انواع روش کاشت ناخن + مزایا و معایب کاشت ناخن مجله تصویر زندگی-به ماتیک

در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد. احتمالا اگر تجربه کاشت روی ناخن‌هایتان داشته باشید می‌دانید که سوهان کشی‌ بیشتر روی ناخن‌ها ظاهر نهایی کار شما را ظریف‌تر و زیباتر به نظر می‌رساند. به همین دلیل احتمالا هم متخصص ناخن و هم مشتری تمایل به سوهان کشی بیشتر روی ناخن‌ها دارند. اما این را هم فراموش نکنید که زیبایی لحظه‌ای را نباید فدای سلامتتان کنید. پس به شما توصیه می‌کنیم نگذارید سوهان کشیدن ناخن‌هایتان عمق و اندازه مجاز و استاندارد را رد کند.

بعد از آن شروع به سوهان کشی روی سطح و اطراف ناخن میکنیم در حدی که کمی نازک شود و گوشه هایی که تیزی دارد کم شود. حالا با استفاده از ابزارهای سوهان کشی دستی، تمام قسمتهای ناخن رو سوهان کشی کنید تا شکل و اندازه تمام ناخن های یکدست شده و فرم خوبی پیدا کنند. این فرم ناخن بنا به نظر شما میتونه گرد، مربعی یا بیضی باشه.

  • عقب زن در ۲ نوع فلزی و چوبی (یکبار مصرف) در بازار موجود می باشد.
  • بر روی فرمر ها ابعاد و اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند.
  • یکی از روش‌هایی که طرفدار زیادی در بین عموم پیدا کرده است کاشت ناخن با پودر (یا اکریلیک) است.
  • تمام تلاش این مجموعه حفظ حداکثری رضایت مشتریان بوده و همواره برای این مهم تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

این روش مانند طراحی فرنچ فرانسوی میباشد ولی در بیبی بومر سر سفید ناخن هایتان با بستر ناخن که به رنگ های صورتی یا گلبهی است، ترکیب می شود. از آن جایی که در این نوع خاص از کاشت ناخن، انتهای آن به رنگ خود ناخن تبدیل میشود و باعث میشود با شد ناخن ها، طراحی بیبی بومر ناخن زیبایی خود را از دست نداده و بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. نتیجه ای که به دست می آید، از هر نوع کاشت ناخن دیگری قطعا زیباتر است.

بهترین برندهای پاک کننده صورت

در مرحله‌‎ی بعدی باید به کمک سوهان دستی و یا سوهان برقی، بر روی سطح ناخن خط بیاندازید و بر روی سطح ناخن ضد قارچ بزنید. پس از آن قد و فرم تیپ‌ها با توجه به سلیقه‎ی مشتری قابل تغییر است. پس از تغییر فرم باید خط تیپ‌ها از بین برود و مواد گذاری (مواد پودر) شروع شود. پس از هر مواد گذاری حتما باید سر قلم را با دستمال پاک کنید تا پودر یا لیکویید اضافه بر روی آن نباشد.

آموزش کاشت ناخن قالبی با پلی ژل در منزل

در اين روش که روشي بسيار ساده بود پس از انتخاب سايز مناسب ،ناخن هاي مصنوعي با استفاده از چسب ها مخصوص روي صدف ناخن ها چسبانيده مي شد و پس از فيکس شدن با استفاده از لاک به رنگ مورد نظر در رمي آمدند . عمر ناخن هاي کاشت شده به اين روش بسته به ميزان قدرت چسب مورد استفاده از سه تا 7 روز بود . کاشت ژله‌ای ناخن کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد، اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت‌های دیگر هم ترکیبی است یا با مواد مختلف و شیوه‌های متفاوت مثل کاشت دیپینگ، کاشت سیلک یا کاشت فیبری انجام می‌شود. آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود.

ژل کاسه‌ ای نیز به ۲ صورت هارد ژل ها و سافت ژل ها در بازار موجود می باشد. برای مثال شما می توانید در صدف سازی ناخن، شبنم گذاری و برجسته سازی در طراحی نیز از آن ها استفاده کنید. ژل های کاسه ای در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند ولی پرکاربردترین رنگ های آن رنگ کلیر یا بی رنگ برای کارهای طراحی و صدف سازی و همچنین رنگ هلویی و صورتی طبیعی در امور کاشت ناخن می باشند.

نظر مراجع درباره کاشت ناخن مصنوعی

ماندگاری کمتری دارد و در مقایسه با روش های دیگر کاشـت ناخن مواد بیشتر مصرف میشود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش و یا یک نور LED دارد. افرادی که به پودر و لیکوئیدی که برای کاشت از آن‌ها استفاده می‌شود حساسیت دارند باید از کاشت ناخن پرهیز کنند.

مجله خبری آرایشی ژلیش نسبتاً بادوام است، ظاهری طبیعی روی ناخن ها ایجاد می کند و به سوهان کشی نیاز ندارد. بعد از رسیدن ناخن با پودر به ضخامت دلخواه، بافرینگ و سوهان کشی و پولیش می کنند. با توجه به اشباع نبودن بازار کاشت ناخن فرصت مناسبی است تا کسب و کار خود را در این زمینه راه بیندازید.

پیش از کاشت ناخن بهتر است با تمام شیوه های آن آشنا شوید، عوارض و معایب آن را بدانید، سپس بهترین شیوه را برای کاشت ناخن انتخاب نمایید. بازار کاشت ناخن در کشور با اضافه شدن متقاضیان جدید نظیر دهه شصتی ها و اضافه شدن نوجوانان و مادربزرگ ها رو به افزایش چشمگیر است. ناخن کاران معمولا در روزهای هفته سرشان شلوغ است و البته شنبه ها کمی سرشان خلوت می شود که می توان به دلیل آن نیز اندیشید.