پیشرفته و ثبت اختراع گرداب برای پاکسازی عمیق پوست و ارائه موثر مواد گیاهی حاوی مواد مغذی مانند اسید هیالورونیک، عصاره دانه شاه بلوط اسب، عصاره جلبک قرمز، روی و پپتیدهای منیزیم استفاده می کند. HydraFacial همچنین آنتی اکسیدان های قوی برای مقابله با آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد مانند آلودگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استرس ارائه می دهد که می تواند روند پیری را تسریع کند. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف). این روش با سرد کردن سطح هندپیس سبب رفع التهاب و قرمزی پوست ، لیفت کردن پوست ، تحریک کردن پوست به کلاژن سازی ، بستن منافإ باز پوست ، استراحت و ریلکس کردن پوست می شود که بعد از لایه برداری پوست از این روش استفاده می شود . و مهم ترین دسته ی هیدروفیشیال درما اف هیدرافیشیال است که کار لایه برداری جذب مواد و لیفت رو انجام میدهد.

  • دستگاه های هیدروفیشیال از برند های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند.
  • همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد.
  • از لحاظ قیمت ، دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره جزو محصولات میان رده محسوب می شود.
به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. هیدرافیشیال دردسته پر طرف دار ترین و بیشترین بازدهی دستگاهی فیشیال قرار دارد. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند . (۲) محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. هنگامی که مایعات داخل بطری ها مصرف می شوند، لطفاً آب گرم را به بطری A، B، C، D اضافه کنید و لوله ها را با روش بالا تمیز کنید تا از مسدود شدن لوله ها جلوگیری شود. همچنین HydraFacial در کوتاه مدت نتیجه خود را خواهد داد و لازم نیست زمان زیادی برای نتیجه گیری از تغییرات وضعیت پوست خود صرف کنید.

هندپیس‌های مختلف دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره و کاربرد هر یک از آنها

ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها به پوست کمک می‌کنند تا در برابر نشانه‌های اولیه پیری پوست مبارزه کرده و پوست را در برابر آلودگی‌های محیطی و تاثیرات مخرب آن‌ها محافظت می‌کنند. رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. حال اگر می خواهید حتما دستگاه اورجینال را تهیه کنید و از کیفیت دستگاه خیالتان راحت باشد توصیه ما به شما خرید از شرکت ورنا طب می باشد . این شرکت تعهد کاری بالایی نسبت به تهیه دستگاه اصل و اورجینال برای مشتری خود دارد و آماده ارئه بهترین دستگاه های پزشکی برای شما عزیزان می باشد . دسته ار اف دو قطبی یا ار اف رادیو فرکانسی هیدروفیشیال جهت جوانسازی بهبود سلولها و فعال کردن سلولسازی و افزایش گردش خون و افزایش کلاژن سازی . مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت…

چربی و انباشتگی پوست

این روش سبب لیفت شدن پوست ، رفع سلولیت پوست ، جوانسازی پوست ، درمان منافذ باز ، درمان ترک های پوستی ، رفع چین و چروک های پوست می شود . ویژگی های دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره 8 دستگاه درمانی پر کاربرد مختلف در یک دستگاه با کارایی های مختلف تحریک کلاژن سازی اکسیژن رسانی به سلول های پوست با دستگاه اسپری ایربراش درما اف یا همان اولتراسونیک(1 تا 3… هیدروفیشیال‌ها دستگاه‌های چندکاره‌ی زیبایی هستند که در سال‌های اخیر در ایران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. این نوع از میکرودرم، به دلیل لایه‌برداری سبک‌تر و امن‌تر و نیز تهاجمی نبودن، خیلی زود بین سالن‌ها و ارائه دهندگان خدمات پوستی محبوب شد. از دیگر مزایای هیدروفیشیال می‌توان به توانایی این دستگاه در تغذیه‌ی پوست همزمان با لایه‌برداری اشاره کرد. هیدروفیشیال‌ها معمولا ۵ بطری (باتل/bottle) دارند که در آن ها از مواد هیدروفیشیال استفاده می‌شود.

قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند. بنابراین مهم است که قبل از اقدام به خرید دستگاه هیدروفیشیال ، حتما به مسئله قیمت توجه نمایید. از جمله این موارد می توان به آبرسانی، تغذیه و تحریک تولید کلاژن در پوست اشاره کرد.

فیشیال 5 کاره آکوا پیل آپ