آرایش صورت-به ماتیک

ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه ابروهایتان غیرطبیعی به نظر نرسد، از سایه ابرو با قلم سرکج باریک استفاده کنید. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود. اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید. اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد.

چندین ترفند جالب برای ارایش صورت دخترانه ملایم

لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند. برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند. اگر که از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به کمک محصولات آرایشی چهره‌ای طبیعی داشته باشید و نقص‌های چهره‌ی خود را کمتر کنید پس حتما برای یادگیری نحوه‌ی صحیح آرایش صورت ملایم با ما همراه باشید. حالا قلم مو سایه چشم خود را درون سایه تیره تر فرو کنید و سپس به آن ضربه بزنید تا از هر مقدار اضافه آن بریزد.

سالن زیبایی و عروس دوژه تهران

از نظر اصولی بهتر است در ابتدا اطراف انرا با خطوط و یا نقطه هایی مشخص کنید، سپس با خطوط نازکی نواحی داخلی ابروهایتان رو پر کنید. دقت کنید که این کار را به ارامی انجام دهید تا خطوط به نازکی ابروهیتان و در جهت ان باشد. ترکیب این رنگ از تون زردی که در پایه هر موستی قرار دارد و کمی سبزی که تنها مختص این گروه می باشد، تشکیل شده است. با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فونديشن و یا پودر می توانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم. می توانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.

  • این روزها به لطف آموزش میکاپ صورت این کار به کاری بسیار آسان تبدیل شده است.
  • آرایش صورت دخترانه ملایم نوعی سبک آرایش است، که در ان ما از اقلام آرایشی زیادی استفاده نمی کنیم زیرا برای آرایش ساده دخترانه نیاز به استفاده از کرم پودرهای حرفه ای برای پوشاندن معایب صورت نداریم.
  • احتمالا شما هم با افرادی مواجه شده اید که میکاپ بسیار دلنشینی دارند.
  • آن ها فکر می کنند که هرچه غلیظ تر آرایش کنند و تغییرات اساسی در چهره ی خود به وجود آورند، بهتر به نظر می رسند.
  • به هر حال توجه داشته باشید که پیش از هر چیز رژ لب باید با نوع آرایش هماهنگی کامل داشته و زننده و جلف نباشد.
  • در صورت لزوم برای برداشتن اضافه های ریمل از روی قلم قبل از زدن آن به روی مژه ها از دستمال استفاده کنید.
اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید. اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید.

گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. هدف استفاده از کانسیلر این است مجله خبری آرایشی که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید.

با یک برس اسفنجی تمام پشت چشم را تا زیر ابروها سایه شیری با استخوانی بزنید این سایه تیرگی پشت چشم را می بوساند و چشمها را درخشانتر از آنچه هست نشان میدهد. ۲) انگشت دوم و سوم هر دو دست خود را روی ناحیه پیشانی قرار دهید و از ناحیه ابرو تا گیجگاه را به صورت دایره وار و بسیار آرام ماساژ دهید. این نواحی معمولا قسمت هایی است که در اثر استرس روزمره دچار درد می شود.دبعد از آن ماساژ را از ناحیه گیجگاه به سمت عضلات فک و سپس به سمت گونه ادامه دهید. برای زدن ریمل به مژه های پایینی، قلم مو را عمود بر چشم و به موازات مژه ها بگیرید از نوک قلم استفاده شود. در صورت لزوم برای برداشتن اضافه های ریمل از روی قلم قبل از زدن آن به روی مژه ها از دستمال استفاده کنید.

استفاده از شامپو نامناسب برای مو