دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره موتور سنگین نیو فیس اورجینال فروشگاه اینترنتی لوکس تبریز-به ماتیک

همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است). این درمان چند مرحله ای موجب پاکسازی، لایه برداری و بیرون کشیدن سلول های مرده می ‌شود که پس از آن با استفاده از سرم تزریق شده با آنتی اکسیدان ‌ها، پیتید ها و اسید هیالورونیک جوانسازی پوست انجام می شود. اکسیژن درمانی به دلیل داروهای آرامش بخش و ضد التهابی به ویژه پس از درمان های ساینده در بین متخصصین زیبایی مورد توجه است.

هیدروفیشیال چیست و چگونه انجام میشود؟

با این روش مواد مغذی ضروری که شامل آبرسان ها و انواع آنتی اکسیدان ها میشوند، به منافذ پوست تزریق میشود. نوع موادی که در طول روش HydraFacial استفاده میشود به درخواست مشتری بستگی دارد. به عنوان مثال موادی که برای از بین بردن آکنه مورد استفاده قرار می گیرند با مواد مخصوص برای رفع چین و چروک متفاوت هستند. نتیجه این کار این است که عملیات احیا و تغذیه پوست به خوبی انجام میشود. این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند.

هیدروفیشیال مواد مغذی کافی و بادوام برای پوست فراهم می کند که پوست را مرطوب، ظریف و براق می سازد. حباب های کوچک نه تنها پوست را پاک می کنند بلکه مزایای زیبایی چند کاره ارائه می دهند. نوک مارپیچی با طراحی ویژه مستقیما بر روی پوست عمل می کند تا اثر لایه برداری را تقویت کند.

این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند. دسته ار اف دو قطبی با تولید جریان بیولوژیکی می تواند به درون سلول های عضلانی نفوذ کند، و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول، سلول ها را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و حیات خود می کند. از جمله کاربردهای دسته ار اف RF دو قطبی می توان به فرم دهی به صورت، رفع چین و چروک، زاویه دار کردن صورت ،رفع غبغب، رفع خط های پنجه کلاغی، تیرگی های زیرچشم ، افزایش سرعت گردش خون اشاره کرد.

دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس کندلا (لیبل دار و شرکتی) CANDELA

ارتباط سیستماتیک با کلینیکها و مطب های زیبایی و جوانسازی در کلیه استان ها ، مسیرهای فعالیت های ما را توسعه داده است. کسب استاندارد ISO 9001 و ISO و همچنین OHSAS در سال ۱۳۹۴ از جمله دستاوردهای این گروه بازرگانی می باشد. ۱٫ از بین بردن آکنه، آلوپسی سبورئیک ، فولیکولیت ، آلرژنهای پوستی شفاف. هیدرودرم صورت این توانایی را دارد که پوست صورت این افراد را نرم کرده و باعث شفافیت و درخشندگی آن شود. از آنجایی که در تکنولوژی مجله خبری آرایشی از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. دستگاه هيدروفيشيال را می توان در مطلب و سالن های آرایشی داشت و بدون درد پاک سازی پوست را با سرعت بالا انجام داد.

فرم مشاوره میکرودرم ابریژن

این درمان از روش فناوری هیدرو برای لایه برداری، جلا دادن و سمیت زدایی پوست استفاده می کند. همچنین، به بازسازی کلاژن، آبرسانی به پوست و پرسازی دوباره پوستتان کمک می کند. این روش بدون دوره نقاهت، تحریک یا ناراحتی نتایج مطلوب را انجام می دهد.

  • اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.
  • این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف).
  • شرکت ورنا طب با بیش از 10 سال سابقه ی فروش لوازم پزشکی آماده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه بدهد .
  • این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد.

توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد. این دستگاه مجهز به سیستم های لبه ای که برای درمان از چهار روش مجزا برای جوانسازی پوست صورت استفاده می کند. فیشیال آکوا پیل آپ ساخت کشور کره جنوبی بوده و از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد. قیمت هیدروفیشیال آکوا پیل آپ نسبت به کارایی آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با بسیاری از دستگاه های هیدروفیشیال دیگر، مقرون به صرفه می باشد. از مهم ترین مزایای هیدروفیشیال این است که هیدروفیشیال یک روش کاملا غیر تهاجمی و ایمن می باشد.